Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


672 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  1. Piskanie motora

    • 6 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  2. záruční oprava

    • 14 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  3. Přestavba

    • 21 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  4. Průsak oleje 1,2 12V

    • 7 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  5. Kryt motoru

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  6. Motor 1.2 6V foto

    • 11 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  7. staré a nové HTP 12V 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 11k zobrazení
  8. sanie 1,2 HTP 40kw

    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
  9. HELP problem s motorom 1 2

    • 29 odpovědí
    • 25.2k zobrazení
  10. dotaz na 1,2 40kw

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  11. HTP 1 2

    • 46 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  12. kontrolka EPC

    • 8 odpovědí
    • 24.1k zobrazení
  13. Dolievat olej

    • 17 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  14. podtacanie motora

    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
  15. Pískání v motoru

    • 17 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  16. ventily

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  17. Otáčky pro HTP-47

    • 6 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  18. Kolko vstrekuje paliva

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Příteli okřídleného šípu, první a poslední fotografie. Zajímá mne, kdy byly pořízeny? Před demontáži onoho krytu v servisu? Jedná se mi o to, že kryt je špatně nasazený. Kryt ve směru na nárazník má ve předu čtyři tzv. úchyty, které mají být vidět. Jdou vidět pouze tři. Pokud si Ty s tím nějak nešmajstroval, tak kdo jej tak špakně nasadil. To je otázka která mne a Tebe by měla zajímat. Osobně si myslím, hypoteticky, že kdyby si někde na něco najel, není možné, aby ten plast a on je dost pevný, aby se tak prohnul a aby motor, který má jisté vibrace, se o něj vana brousila. Šrámy mohou být, třeba od nějaké větvičky, kterou si přehlédl na silnici. Aby ten kryt dřel vanu, musela by být na kryru motoru směrem k vaně boule vypouklá tak cca 2 cm. Mezi vanou a krytem musí být utčitý prostor, aby v případě pohybu motoru se vana samovolně neobrušovala o jeho ochranný kryt. Osobně si nechci připustit, že motor klesl z důvodu nějakého poškození silentbloků, je to nové auto. Ale člověk nikdy neví. Radek.
    • Pokud je to stejný 8" MINI, jako v řadě Scala/Kamiq (a to s největší pravděpodobností je), tak určitě ne.
    • Je to závada i u Rapida. Poslední 2-3 zimy kromě hor někde bylo fakt i pod -10° ? Bydlím v podhorské oblasti a můj Rapid 2019 ještě opravdovou zimu zatím nezažil 😉
    • Ahoj, zrovna riesim taký istý problém s mojou Fabiou, tiež TSI 1,0 , už som vymenil aj hydroštely, rozvody a stále to isté. Vieš mi napísať ako si to ty doriesil ?
×
×
  • Vytvořit nový...