Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím nevíte někdo jak zapojit tempomat ve Fabii model 2006. Je tam změna v zapojení oproti předchozím.

konkrétně Fabia Combi 1,4 TDI 59kW

Kabeláž mám z Molpiru a ani oni nevědí.

podle mnou neoverene informace je zapojeni stejne jen v MR2006 uz neni priveden drat z RJ motoru do pricne steny - nas znamy konektor T10 bily :-)

zkus pohledat jestli je to pravda,prip.zkopirovat zapojeni ze strarsiho MR

Co tady před sebou čtu návod z molpiru, tak původně bílý vodič do dělící stěny do svorkovnice T11a/PIN10 a od MR2005 do svorkovnice T11b/PIN6. Jestli to je ono? Pokud teda MR2006 nejni zase jináč. :D

podle mnou neoverene informace je zapojeni stejne jen v MR2006 uz neni priveden drat z RJ motoru do pricne steny - nas znamy konektor T10 bily :-)

zkus pohledat jestli je to pravda,prip.zkopirovat zapojeni ze strarsiho MR

No ale ten bily někam musíš zapojit . Je to komunikace s ŘJ. starší zapojení mám , ale ani do r 2004 (bílý konektor T10), ani novější zapojení červený konektor nejde použít.

  • Autor
Co tady před sebou čtu návod z molpiru, tak původně bílý vodič do dělící stěny do svorkovnice T11a/PIN10 a od MR2005 do svorkovnice T11b/PIN6. Jestli to je ono? Pokud teda MR2006 nejni zase jináč. :D

MR 2006 je opravdu zase jinak

Jo, tak to budeš ty ten druhý zoufalec o kterým mluvili v Molpiru :-)))

Zjišťuju to všude možně a zatím výsledek žádný, všichni říkají:" Mělo by to tam jít, ale ještě jsme to nedělali...". Kdybych něco zjistil, dám vědět.

  • 2 týdny později...
  • Autor
Prosím nevíte někdo jak zapojit tempomat ve Fabii model 2006. Je tam změna v zapojení oproti předchozím.

konkrétně Fabia Combi 1,4 TDI 59kW

Kabeláž mám z Molpiru a ani oni nevědí.

Stále aktuální. Neumíte prosím někdo poradi pro MR2006

Vydrz, vydrz ;) Vcera to delal walker s klucima v servisu, tak pak urco poreferuje -_-

je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

Cosbyku, ty me rozesmivas :smich:;)-_-

nerozesmívám.Jeden známý šel u nás do škodovky,vůbec ho neznají,slušně požádal a dostal.Jasně,záleží i na přístupu techniků,ale všechno jde.

  • Autor
je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

To jsem samozřejmě zkusil. Technik mi za dva dny vítězoslavně předal vytištěný návod. A tam bylo zapojení do 2004 a 2005. MR 2006 bohužel ne.

je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

To jsem samozřejmě zkusil. Technik mi za dva dny vítězoslavně předal vytištěný návod. A tam bylo zapojení do 2004 a 2005. MR 2006 bohužel ne.

No víš co, zkusím sednout do auta a zajedu do servisu u nás.

Tak jsem se vrátil a takový dotaz? Měl jsi to rozdělané? Oni totiž žádné nové zapojení nemají, tedy přesněji - zapojení MR05 by mělo být shodné s MR06, onen bílý drát na červený konektor dle mnou dodaného schema v manuálech. Žádné schema MR 06 tempomat nemají a snad není, protože jsem viděl spoustu schemat 06 rozdílných od 05, ale tempomat odkazuje na provedení 05.

Tedy, máš tam červený konektor T11?

tak nějak jsem si to myslel.Nějaké schémata mám doma a pokud vím od 05 se žádné inovace nedělaly.Schéma zapojení pro 05 jsem taky měl,ale nějak jsem to nezalohoval a klekl pp

Tak jsem se alespoň projel :D Dotyčný, ať si to rozdělá, uvidí a pak se ptá. Rád pomůžu :D

jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

  • Autor
jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Walker bohuzel zatim neporeferuje, neb se objevily drobne problemy. Ale je to v reseni. Kazdopadne az budu mit tempomat funkcni, tak dam vedet :-).

W

je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

Není, já jsem to řešil přes 3 autorizované servisy a to tam mám dost dobré kontakty a stejně jsem nepochodil. Schémata mají ty dvoje a pro MR 2006 nemají žadné změny a prý by to tam mělo jít, ale nikdo z nich to ještě osobně nemontoval.

Jinak podle informace z dnešního dopoledne by zapojení mělo být shodné jako MR2005, ale je tam změna v programování tempomatu, nicméně to auto tady budu mít až příští týden, tak zatím berte tuto informaci jako jedna paní povídala a až to budu mít ověřené tak dám vědět.

jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj  do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Novější schema než které tu je není, ani ve škodovce, osobně jsem tam byl, můj dotaz trvá, jakej tam máš konektor? měl jsi to rozdělané? nebo ti jen někdo řekl, že to je jinak?

Je to s nej pravděpodobností, že to je tak jak píše honzik.

Třeba páté dveře MR06 taky nejdou dálkáčem (trojtlačítkovým) otevřít, chybí drát komunikace.

  • Autor
jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj  do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Novější schema než které tu je není, ani ve škodovce, osobně jsem tam byl, můj dotaz trvá, jakej tam máš konektor? měl jsi to rozdělané? nebo ti jen někdo řekl, že to je jinak?

Je to s nej pravděpodobností, že to je tak jak píše honzik.

Třeba páté dveře MR06 taky nejdou dálkáčem (trojtlačítkovým) otevřít, chybí drát komunikace.

Tak na tvou radu jsem to zespodu rozdělal. V červeném konektoru je opravdu volný tedy neobsazený pin6 (foto z fabia Cedrych při pohledu od motoru).ostatní piny jsou obsazené.

V mém případě nepřichází asi v úvahu se tam zespodu dostat. Mám tam GPS a spoustu kabeláže navíc . Je to služební vůz.

Dnes jsem to z nedostatku času musel zabalit. Zkusím v sobotu nebo v neděli se tam dostat od motoru.

Od motora sa Ti tam bude tazsie dostavat (neviem ci sa dostanes).Skus tie kable poodtlacat a dostat sa tam zospodu.Bude to asi rychlejsie.

Od motoru se můžeš jenom podívat, jestli tam je drátek, pokud budeš připojovat tempomat, musíš bezpodmínečně zevnitř.

Od motoru tu svorkovnici protlačí dovnitř.Daleko míň práce než ji zespoda dolovat,alespoň u nadupaných modelů.jednou jsem ji doloval zespoda a nechtěně urval jeden drátek a dovedete si představit tam něco letovat

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.