Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.
V době nedávné se měnila brzdová kapalina každé čtyři roky, dnes každé dva, jsem ku....a zestárnul? Zase v rámci snížení emisních norem zasáhla evropská unie , anebo je to tah prodejců, servisů. OMG. Už neví, kde by ze spotřebitelů tahali peníze. Když to spotřebitel zaplatí, proč ne.
Ano, protože eCitigo má daleko vyšší hodinovou sazbu. Snad si nikdo nemůže myslet, že servis elektromobilů bude levnější. Z čeho by pak servis žil? Ale to sem už nepatří.
Servisní prohlídky jsou podle dílenské příručky na FIV:
Podle ukazatele, každé 2 roky nebo 30 000 km
Servis výměny oleje - QI6 Podle ukazatele (max. 30 000 km/2 roky)
Servis výměny oleje - QI4 Podle ukazatele (každých 15 000 km nebo 1 rok)
– Výměna brzdové kapaliny Každé 2 roky
– Prachový a pylový filtr pro prostor cestujících: výměna Každé 2 roky nebo 60 000 km