Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Ve firemním voze sice 1.4 TSi ale EA211 a cívky jsou po 480K km pořád původní 🙂. Na autě se měnila pouze spojka, ramena a brzdy (brzdy třikrát)
    • Dodám, že v motoru CVYB jsem zkusil i svíčky Brisk (chtěl jsem být patriot), ale po utažení předepsaným momentem byla orientace vnější elektrody zcela chaotická, tedy mimo toleranci +/- 30 °. Je tu ještě jedná "proměnná" a to je životnost zapalovací cívky. TSI motory už cívky "nežerou" po 30 000 až 40 000 km jako FSI motory, ale i tak životnost zapalovací cívky bych odhadoval na 100 000 km až 150 000 km. Dobré zkušnosti mám s cívkami NGK a Eldor.
    • ExecutedDonut ma recht, ty 4 hodiny reprezentuji postupny update nekolika samostatných řídících jednotek, ktere jsou casto od jiných výrobců a nasledne sestaveni jejich komunikace pres “historickou” sbernici proste nekdy nevyjde na prvni dobrou..  a ldyz se zadari, tak opakovany update muze znamenat inicializaci od uplneho zacatku. A prinejhorsim se bricknuta jednotka musi nahradit novou a ceka se na schvaleni od Skodovky…. Ja jsem  castecne z oboru, ale ze se nehezka praxe  Microsoftu (delat si ze zakazniku betatestery) prenese do automotive me mrzi.. Stay tuned, doufam ze 12.2 podám pozitivni hlaseni (abych s tim mohl 13. jet a dojet  s rodinou na Tux 🤞)
    • hoši, máte pravdu, koupit to nejde, je tam jen cena, a to co tam je uvedené, to je asi nějaký zmatený překlad, že to lze koupit až 30 dní před koncem platnosti... 
    • Zámek je vyměněný kompletně celý a bohužel to nevysvětluje současnou nefunkčnost okna
×
×
  • Vytvořit nový...