Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem petr10,

    potřeboval bych poradit mam fabii1.2 htp r.2002 jetam už provedenych oprav nedavno jsem menil potpaleny ventyli ale a měnili mi lamda sondy ale 3 krat byli ro běhu citim lehke vibrovani motoru ale neni to tak strašnyeklamovany ale nejhorši je na tom že kdyš jedu tak mi to to nedava vikon přes 120 km v hodině tak bych chtěl poradit při volnnoběhu citim lehke vybrovani ale neni to tak strašny od viměny ventylu uběhlo rok tak si mylim že potpaleny nebudou a najel jsem teprve 3000 km celkově auto ma nalitano 99000 km diky za rady

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Mario32,

    Zdravím prosím o radu jestli jste se už s tím někdy setkali. Mám Fabii 2004 - 1.2 47kW a v těch největších vedrech se mě stalo, že při zastavení třeba na křižovatce mě vypnul sám od sebe motor a nefungovala eletrika prostě mrtvý auto. Tak jsem si myslel, že baterka, ale ta je nová, koukal jsem na pojistky taky v pohodě tak mě nezbylo nic jiného než zavolat odtahovku. Po příjezdu odtahovky zhruba po 30 minutách jsem to vyzkoušel znova a ono ejhle všechno fungovalo jako by nic. Odtahovka odjela borec si klepal na čelo a druhý den mě to udělalo to samé .Takto mě to nechalo už 2x na holičkách nesetkal, jste se někdo s něčím podobným??? Díky za radu

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem honza_pol,

    Koupil jsem fabii RV 2003 1,2 47KW ve 135000km měla dělanou opravu hlavy. Nyní při 150000km jsem zjistil, že nemá v motoru olej. Když jsem se ptal v servisu říkali, že asi odešel spodek motoru. Oprava okolo 25000Kč. Kolik by stál celej motor? Nebo odešla zase hlava?

  4. Zahájeno uživatelem stewo91,

    Zdravim snad mi pomozete...mam fabiu 1.2htp ma najazdene 110000km a nedavno sa mi objavil problem...ked je studeny motor tak strasne klepe az kym sa nezohreje na 90stupnov,pri tom je aj citelne lenivejsie.Ten zvuk akoby siel od remena,alenie som si isty.A vsimol som si ze ak pridam a potom pustim plynivy pedal tak trhne autom....co to moze byt? vdaka za pomoc

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem makrela,

    Ahoj, potřeboval bych vědět čísla dílů sání hlavně těch,které jsou u hadice (směrem na masku). Jsou to takové dva plasty, na jednom drží hadice,která potom vede do filtr boxu. Ten plastový díl bych potřeboval. Rok výroby je 2002. Díky

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem havraneek,

    Zdravím, jen se chci zeptat, zda nemáte zkušenosti s poruchou pal. čerpadla. Předevčírem jsem přijel domů, úplně v pohodě, auto se chovalo tak jak má, ale za hodinu sem chtěl nastartovat a nešlo to. Motor měl tendenci točit, ale nechtěl naskočit. Po napíchnutí na VAG v servisu zjistili, že je zaseklé palivové čerpadlo. Už 25 000 km jsme ujeli na LPG, během té doby jsme 2x vyměňovali zaplovací cívky. Zajímá mě jak se může jen tak z ničeho nic čerpadlo zaseknout? Nemá to nějakou souvislost s LPG?? Dá se tomu nějak předejít? Předem děkuji a prosím neukamenujte mě jsem tu téměř nový. ještě jsem zapoměl zmínit: najeto 89 000 km combi r.v.2007 47 kW

  7. Zahájeno uživatelem Slámič,

    Zdravím. Poslední dobou se mi občas stane - Fabia Combi, 1,2 - 47 KW, rok výroby 2003, že ihned po nastartování motor zhasne. Při opakovaném startu se to již nestane. Tato situace se děje již asi čtvrt roku, frekvence výskytu jevů se nezvyšuje. Je to vždy asi jeden z pěti startů. Myslel jsem, že to souvisí se svíčkami, měnil jsem je až v 78 000km, ale problém - zatím problémek přetrvává. Díky, M. P.S. Ještě jeden dotaz - chtěl jsem měnit palivový filtr a nejsem schopen ze starého sundat hadičky. Mačkám co nejvíc ony "západky" na konektorech a nejdou ven. Nemáte na to nějakou vychytávku? Nerad bych to vyrval...... EDIT: Stačí ti jedno téma. Pokud chceš něco doplnit má…

  8. dobry den prosim o radu ,autum moc nerozumi.mam 1:2 htp..pri neutralu mi zacala cukat..pri zviseni otacek uplne v poradku..olej ,svicky,civka to nedela menene..servis mi rekl ze tlak ve valcich..skoda ma pry balicek cca 14000 ny vymenu hlavy a katalizatoru pry chyba u techto typu..me to osobne nevadi ale cetl sem tady,ze se to vymeni a za chvili to zacne znova delat ..tak se chci zeptat jestli to ma cenu menit a kdyz ne ,tak jestli tim nezkurvim motor jeste vic kdyz se to nevimneí..diky za odpoved nebo radu

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem raj,

    Ahoj, jsem novej a auta nejsou moje hobby, ale jdu se zde zeptat, zda někdo nemá stejný problém . Kamarád ze servisu si není jist. Mám problém ten, že při rychlostech 2,3,4 a otáčkách cca 1900-2100 se při zvyšování plynu odněkud šine divný zvuk, jakoby vrzání - vibrací. Ne nic razantního, ale stoprocentně to dříve nedělalo. Při vyšších ot. to již nedělá. Problém s tím asi spojený je to, že někdy a ne pravidelně mi motor při rozjezdu cukne. (Už si začinám myslet, že neumím držet spojku). Zatím máme vymyšleno, že zkusíme vyměnit cívky, ale je to správná cesta? Díky

  10. Zahájeno uživatelem suppressu,

    Caute borci.Dnes som umyval auto a len tak ma napadlo zeby som sa mohol kuknut na sviecky.kedysi som tu cital nejaku temu o svieckach ,ze maju byt akesi tehlovo cervene.....no a ked sa mi podarilo vytiahnut sviecku z tretieho valca ,tak spodok sviecky a tak isto aj zavit bol cely mokry.Neskusal som to vonat ,lebo ma to napadl az potom ked som ju zakrutil naspat.Chcel som kuknut aj dalsie dve ,len strednu (druhy valec) sa mi nepodarilo odtial dostat a z prveho sa mi ju nepodarilo ani vykrutit.Najprv sla v pohode ,ale potom sa akosi zasekla a nechcel som niecpo poskodit,tak som ju radsej nechal tak.A aby som nezabudol auto stalo dva dni na parkovisku a asi 1hod pred tym som…

  11. Zahájeno uživatelem pajula,

    Mám Fabii 1.2, včera se mi rozsvítila kontrolka EPC + akumulátoru, nebylo možné nastartovat (až po dojetí, kdy jsem chtěla zaparkovat do garáže). Až poté mi soused cosi udělal s baterkou (zřejmě odpojil a zapojil, říkal cosi o restartu). Co s tím, aby se to neopakovalo, čím to může být způsobeno? Fabka má 6 let, najeto 56000, rok stála v bazaru, já s ní teď jela asi počtvrté. Baterka je podle souseda zřejmě ještě origoš. Jsem naprostý začátečník, tak se prosím nezlobte, že se vyjadřuju jako lama Díky za každou radu!

  12. Zahájeno uživatelem polygraph1,

    Zdravim vas .... myslite ze by bolo mozne namontovat do 1,2 12v 6 kvalt prevodovku ???

  13. Jak název napovídá, volnoběh je stále na stejné hodnotě, ale stává se, že cca po intervalu 5 sekund (nepravidelně) se jakoby motor zakucká a zatřepe citelně s interiérem, ale volnoběh je nadále stálý, bez výkyvů. Nevíte co to může být? Nevím, jestli se jedná o nějakou návzanost, ale když lehce přidám plyn a držím to ve stejneé otáčkové hodnotě - cca 1500 ot. tak stoupá a klesá ručička volnoběhu, ale když šlápnu více a jsem na cca 2300 ot. tak je vše v naprostém pořádku.

    • 10 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Mischo77,

    motor. : 1.2 HTP 47 kW AZQ r.v:10/2003 fabia classic najzadene : 117.000 km pred vymenou oleja...tetaz Ako je mozne ze na ryske s ktorou meram hladinu mot. oleja nevidim ani minimum??? Ked dolejem cca 2dl. tak je to v norme..... Jazdim cca 1,5 tyzdna dennodenne , obcas aj na studeny motor s vyssimi otackami.. Motor ide spolahlivo, neklepe netrha a v podstate potichu.... Ako je mozne ze ten olej mizne... ?? NEPRESAKUJE,NIEJE v CHLAD kvapaline ani nikde... co je zleee ?

    • 13 odpovědí
    • 25,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem donlines,

    Ahoj všichni, mám problém s mojí Fábií 1.2 HTP 40kW (rv.2003). Auto jsem zakoupil teprve nedávno. Za tu dobu mám najeto něco kolem 3000km. Ovšem teprve teď se začalo objevovat škubání při lechtání plynu lehce pod 2000 ot./min. Dnes ráno když jsem nastartoval a začal vyjíždět z parkovacího místa, tak auto začalo cukat (dusit se) a ani plyn na podlaze mu nepomohl. Teprve až po vymáčknutí spojky se vzpamatovalo. Od té doby mám za studena mírně zvýšené otáčky, lehce pod 1000. Na volnoběh pracuje až na ty otáčky normálně, tedy bez jakéhokoliv škubání. Dle servisní knihy bylo auto v lednu servisované (výměna oleje atd.). Má najeto 68100km a nikde jsem se nedočetl zda už byly …

    • 3 odpovědi
    • 5,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem martin.s,

    Dobry den, aky mate nazor na vysoke teploty oleja v motore 1.2 12V a na pouzivanie oleja 5W-50 prave kv. tej vysokej teplote oleja? Co som pozeral tak ani jeden olej 5W-50 nema uvedenu normu 502 00, ktora pouziva motor 1.2 12V. Dakujem

    • 24 odpovědí
    • 20,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Tomáš K,

    Mám dotaz ohladom Fabie 1,2 HTP 12V 47kw. Menil som vzduchový filter a popri tom som kontroloval tú klapku v airboxe, jej funkčnosť.Mala by prepínať sanie medzi teplým vzduchom od výfukových zvadov a saním studeného vzduchu. Vonku bolo asi 25 stupnov motor zohriaty a ked dam ruku k nasavaciemu otvoru nič necítim ani pri vytočenom motore takže stále saje od výfukových zvodov teplý vzduch. Skúšal som to i po dlhšej jazde. Je tam nejaký bitumelový člen ktorý to ovláda, neviete či sa dá kúpit ako náhradný diel ? Ešte sa chcem spýtat či tam nemá byť nejaká hadica sania ktorá by spájala airbox s otvorom sania v maske? Na 1,2 6V také dačo je. Moc dakujem za radu.

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem motocz,

    Zdravím chlapi, mám fabii 1.2 HTP 47 kw. Při lehkém sešlápnutí plynu pocukává auto. Provedena výměna střiků, svíček, cívky, plynového pedálu a pořád bez úspěchů. Stále škube. Poradíte na co se zaměřit nebo čím to je? Díky.

  19. Zahájeno uživatelem Owain,

    Zdravím, Tak jako všichni ostatní i já mám nějaký ten problém s motorem, tak se obracím na vás o radu nebo nápad, ještě předtím než auto budu posílat dál. Dovolím si zde nastínit můj problém od samého počátku. Již delší dobu řeším problémy s motorem HTP 1.2. 47kW - nepřirozený zvuk, klepaní aj. drobnosti. Jel jsem za známým do servisu, který mi barvitě vylíčil tradici HTP - okolo 100k km motoru odcházejí hlavy (ke kterým jsem se velmi blížil). Konec konců, jsme udělali test a překvapivě tlaky na válcích byly v normě. Jelikož mi diagnostika nic nevypsala, nastal problém hledat chybu, neboť by výměna kterékoliv součástky byla spíše intuitivní. K JÁDRU PROBLÉMU: Po up…

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem pruzkaty,

    Zdravím všechny, mám takový problém se svou fábií. Již podruhé se mi stalo, že mi začal vynechávat a zdechat motor. Abych popsal situaci, dnes jsem nastarotaval auto, vsechno OK. Ujel jsem cca 300m, kde jsem pak jel do středního kopce. V tomto kopci jsem měl rychlost 2, chtěl jsem to vytahnout na 50km/h a poté zařadit vyšší. Nicméně již při 35km/h to najednou začalo chcípat a zpomalovat. Tak ubral a znovu dal plyn. Opět to samé. Potřetí, když jsem ubral a přidal plyn se mi podařilo vytáhnout to víc a zařadit trojku. U trojky to samé. Trojka táhla, ale jakmile jsem překročil 50 km/h, tak konec. Musel jsem podřadit na 2 a opakovat. Po zahřítí motoru tento problém zmizel…

    • 8 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Jakubos,

    Zdravím a prosím o radu. Během jízdy, hlavně při stání např. na křižovatce začne blikat kontrolka motoru a ten začne nějak podivně škubat. Včera se mi stalo že během jízdy se najdou motor začal "dusit" a neměl vůbec tah. Když sem se dostal do 2000ot. tak i při plynu na podlaze se nic nedělo, při jakémkoli rychlostním stupni . Můžete mi někdo poradit co by to mohlo být ? motor 1.2 HTP 40kw díky za rady.

  22. Zahájeno uživatelem Krumak,

    Prosim vas kto mal skusenost s timto problemom: otacky pri radeni nejak ostavaju visiet - alebo len pomali klesaju ale ked zoslapnem plyn. pedal tak sa to upravi ale nieje to ono . Je to Fabia 1.2 htp 47kw. ma 160tis. km.

  23. Zahájeno uživatelem Pája2,

    Chystám se vyměnit na 1,2 HTP prostřední díl výfuku (r.v. 2004). Zadní jsem měnil před 2 roky, řízl ho flexou a připevnil sponou. Jednalo se o polský Polmostrow a spokojenost za dobrou cenu. Teď je na řadě prostředek. Opět koupím od stejného výrobce. Zajímá mě, zda-li je nutné koupit i tu přední sponu nebo lze použít tu původní originál? Vypadá rezavá, ale možná ji nic není. Šrouby na sponě jdou dobře povolit? A taky by mě zajímalo, zda-li budu muset sundat i zadní díl, abych se mi podařilo sundat a nasadit díl prostřední? Díky za odpovědi.

    • 4 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem evule,

    Dobrý den, potřebovali bychom poradit, co vše musíme udělat při výměně motoru. Už jsem tady jednou pasala ohledně problémů s olejem a nakonec to skončilo tím, že potřebujeme nový motor :-( Navíc teď právě ten náš nemůžeme nikde najít. Našla jsem nějaké motory v Polsku, jde to nějak udělat a namontovat motor z Polska? Jak je to s papírováním okolo výměny? A ještě nemáte nějaký typ, kde sehnat dobrý motor do fabky 1,2 HTP 40 kW typ AWY? Děkuji :-)

  25. Zahájeno uživatelem Petrkiller,

    Ahoj lidicky mam delsi dobu problem ktery se projevuje nepravidelne..moc to neresim ale zacina me to stvat a rikam si at to nejak nenici ten motor..Dela to jen obcas a myslim ze jen kdyz je motor zahraty .. starter toci motor normalne startuje stejnou dobu jako normalne ale otacky jak pustim klicek skoro nevyskoci sotva se vyhrabou na 950 motor se zacne trepat a otacky spadnou pod 800 pak zase vyskoci na provoznich 950 a uklidni se na 900 a je to dobre..pripada mi jako by motor po startu chtel chcipnout jako by nemel dostatek vzduchu a pak je to dobre..Startuju bez plynu s vyslapnutou spojkou. Kontroloval jsem baterku vypada vporadku..je fakt ze jezdim kratke trasy a mene…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.