Přejít na obsah

Hydraulická ruční brzda


Doporučené příspěvky

lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABS

popíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně

V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům.

Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek.

Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola

V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zoubky sice má ale ty třeba večer zaparkuješ s prohřátejma brzdama a hlavně horkou kapalinou a ta ti za chvilku vychladne tudíž ztratá na objemu a tlaku a ráno auto najdeš jinde ... vlastní zkušenost naštěstí jen na zahradě

Editováno: , autor: Raceman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABS

popíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně

V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům.

Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek.

Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola

V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň

Dobre napisane- logicky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...