Přejít na obsah

vetil AGR


vlacek

Doporučené příspěvky

Já zaslepil EGR (dle jiných podkladů AGR) a bylo to poznat. Né že by to bylo lepší, ale ani horší. Motor (zátah) byl dle mýho jakejsi divnej, tak jsem to dal zpět.

Vašo, někde asi byla chyba. Při zátahu se EGR stejně odpojuje, takže by to neměl ovlivňovat, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zas tak zasraný to nemáš. Spíš mně udivuje, že jsou ty saze mokrý. Já jich tam měl mnohem více, ale byly absolutně suché.

To je od oleje . . ten fotak s bleskem tomu dost přidal jinak jr to jen trochu mastny. Auto mě ojej nežere takžě je to jedno ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak jsem narazil na tohle starsi tema ohledne EGR/AGR. Co si myslite o tomhle?

"U motorů 1.9 TDI 66, 81 kW nyní snížení spotřeby o další min. 1 l/100 km, jedná se o přeprogramování regulace EGR ventilu v řídící jednotce (provádíme na přání, v rámci chiptuningu cena 1000 Kč)."

Je to z webu Sportmotoru...

Dik Vlada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ked uz vacsina tak naruzivo upchava tu zbytocnost, ktoru tam vyrobca dava len tak pre radost, aby tym zamerne znizoval vykon motora (presne ten, ktory setri aj na plastovom drziaku na okuliare), vie mi niekto seriozne povedat, o kolko mu po upchati stupla teplota vyfukovych plynov? Ake to moze mat dopady snad vsetci vedia.

A ekologicka argumentacia ze stale je to lepsie ako avia mi prijde dementna, sorry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdárec,

tak jsem zkusil vyřadit AGR, zatím jen ovládání podtlakem. Mám to pár dní a první subjektivní poznatky jsou:

pozitiva:

1/ auto méně kouří při plném výkonu

2/ motor běží jakoby měkčeji, čistěji, ne tak tvrdě ( nevím jak to popsat)

negativa:

1/ připadá mi, že se pomaleji sbírá od spoda ( okolo 1700 ot/min )

2/ po městě se trochu zvýšila spotřeba

3/ průběh výkonu je rovnoměrný, plynulejší a ztratila se jakoby "brutální špička" při prudké akceleraci

Mám vydržet, nebo to vrátit do původního stavu, jsem spíše pro původní stav.

Když jsem koukal do potrubí okolo AGR ventilu, tak mne to nepřipadalo ucpané a špinavé, jak se prezentovalo na snímkách zde. Bylo špinavé a mastné, jako komín, ale jinak hladké....

OCTA TDi 81kW=> 106kW, 160 000 km

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám také odpojeno, zatím jen podtlak. hadičku. Mé dojmy, auto mi táhne lépe od spoda, ale zase je výrazneji slyšet turbo na volnoběh, což před zaslepením nebylo. Je to asi tím, že do motoru jde více kyslíku a tudíž větší tlak ve výfukovém potrubí. Mám to asi 3 měsíce odpojeno a nic jiného jsem nepozoroval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...