Přejít na obsah

lukky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 626 zobrazení profilu

Oznámení lukky

  1. Ahoj, nemohu nikde najít (ani v ETKA jsem nenašel) jaké je origo označení relátka pro sepnutí startéru (relé napájecího napětí 50), které je označeno ve schématu J682 a jeho pozice je D2 na přídavném nosiči pod volantem. Netušíte někdo, jaké to má prosím označení? Mám Octavia II, 1.6MPi, před FL, MR2007. Ve schématu: Pozice relé zde: Předem díky. L.
  2. Ahoj, vyměnil jsem termostat, neboť mi původní při běžném provozu držel teplotu něco málo nad 75°C. To se projevovalo tím, že při jízdě z kopce padala rafička z 90°C. Koupil jsem nový Weller a teplota při běžné jízdě po rovince je nyní cca 94°C a pokud jedu do kopce leze teplota třeba i k 98°C. Častěji mi tedy i spíná sahara po dojezdu. V kolonách tedy leze běžně teplota přes 100°C. Máte někdo zkušenost, jaká je standardní teplota u těchto motorů při jízdě? Termostat by se měl otevírat při cca 88°C, ale zase je netradičně umístěn na vstupu do motoru z chladiče. Z toho usuzuji, že teplota na výstupu z motoru, kde se nalézá čidlo, bude asi správně o něco vyšší. Ale potřeboval bych si potvrdit, že je to OK. Bohužel jsem před montáží nového termostatu nezkusil otevírání v hrnci :-). Díky, L.
  3. Ahoj, zajímavá informace. A jak to lze provést? Přes diagnostiku nebo je to přehráním firmware jednotky motoru? Konkrétně mi jde o motor BSE. Díky, L.
  4. Ahoj, nevyřešil. Nechtělo se mě v tom štourat...
  5. Ahoj, sháním schéma elektroniky pro tento motor (Octavia II před FL - MR2007). Mám schéma motoru BGU, ale jsou tam rozdíly. Např. v e-boxu v motoru mám relé R1 a R2, ale ve schématech BGU je i relé R3 a R4... Nevíte, kde sehnat? Potřebuji, kde najdu relátka pro řídící jednotku Simos (přivádějící napětí pro vstřiky, zapalovací cívku atd...) Díky. L.
  6. Ahoj, ten článek je o čidle nasávaného množství vzduchu, čili váze vzduchu. Toto čidlo u BSE motoru není, zde je jak píšeš čidlo tlaku v sání. Ale hlavně, že jsi to vyřešil a díky za zpětnou vazbu. Taky jsem ho čistil
  7. Ahoj, konkrétně u mě jsem zatím problém nevyřešil. Na volnoběh se klepe, občas zaznamená vynechání zapalování v bloku měřených hodnot. Ale já budu muset začít změřením tlaků ve válcích. Tobě bych to taky doporučil. Ještě mě napadlo, nepřisává ti falešný vzduch (těsnění benz. nebo LPG vstřiku)? L.
  8. lukky

    A o tomhle víte?

    Jojo,teď jsem se na to vrhl a je to fakt snadné. Díky.
  9. lukky

    A o tomhle víte?

    Ahoj chlapi, ten první odkaz nefunguje. Proto bych se rád zeptal, co na tlačítku přesně upilovat? Díky, L.
  10. Vypadá to na nějaký problém se škrtící klapkou, je potřeba to hodit na VAG...
  11. Stříkal jsem na spoje v sání startovacím sprejem, co mi doporučili na fóru. Při stříknutí do inkriminovaného místa motor málem zhasl. Prokazatelně to přisává zespoda ve spojení horního a dolního sání. Je to dokonce i slyšet a když jsem do místa zkoušel strkat prsty, tak se měnil zvuk syčení...
  12. Ahoj, potřebuji vyměnit těsnění mezi horním a dolním dílem sání na 1.6MPi BSE, kde mi to slyšitelně přisává vzduch. Nějaké informace jsem si již přečetl, takže buďto sundat spodní část sání a nebo odklonit horní část?? Otázka je, jaký postup bude lepší? Při demontáži spodní části (berany) se bojím, že těsnění u hlavy motoru už nebude v dobré kondici a hrozí, že začne přisávat tam. Takže se nabízí otázka, zda preventivně vyměnit i toto těsnění. Toto dilema by mi vyřešilo odklopení nějakým způsobem horního dílu sání. Ale nevím, zda to bude možné. Zase by se tam muselo vyndat hrdlo pro nalévání oleje, které nevím jak je utěsněno. Co myslíte? Díky, L.
  13. Někde jsem četl, že v neznačkovém servisu 8 000,- Kč... Ale nevím přesně.
×
×
  • Vytvořit nový...