Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

195 nevím,mě se to přehouplo těsně nad 190 a to už jsem jel z mírného kopečka. Ve skutečnosti to bude někde kolem 180,musíš vzít v potaz i nějakou tu odchylku tachometru. FII TSI má psáno od výrobce maximálku 177 km/h.

hmmm 77kw jede bez problémů 200 a když se počká na delší rovinku tak i víc,je pravda že tankuji 98. Trochu OT

post-8276-0-36568600-1314732590_thumb.jp

Ekkar: presne to som mal na mysli. Ked sa mi nieco pokazi 3x mozem odstupit od zmluvy. Len som si nebol isty ci to tak funguje aj pri autach (logicky by malo). Citam,ze kdekomu bolo menene turbo, rozvody - ale v CR ! Zatial som necital prispevok od uzivatela zo SR. Som velmi zvedavy na nejaky pristup SA servisu na Slovensku. Ci aj tu ochotne vymenia vadny kus(napr. turbo) alebo sa vytacaju.

V SR servisoch som zatial len pocul aky je ten motor super, netecu ziadne prevadzkove kvapaliny a chyry o nespolahlivosti su nepravdive. Kiez by moj motor 1.2 TSI 77kW slapal 10 rokov bez chyby.Pouzivam auto kazdy den 70km, jazdim slusne ;) ,otacky neboli este nad 5.000 (ved naco aj),mam najazdene 5000 km. Verim,ze pri pripadnych problemoch sa SA zachova ustretovo.

Problemy som mal len s unikom maleho mnozstva chladiacej kvapaliny a s podivnymi startami ked auto stoji dlho vonku (raz su otacky po starte chvilu na 1200,inokedy su prinizke skoro az skape motor).

Moja praktická skúsenosť s vozidlom Škoda Yeti s motorom TSI ....Zauimave citanie

Moja praktická skúsenosť s vozidlom Škoda Yeti s motorom TSI ....Zauimave citanie

hmm, tak to je hodně smutný čtení o tý yetině. Bohužel realita. Nečekejmě ovšem že u Forda nebo u Mazdy by byl přístup prodejce jiný. Všude stejný. Všude.

hmmm 77kw jede bez problémů 200 a když se počká na delší rovinku tak i víc,je pravda že tankuji 98. Trochu OT

si mal dať aj aktuálnu spotrebu :)

Pro ty,co nechodí do sekce Yeti: kolega hopa26 tam uvedl TUTO informaci o svolávací akci na výměnu rozvodů u motoru 1.2 TSI.

založil si už tému,o ktorej sa tu už píše :feve:

To je pravda, ale je to na inom fóre ako fabiaII/roomster, takže píšte aj ľudia od f a r.. som zvedavý, že ako sa to rozšíri B)

Ja som sa obrátil s problémom "hlučný štart" na ŠA Slovensko a posielajú ma na celkovú kontrolu motora do servisu Porsche. Ako to dopadne a či budú meniť rozvody, dám vedieť.

akubus na dolnozemsku ideš? daj mi info aj cez SZ.ja mám odtiaľ tiež auto.

a

Upraveno od Boby77

a

Upraveno od Boby77

Hm,tak už to snad trochu mají vychytaný,v každém případě bych šel do prodloužené záruky.

Jinak bláboly,skoro všechno se to snaží hodit na nekvalitní palivo... :aggressive: Např.řetěz se taky asi vytahá špatným benzínem,no fuj. V práci se dostanu cca za měsíc na servisku po 30 000 km,pak poreferuju jak se vyvedla (rozvody,vysoká spotřeba oleje...záleží taky na firmě,co bude chtít nechat vyřešit :feve: ).

Tak dnes jsem dostal tuto odpoved ze Škodovky.Stále nejsem rozhodnut do čeho jít.Takže tu poslední vám sem dávám.

Vážený pane ..........,

děkuji za Váš email.

Jak jsem uvedl v mém prvním emailu, ŠKODA Auto velmi pečlivě sleduje kvalitu tohoto motoru, neboť je montován do široké palety koncernových vozů. ŠKODA Auto nyní skutečně vyhlásila dílenskou servisní akci na výměnu rozvodového mechanismu u prvních vyrobených motorů, kde jsme ve výjimečných případech zaznamenali přeskočení rozvodového řetězu.

Věřím, že pochopíte, že Vám nemohu sdělit různá technická řešení a úpravy motoru (ať mechanické nebo softwarové úpravy), neboť se jedná o důvěrné vývojové informace. Současně vyráběné motory TSI v podstatě nevykazují téměř žádné zmiňované závady rozvodů, turbodmychadla, spotřeby oleje či sacích ventilů (což bylo ve většině analyzovaných případů způsobeno používáním nekvalitního paliva). Veškeré závady na motorech, které jsou již v provozu, jsou posuzovány a řešeny individuálně u autorizovaných servisních partnerů Škoda. Ačkoli je na internetových fórech velké množství negativních informací, jedná se o minimální procento motorů, které jsou po 2 letech výroby ve vozech provozovány.

Věřím, že při zakoupení nového vozu s motorem TSI budete s jeho vlastnostmi spokojen. Rozhodnutí je však pouze na Vás.

S pozdravem z Mladé Boleslavi,

ako mohli napísať či sa to týka všetkych 1,2 tsi myslím vo všetkých autách od fabie až po yety,lebo niekde len yety bol spomenutý a mohli byť konkrétny že do ktr kalendárneho tyzdna rátajú ako prvé motory.hm.

Zatial sa vymena rozvodov tyka iba pre YETI.

Upraveno od akubus

od akeho mesiaca sa zacali v roku 2010 davat 1,2 tsi do yetyho??....inac kedze tie problemy su dlhodobe preco davaju zvolavacku len na yetyho a nie na vsetky motory napr do 20KT 2011 ..hm

Ono to asi časom bude pre všetky 1.2 tsi, lebo neverím, že v Yetim sú iné motory, akurát prevodovka je 6 st.

od akeho mesiaca sa zacali v roku 2010 davat 1,2 tsi do yetyho??....inac kedze tie problemy su dlhodobe preco davaju zvolavacku len na yetyho a nie na vsetky motory napr do 20KT 2011 ..hm

Jestli se nepletu, tak někdy od poloviny roku 2009. Já mám vyrobeno 8/2010 a podle VIN se mne servisní akce netýká. Někdo tady zmiňoval, že úprava rozvodů se teprve chystá - je otázka, jestli výrobce nebude svolávačku vyhlašovat po kouskách..

včera jsem se shodou okolností ptal v Autohlaváček a o svolávačce nic neví :smich: ani Yeti ani Fábie

Upraveno od KoNG

to je typický pro škodovku, nikdo nic neví, příp.dělat, že se nic nededěje, je to na kol-09.gif. v tomhle by si měli vzít příklad od Japonců.

pokúsim sa sem vniesť trošku svetla ohľadom dohadov či je alebo nie je ZVOLÁVACIA AKCIA na motory 1,2 TSI či už na CZ alebo SK

-ŠA vydala dielenskú akciu na základe ktorej sa vymieňa rozv.reťaz,jeho napinák a spodná skriň rozv.reťaze.Okrem toho je nutné vymeniť aj olej a olejový filter...týka sa to motorizácie 63 aj 77kW s kódmi motorov CBZA a CBZB...MR 2010 a

2011..

-ďalej sa uvádza,že zákazníkov zvolávať NEBUDÚ....oprava sa bude prevádzať v rámci ročnej prehliadky alebo pri akéjkoľvek návšteve zákazníka v servise..

-v každom prípade treba pred opravou vozidlo skontrolovať pomocou systému ELSA alebo SERVICE ONLINE či vozidlo skutočne do tejto akcie spadá...

ak nemáte problém sem hodiť VIN-ko alebo poprípade do SS,tak sa pokúsim orientačne zistiť či vaše vozidlo do tejto akcie spadá :palec2:

pokúsim sa sem vniesť trošku svetla ohľadom dohadov či je alebo nie je ZVOLÁVACIA AKCIA na motory 1,2 TSI či už na CZ alebo SK

-ŠA vydala dielenskú akciu na základe ktorej sa vymieňa rozv.reťaz,jeho napinák a spodná skriň rozv.reťaze.Okrem toho je nutné vymeniť aj olej a olejový filter...týka sa to motorizácie 63 aj 77kW s kódmi motorov CBZA a CBZB...MR 2010 a

2011..

-ďalej sa uvádza,že zákazníkov zvolávať NEBUDÚ....oprava sa bude prevádzať v rámci ročnej prehliadky alebo pri akéjkoľvek návšteve zákazníka v servise..

-v každom prípade treba pred opravou vozidlo skontrolovať pomocou systému ELSA alebo SERVICE ONLINE či vozidlo skutočne do tejto akcie spadá...

ak nemáte problém sem hodiť VIN-ko alebo poprípade do SS,tak sa pokúsim orientačne zistiť či vaše vozidlo do tejto akcie spadá :palec2:

Mám VW Golf plus s motorem CBZ vyrobeno duben 2011. Týká se mě to nebo ne?

1.zbytočne si citoval predchádzajúci príspevok,stačilo pridať odpoveď..

2.mám info len z ŠA..nie VW

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.