Přejít na obsah

plazboz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 300 zobrazení profilu

Oznámení plazboz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, poslední dobou mám takový problém, že mi nejdou ručně otevřít páté dveře (mám Combi rv 01/07). Když použiju dálku na klíčku, tak to vyklapne vždycky, zato když odemknu celý auto, případně je už odemčený a mačkám rukou spínač na dveřích, tak třeba až na podesáté se to otevře. Má s tím někdo prosím zkušenosti? Řešili jste takový problém? Když to začalo blbnout (cca 2 měsíce zpět), tak to zlobilo jen občas, teď už je to ve stavu, že už to prakticky rukou neotevřu...na x-tý pokus někdy jo, takže používám tu dálku. Jedná se o špatný mikrospínač? Je náročné ho vyměnit? Případně pokud koupím celý nový zámek, pomůžu si tím? Co byste doporučili? Uvítám kdyžtak konkrétní číslo dílu Díky moc za rady...
  2. Znamka se jednoduse seskrabne sterkou na sklokeramickou desku, jde to s ni vyborne, sklenari maji takovy podobny nastroj...taky jsem tim prelepoval znamku a bez poskozeni...
  3. Tak uz to mam opraveno, u me to byl motorek, vymenil jsem jej a uz to funguje jak ma....cena 800Kc za motorek i s jednotkou z bazaru , demontaz a montaz dle dilenky,samodoma, je to opravdu jednoduche, takze vzhuru do toho a smele
  4. Ahoj, mám nekuřáckou výbavu a vzadu jen jednoduchou vysokou přihrádku. Takže jsem koupil tu dvojitou viz obr., kde je horní + držák na lahve. Teď bych potřeboval poradit s montáží. Vyklopil jsem popelník a vyndal z něj přihrádku, nicméně nevím jak ho vyndat úplně - je tam chycený na spodním pantíku a nechce se mi za to tahat, abych to neurval. Dále jsem vyndal ofuky a zůstala tam taková přepážka mezi viz obr. 2, netuším, jak ji odstranit, abych tam vložil ten dvojitý popelník. Poradil by prosím někdo jak na to? Chybí mi ještě něco? Nějaký ten rámeček o kterém se tu píše? 1. http://plazboz.rajce.idnes.cz/Skoda/#20130704_194237.jpg 2. http://plazboz.rajce.idnes.cz/Skoda/#20130709_181226.jpg
  5. Hod sem fotku, mam taky kombika a levy roh je o malinko vice nadzvednuty nez pravy, rad bych to porovnal, jak moc velkou skviru ti to dela...pokud by se to dalo nejak srovnat, taky bych se asi nebranil, ale nejak moc mi to nevadi...
  6. Chtel bych se zeptat, zda je pro dodelani te mezipodlahy potřeba taky vyříznout ty 2 pruhy koberce, jak to ma verze z vyroby? Bylo by mi divne, kdyby ne, to by to jinak ve vyrobe nedelali, ne? Je tu někdo, kdo ji v aute z vyroby nemel a dodelaval si to, jestli to tam nejak drzi i bez vyriznuti nebo tam ten kus koberce prekazi? Diky.
  7. A šla by rozdělat a vyčistit i druhá páčka na ovládání stěračů a palubáku? Mně totiž občas zlobí, tak bych to chtěl udělat, ale nevím, zda je nutné sundávat i volant....?
  8. A slyšíš to v kabině nebo jen venku? Je to jen na jedné straně motoru?
  9. Jak to myslis? Jako pres diagnostiku udelat reset - zapsat jakoze se menil DPF filtr a bude to pocitat jakoze od nuly? Jak se to pak bude chovat na aute? Budou regenerace mene caste? Nevim co by to pro me vlastne znamenalo, mas s tim nejake zkusenosti? Mne jde hlavne o spolehlivost auta, aby me nikde nenechalo kvuli tomu, ze je ucpany filtr...da se nejakou metodou zjistit, zda je potreba filtr odborne vycistit nebo vymenit krome tedy toho ukazatele v g....? Nebo musim ten filtr odsroubovat a poslat napr. na dpfe na diagnostiku? S autem zatim zadne problemy nemam, ale nechci nic zanedbat....pripadne existuje nejaka alternativni firma, ktera to taky "odborne" dela?
  10. Tak moc děkuji, zabralo to - opravdu stačilo vyndat střední ofuky a pravý boční kryt....anténa je venku, díky moc
  11. ....aby dotaz neupadl v zapomnění, tak znovu update...pokud nikdo neví, zkusím tedy poptat autorizovaný servis schade......
  12. Opravdu by prosím někdo nevěděl? Neřešili jste stejný problém?
  13. Koukam, ze mi zmizela pulka dotazu, tady je zbytek: ...Podle toho uz bych byl davno nepojizdnej (po 40g), ale ja jezdim dal...motor se chova uplne normalne, zadne problemy nejsou. Auto jsem koupil teprve nedavno, ma najeto 208 tisic, coz by klidne odpovidalo konci zivotnosti DPF, pokud jiz v minulosti nebyl filtr nejak menen nebo cisten. Opet jsou zde protichudne informace, ze to vydrzi cca 100-150, nekdo zase rika, ze klidne 250-300.. Ted uplne nevim co s tim? Jestli to nechat bejt a jezdit dal, pripadne po nejake dobe to zas napichnout a mrknout, kolik to ukazuje, nebo preventivne resit cisteni DPF. Nejradsi bych ho dal uplne pryc, mela by se zlepsit spotreba i tah motoru, ale neco mi rika, ze to asi uplne neni to prave. Asi bych ho nejprve zkusil nechat odborne vycistit, stoji to teda osmicku, coz je hodne, ale byl bych nerad, kdyby me to nechalo nekde v tramtarii x kilometru daleko...vozim rodinu a potrebuju se na auto spolehnout. Mate s tim nekdo nejake konkretni zkusenosti? S temi hodnotami i s nejakym cistenim DPF? Pokud jste nechali cistit, tak kde a jaky byl vysledek? Spadla ta hodnota g na nejakou nizkou hodnotu? Jakou? Videl jsem, ze se do toho lidi poustej sami wapkou, ale to se mi taky nechce. I kdyz treba v dpfe nedelaji nic jineho Co se muze stat, kdyz dostahnu 60ti g? Zastavi se auto? Nebo me to pres tu hranici normalne pusti dal? Nekdo na nejakym foru snad psal, ze mu to ukazuje asi 125g a furt jezdi...tak fakt nevim. Jeste prosim o info, jak je narocna demontaz filtru, abych ho mohl dorucit na vycisteni....je postup nekde popsan v dilence? Diky moc za pripadne info.
  14. Ahojte, nevite prosim nekdo, jak je to s regeneraci a hodnotami u zaplnenosti DPF filtru sazemi? Vetsinou jsem se docetl, ze max. uroven u 2.0 TDI PD je 60g. Pote tedy musi asi nastat vymena, vycisteni nebo demontaz. Dneska jsem byl u znameho na VAGu a zjistil mi hodnotu 53g z 60g s tim, ze automaticka regenerace byla provedena pred 130km. Zkusili jsme vyvolat regeneraci, jestli ta hodnota 53g spadne. Regenerace byla aktivovana, rozsvitila se kontrolka, tak jsme najeli na dalnici, 4. rychlostni stupen, cca 2300 otacek, 80km/h. Po cca 15 minutach kontrolka zhasla, nejaky pocitadlo ukazalo jakoze 0%, nicmene ta hodnota zustala stale 53g. Znamena to tedy, ze me v brzke dobre bude cekat velka starost v podobe nepruchoziho DPF? Nejak tedy uplne nechapu tohle: Filtr pevných částic DPF a jeho regenerace
×
×
  • Vytvořit nový...