Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Od dnes auto v servise so závadou hlučný štart. Výmena retaze a napinaku, popripade aj bocneho krytu podla stavu, vraj moze byt osuchany od volnej retaze. Podla technika je nova retaz sirsia a tesne predomnou to menili na Audi A1. kazdy tyzden maju 2 - 3 vymeny. Bohuzial pri tejto vymene Skoda na rozdiel od VW olej nepreplaca, takze tam naleju spat povodny, ktory sa vypusti do cistej nadoby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak a potom sa to zvrtne k tomu, že TSIčka obdržia povesť totálne zlých motorov, s ktorými budú autá takmer nepredajné a to ako nové tak jazdené... :feve:

Prosímvás nemalujte čerta na zeď. já mám Fabii TSI 1,2 63 kw od 03/2011 a dosud šlape úplně v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vždyť výměna je v servisu za pul dne a zadarmo.....opravdu to není tak "černé"

Černý to není, protože to už máš za sebou a odvez sis autí do servisu "za studena", ještě ve stavu, kdy jen škrundal rozvoďák. Stát se Ti to během cesty na dovolenou, proklínal bys Škodofku jak pohan... Vžij se do situace těch, kteří s potenciální závadou musejí denně nebo daleko jezdit a než jim servis vyčenžuje rozvody, nemají jinou možnost než jezdit dál - a klepat se, kdy to potká je nebo jestli budou mít štěstí a servisní akci stihnou dřív, než se v motoru pojebe něco ještě víc - samozřejmě s patřičně delším pobytem autí na dílně.

Naštěstí pro všecky majitele škodovek s tímhle motorem ještě není žádný starší než 24 měsíců (myšleno ve škodovkách - v jiných koncernových autech je déle) - tudíž lze závady uplatnit "na záruku". Začít se tyhle věci sypat o rok později, to by bylo smutnejch xichtů...! :feve::feve::feve:

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolik máš na ní najeto?Jak to tu čtu tak mě z toho že jsem do toho motoru šel začíná bolet břicho.....

Já mám najeto přes 10.000 km během 6 měsíců (Fabka kombi 1,2 Tsi 63 kw, výroba 03/2011). Nalítáno dálnice, meziměsto, město. Vše v pohodě, normálka, auto šlape bez problémů - naprostá spokojenost. Tichý, klidný a úsporný motor a když potřebuji tak dostatečně živý. Kdybych nečetl tady ta fóra tak bych ani o ničem nevěděl, tak tady prosímvás lidi zbytečně napanikařte. A když si nejste s něčím jisti tak si zajeďte pro optání do seriozního servisu.

  • Pozitivní 4
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám najeto přes 10.000 km během 6 měsíců (Fabka kombi 1,2 Tsi 63 kw, výroba 03/2011). Nalítáno dálnice, meziměsto, město. Vše v pohodě, normálka, auto šlape bez problémů - naprostá spokojenost. Tichý, klidný a úsporný motor a když potřebuji tak dostatečně živý. Kdybych nečetl tady ta fóra tak bych ani o ničem nevěděl, tak tady prosímvás lidi zbytečně napanikařte. A když si nejste s něčím jisti tak si zajeďte pro optání do seriozního servisu.

Nájezd 10tkm ještě vůbec nic neznamená - většina zmíněných závad se začíná objevovat později, klidně až kolem 15tkm. Uvidíme co budeš říkat za rok touhle dobou, nebo aspoň napřesrok na jaře - pokud si samozřejmě nenecháš vyměnit rozvodový pohon "pro sichr" taky... Tichý, úsporný a na přání živý motor Ti nikdo nebere - až na to, že prostě má "vrozenou vadu", která jeho hodnotu snižuje - a původce té skryté vrozené vady se k její nápravě staví hůř než macešsky. Není to panikaření, je to konstatování už delší dobu trvajícího stavu vztahů Škodofka (v zastoupení soudruhů z Vlkohradu) versus její zákazníci. S tím jsme si tady více než jisti - i s tím, že najít vtomto středoevropském Kocourkovsko-kalouskofském skorokrálofství opravdu SERIÓZNÍ ZNAČKOVÝ ŠKODA-SERVIS je téměř nemožné...

Buď musíš mít osobní známosti u někoho ze servisu, nebo musíš být dotěrný a protivný jak činže - aby ses aspoň něco dověděl. A seriózního z toho bývá hodně málo - viz zkušenost člověka, který přijel s 1,2TSI na odtahovce do servisu, že mu najednou nejde nastartovat - zjištěn přeskočený řetěz rozvodu. Na otázku, jak se to mohlo stát a zda je to častá závada, přejímací technik při sepisování reklamačního protokolu odpověděl, že to vidí poprvé a že to musejí konzultovat s automobilkou. Ovšem ten samý technik po dalších 10 minutách nezávazného rozhovoru na otázku, zda mají s opravami této závady dostatečné zkušenosti odpověděl, že samozřejmě ano - vždyť to u těchhle aut dělají jak na běžícím páse skoro denně... lollollol:smich::smich::smich:

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má pravdu. Koukejte na to z jiné stránky. Včera jsem potkal známého co má TSI. O tom co se tu píše nemá ani potuchy Auto má z minulého roku a byl ted v květnu na garanče ,zřejmě po roce.Ale jak jsem koukal má najeto pouze 6 tis.Prostě má auto jen na to, aby se občas projel na nákup za synem a to je vše.Ve škodovce mu nic neměnili ani neřekli. Při převzetí auta na garančku se ho ptali jak to jezdí a on jen že zatím dobře ale moc toho nenajede. A takovému člověku se nic neřekne a bác je po záruce. A o tom to je. Auto škoda by měla všechny obeslat a upozornit na to, že se bude to a to upravovat a nebo měnit. A ne jak se to dělá. A o tom se tu vlastně vedou tyto řeči. A jsem zvědavý co škoda vymyslí stím, že se zapékají sací ventili. Svádět toto na špatný benzím nevím co si teda myslet.

Pri tolkých kilometroch ho to ani nemusí zaujímať .. kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje 1.2tsi 5. 2010 ma najeto 17000, rachot při startu je slyšet od 8000. Na muj dotaz o dílenské servisní akce týkající se výměny rozvodového mechanismu motorů 1,2 TSI, mi odpověděli toto.

Děkuji za Váš email.

K Vašemu dotazu Vám sděluji, že Váš vůz nespadá do dílenské servisní akce týkající se výměny rozvodového mechanismu motorů 1,2 TSI. U Vašeho vozu byl již montován motor s inovovaným rozvodovým mechanismem.

S pozdravem

Ing. Vladimír Kutnar, PST - Péče o zákazníka

SKODA AUTO a.s., V. Klementa 869, 293 60 Mlada Boleslav, Czech Republic

T +420 326 8 16100, F +420 326 8 16221, eF +420 326 8 46414

Vladimir.Kutnar@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje 1.2tsi 5. 2010 ma najeto 17000, rachot při startu je slyšet od 8000. Na muj dotaz o dílenské servisní akce týkající se výměny rozvodového mechanismu motorů 1,2 TSI, mi odpověděli toto.

Děkuji za Váš email.

K Vašemu dotazu Vám sděluji, že Váš vůz nespadá do dílenské servisní akce týkající se výměny rozvodového mechanismu motorů 1,2 TSI. U Vašeho vozu byl již montován motor s inovovaným rozvodovým mechanismem.

Na to se vykašli a jdi to reklamovat do servisu. V každém případě máš auto v záruce,tak tě nemusí zajímat nějaká servisní akce. Jenom ať ti to dají do pořádku. Ty jejich inovace nejspíš stojí za ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nájezd 10tkm ještě vůbec nic neznamená - většina zmíněných závad se začíná objevovat později, klidně až kolem 15tkm. Uvidíme co budeš říkat za rok touhle dobou, nebo aspoň napřesrok na jaře - pokud si samozřejmě nenecháš vyměnit rozvodový pohon "pro sichr" taky... Tichý, úsporný a na přání živý motor Ti nikdo nebere - až na to, že prostě má "vrozenou vadu", která jeho hodnotu snižuje - a původce té skryté vrozené vady se k její nápravě staví hůř než macešsky. Není to panikaření, je to konstatování už delší dobu trvajícího stavu vztahů Škodofka (v zastoupení soudruhů z Vlkohradu) versus její zákazníci. S tím jsme si tady více než jisti - i s tím, že najít vtomto středoevropském Kocourkovsko-kalouskofském skorokrálofství opravdu SERIÓZNÍ ZNAČKOVÝ ŠKODA-SERVIS je téměř nemožné...

Buď musíš mít osobní známosti u někoho ze servisu, nebo musíš být dotěrný a protivný jak činže - aby ses aspoň něco dověděl. A seriózního z toho bývá hodně málo - viz zkušenost člověka, který přijel s 1,2TSI na odtahovce do servisu, že mu najednou nejde nastartovat - zjištěn přeskočený řetěz rozvodu. Na otázku, jak se to mohlo stát a zda je to častá závada, přejímací technik při sepisování reklamačního protokolu odpověděl, že to vidí poprvé a že to musejí konzultovat s automobilkou. Ovšem ten samý technik po dalších 10 minutách nezávazného rozhovoru na otázku, zda mají s opravami této závady dostatečné zkušenosti odpověděl, že samozřejmě ano - vždyť to u těchhle aut dělají jak na běžícím páse skoro denně... lollollol:smich::smich::smich:

Zdravím, je mi líto těch potíží které uvádíte. Můžete mně dát odkazy kde se nejlépe popisují vzniklé potíže s TSI ? Já se na to pro zajímavost podívám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád tu lamentujete a nadáváte na ŠA a na způsob jak řeší zmíněné výměny.... Chvíli jsem se v automobilovým průmyslu pohyboval a tak způsob jakým to řeší ŠA mi přijde normální a rozumnej... Pánové, je zcela běžnou praxí všech výrobců, že drobné korekce nedostatků se řeší "po tajnu" v rámci předepsaných servisních prohlídek... Byste se divili... Vyvolat paniku okamžitýma svolávačkama je naprosto kontraproduktivní a tak se oficiálně svolávají jen skutečně závažné věci... Problém s rozvody se při tom počtu vyrobených motorů pohybuje v řádech jednotek procent, a není to nic, co by ohrozilo bezpečnost cestujících... Čili rozhodnutí vykonat opravu v rámci servisních prohlídek považuju za správné... spousta z těch kteří tu nadávají a stojí o výměnu přitom ani žádný problémy nemají a přesto to způsobuje vlnu... dovedete si představit jaký reakce by to vyvolalo při veřejný nabídce na opravu?? Zástupy lidí u servisů, servisy zacpaný a všichni nervózní a nespokojení... V neposlední řadě to stojí obě strany další čas a škodovku samozřejmě i peníze a to taky není nepodstatnej argument.. (vy na jeho místě byste to udělali stejně).

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... To že píšeš že to neohrozí bezpečnost tak si uvědom že pokud se ti kousne motor tak to nemusí dopadnout zrovna dobře.Tak jestli tohle neohrozí bezpečnost cestujících promiň asi nic nechápu.Nebo mi chceš říci že škodovka tam dávala dobré rozvody od začátku, pak chtěla ušetřit a začala tam dávat šmejd a když se na to přišlo opět montuje nové sady!!...

.Tady jde o to , aby se k tomu škodovka postavila čelem a uvedla to na pravou míru.A né že jeden má nárok na výměnu a druhý se stejným problémem na ní nemá nárok.

Von se ten motor nerafne za jízdy - aspoň nevím o případu, kdy by se to skočení rozvodu na TSI stalo za jízdy. Stane se to vždycky buď při startu nebo při chcípnutí - prostě v momentě, kdy má motor otáčky menší než volnoběžné - což zároveň znamená, že má nižší než normální provozní tlak oleje a rozvodový napínák už nebo ještě nedrží plné napnutí - a pokud je v ten moment rozvodový řetěz na ultimo vytahaný jako starý kšandy, přeskočí. Následně se pak buď jen nedá nastartovat (protože řetěz skočil jen o 1 nebo 2 zuby a snímač polohy vačky nemá správný synchron s polohou pístů = zapalování nezapaluje ve správný okamžik), nebo skočí o víc a ventily se pak jednoduše "potkají" s písty... Takže fyzicky pro zdraví majitele a cestujících to je nebezpečný jen potud, že hrozí akutní trefení šlakem, když se taková havárka rozvodu projeví. O to je to pomyšlení votravnější - muset někam jet a furt se klepat, jestli se mi skoro nový auto náhodou neposere, to by fakt jednoho trefilo...

Pod poslední myšlenku pak nelze nic víc než se podepsat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...