Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


232 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  1. Ztráta pojistné matky

    • 5 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  2. nevrací se volant

    • 6 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 13k zobrazení
  3. Podvozek vrže

    • 10 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  4. Nastavení citlivosti ABS

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. Zadni buben

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
  6. Levné ALU kola

    • 11 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  7. Hever do garáže

    • 13 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 8.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ceho byste se meli bat? Ja mam vyrobeno 09/2024 a nemam ani assistent problemy a podvozek je taky uz novy.  hlavne nekupujte skladovky tim se vyhnete hodne problemum.    rozhodne bych sel do objednani s tim ze bych se zeptal na veci dopredu  -tlumice -asistenti -kessy problem ( na vw foru sem se docetl ze udajne u superba se jiz pouzivaji nove kliky kterym nevadi vlhkost a spina a melo by byt udajne vse ok) plus dalsi veci co by vas zajimali.   ja objednaval na konci cervence na toto vse jsem dostal odpoved ze o tom servis vi a ze jiz jsou ve vyrobe nove tlumice,software je v priprave atd atd)   takze kdyz jsem na konci zari vuz prebiral tak jsem vse vedel. Samozrejme vzdy se muze neco posrat a dostanete kus kde bude neco nefunkcni (u me nefungoval klimakompresor a poustel ven gel) na zaruku vymeneno.    a zadny dalsi problem ktery by me denne otravoval zatim nemam. Trosku jiny problem s assistenty se mi 2x za tu dobu vyskytl ale zahy hned zmizel, dle vw fora a vlastniku aut je to zpusobeno baterkou a tim ze 1.5 ma mild hybrid a sama se castecne dobiji tak 1.5 ka nema tyto problemy, docela dost lidi se o tom bavilo a nikdo s 1.5kou se neozval ze by trpel assistent problemy.
    • Rok stará jedničková Fabia?
    • Zdravím, Koupil jsem starší Octavii 1, 500+, rv 2001. Auto prý před STK hodně kouřilo, před STK bylo "protáhnuto", emise prý ale prošlo "tak tak" Chtěl bych, aby bylo auto v dobré kondici, a sloužilo ještě dlouho. Nevím, kdy naposledy někdo šahal na sání/ventily/turbo. EGR nezaslepené (aspoň o tom nevím). Spotřeba kolem 4,8-6,4 na střednědlouhých drahách. Turbo píská slyšitelně. Za mě dělané rozvody, dochlazuju, nejezdím moc krátké trasy po městě, jen Eurooil + VIF každé tankování. Letos jsem se dostal k VCDS. Udělal jsem sérii testů dle manuálu, něco zahřátý volnoběh, a pak několikrát zátěž na třetí stupeň 1500 - 4000 do mírného kopce kopce , abych odchytil bloky 1/3/8/10/11. Všechny hodnoty mi vyšly v normě, až na množství vzduchu v zátěži. Nevím, proč ŘJ hlásí očekávanou hodnotu 803 mh/H, ale aktuální po počátěčním nárůstu na normových 870 kolem 2300ot, už jen klesá, a při testovaných 3000ot se pohybuje kolem 650-700. Jediná další věc, která vyšla mimo normu, a bude mít souvislost s váhou je Omezení vstřik. množství na základě váhy vzduchu. Hodnota 33,4 mimo normu 37-40. Turbo tlačí myslím bezproblémů v normě, nárůstovou křivku omezí N75 v rámci tolerancí tlaku, maximální je kolem 2030 mbar. Manuál dává jednu možnost: přisávaný vzduch mezi snímačem množství vzduchu a turbodmychadlem. Nicméně tohle hrozí i při volnoběhu, a tam jsou hodnoty správné.. Čtu data správně? Jak bych měl dál postupovat? Nemám s TDI motory velkou zkušenost, pokud by měl někdo dobrou radu či korekce mých závěrů, budu vděčný. Naslepo měnit váhu nebo půlit turbo nechci; ale je možné, že by třeba pomohlo čištění sání? Rozdělané jsem to neměl, to by šlo přes mechaniky já mám respekt. Pochopil jsem také, že s vyššími hodnotami váhy vzduchu mohou zvýšit objem recyklovaných zplodin do EGRu, to zase také úplně nechci (nějaké čínské aftermarket prý dávají naopak zvýšená čísla). Nebo jsou tyto hodnoty váhy OK, a nemám se tím zabývat? Předem děkuju za reakce. Naměřené hodnoty / grafy: Mimo normu: Váha vzduchu zátěž https://i.postimg.cc/V6G6hYDH/Vaha-dokumentace.jpg https://i.postimg.cc/ZRKnj9Fd/Vaha1.png   https://i.postimg.cc/vT4BFpK8/Vaha2.png https://i.postimg.cc/x8Bd06rv/Vaha3.png Omezení vstřik. množství na základě váhy vzduchu https://i.postimg.cc/d337Q7hY/Smoke-Limitation-dokumentace.png https://i.postimg.cc/MKhcxpxC/Smoke-limitation-graf.png V pořádku: ---- Váha vzduchu volnoběh https://i.postimg.cc/Jn1DgYmt/Egr1-dokumentace.jpg https://i.postimg.cc/Y0PvvpFm/egr1.png Turbo https://i.postimg.cc/K8B1Yh8R/Turbo-dokumentace.png https://i.postimg.cc/jjTLw3Dv/Turbo.png https://i.postimg.cc/25x34dvY/Turbo2.png Vstřikování https://i.postimg.cc/52dtTKS1/Vstrikovani-dokumentace.png https://i.postimg.cc/qBFqXvtN/Vstrikovani.png https://i.postimg.cc/7YT6Br7m/Vstrikovani2-dokumentace.png https://i.postimg.cc/W1G4vm5Z/Vstrikovani2.png EGR https://i.postimg.cc/zB0b1wX7/Egr2-dokumentace.png https://i.postimg.cc/PfVp3M7r/egr20.png https://i.postimg.cc/CLZZWqyC/egr21.png
    • Dobrý den, možnost regulace  WB  ,Škoda Charger Connect +,  hledám 4 měsíce, tak dlouho mám EV.  Popis tvrdí, že je pro všechny EV vozidla.  On je ,ale regulace není  ...  jede 11 kW.  Mám Renault Scenik e tech -  po konzultaci ve Škodě jsem se přihlásil do MyŠkoda , ale to mi moc nepomohlo. V Německu tento WB nyní prodávají v Kauflandu pod původní  jmenovkou Elli i s řízením, které je k tomu za příplatek. Samotné řízení prý koupit nelze. FV  - výkon 11,1 kW mám 10 let - degradace na 80 - 85 % - moc by mi pomohlo, abych mohl nabíjet 2, 3 5, 7kW. Nemám ale chytrý střídač , ani baterie. Jaký je Váš názor - půjde to ? Nebo - nyní prodává LIDL WB za 7990,- až 22 kW 230 / 400 V  se stupňovitým řízením , recenze  - slušné. Wallbox jsem koupil v akci - Škoda jich prý objednala šílené množství a tak se jich v 9/2024 zbavovali. MilanWallbox    
    • Dělat by se to pravidelně nemělo, ale zamezit tomu softwarově z výroby, je za mě nesmysl. Minimálně některé parkovací manévry by pak byly skoro nemožné / dost ztížené. Občasné točení volantem při stojícím autě musí ty součásti nápravy vydržet. Pravidelné namáhání tímto zacházením by ale teoreticky mohlo životnost snížit a nedoporučuje se.  
×
×
  • Vytvořit nový...