Motor 1.4 MPI
722 témat v tomto fóru
-
Zdar chlapci, mám problém s Fabii 1,4. Občas nejde nastartovat. Když si to napíchnu na VAG, tak mi to napíše chyby 17749 - zapalovani - vystup 1: zkrat na kostru a 17751 - zapalovani - vystup 2: zkrat na kostru. Nemáte s tím někdo zkušenost?? Vůbec nevím, kde mám pátrat. Prosím poraďte... ;-) Děkuji
-
- 1 odpověď
- 2,7tis zobrazení
-
-
-
Zdravim, mam jeden problem s tymto motorom. ma nabehane 100 000km rocnik 01. Problem tkvie v tom ze za kazdym ked auto startujem prvy krat za den (je jedno ci rano alebo poobede), tak chytne hned bez problemov, no v priebehu 3-4sek zacnu klesat otacky a motor sa sam udusi, to robi v podstate stale kym mu nepridam fakt ze dost plynu, ked motor skape tak mi preblikne kontrolka oleja. Sviecky nove, palivovy aj vzduch filter novy, pred tyzdnom menene tesnenie pod hlavou, olej meneny pred 3 mesiacmi cca. Inak motor nema pri behu ziadne problemy, len ten prvy start je takyto vtipny.... vdaka za cenne rady
-
- 2 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
zdravim, po dlhej zime som sel doliat zmes do ostrekovacov a vsimol som si ze motor na spodnej casti je od oleja a neviem cim to moze byt. viete mi poradit ci to je len tesnenie alebo nieco ine? dakujem
-
- 11 odpovědí
- 10,4tis zobrazení
-
-
Ahoj. mám fabii 1.4MPI 44kw, rok vyroby 2002 a najeto cca 100 000km ( nejsem první majitel takže nevím jestli je to skutečné ). Ale k problému. Při nastartování mi občas chcípne motor. At za studena nebo za tepla. Za studena nastartuji v pohodě, ale při teplem motoru mi přijde že to strašně dlouho točí než chytne a občas ani nechytne. Měnil jsem vzduchový, palivový a olejový filtr, svíčky, čidlo teploty, měřili se tlaky. Nic nepomohlo. Nemáte někdo podobnou zkušenost ? Nebo nevíte co s tím ? Mám strach s tym někam jet abych pak nezustal někde vyset. Budu vděčnej za každou radu. Děkuji
-
- 7 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
-
-
Ahoj. Dopředu vím, že na moji otázku nebude snadné konkrétně odpovědět, nicméně zkusím to. Cca před měsícem jsem začal pozorovat pískání z motorového prostoru, když se motor(olej) zahřeje na provozní teplotu. Přirovnal bych to ke zvuku proudění vody v trubkách u sousedů, když pustí vodu naplno. Pískání je monotónní, s otáčkami motoru neměnné. Stejně tak otáčení volantem, prošlápnutí spojky nebo vyp/zap klimatizace pískání nezmění. Intenzita je zhruba taková, že při jízdě po dálnici téměř zanikne. Bohužel, když chci zjistit odkud zvuk vychází při otevřené kapotě motoru, motor spolehlivě snahu zmaří, nicméně identifikoval jsem zdroj zvuku "za blokem motoru" směrem ke kabině…
-
- 7 odpovědí
- 5,4tis zobrazení
-
-
mam fabiu 1.4 mpi, 44 kw, 2002, 85 000 najazdene, pred dvomi mesiacmi kupena a uz odkedy som ju kupil, som si vsimol, ze mi na sekundu zoslabne intenzita svietiel a pri volnobehu poklesnu otacky pokial otvaram a zatvaram okna, tocim volantom na mieste, prudsie brzdim, pustim ventilator, preradujem alebo pri rozbehu, ak sa rozbieham bez plynu iba pod spojkou a podobne. pocas jazdy mi to robi tiez. poradte prosim, cim by to mohlo byt... ?? dik moc za pomoc
-
- 5 odpovědí
- 2,5tis zobrazení
-
-
Ahoj, píská mi drážkový řemen. Je tam daný nový, tak se chci zeptat jestli neexistuje něco, čím ho natřít,aby to přestalo. Koupil jsem nějakej sprej na řemeny a byly to vyhozený peníze. Díky za rady
-
- 18 odpovědí
- 7,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Jel jsem takhle s kamarádem a říkal jsem si, že by se mi taky líbilo mít 6.stupnovou prevodovku.. Takže jen by mě to zajímalo, jestli je možný dát do MPI 6.stupňovou převodovku? Ale velikostně by tam nejspíš nešla a nejspíš by ani nestíhal motor, že?
-
- 15 odpovědí
- 5,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, nedávno jsem koupil fabii kombi 1.4 MPI a má najeto 90 000 km. Bylo to přes komisní prodej a bazar doporučil majitelce výměnu rozvodového řetězu, kterou provedli. Vyměnili pouze řetěz. Vodní pumpu neměnili a doporučili mi ji vyměnit. Od jiných lidí jsem zase slyšel že vodní pumpa u MPI není součástí rozvodů a tudíž se nemění když se mění rozvody. Tak sem se chtěl zeptat jak je to s její životností a kdy se mění nebo nemění. Děkuji za radu.
-
- 2 odpovědi
- 6,4tis zobrazení
-
-
ČAU,CHCI SE ZEPTAT SKUŠENÝCH JAKÝ MÁ VLIV LAMDA SONDA NA SPOTŘEBU JELI POMALU K.O?JE MOŽNÝ ŽE S SPOTŘEBA O TROCHU ZVÍŠÍ?A PŘI STUDENÝCH ROZJEZDECH MÁ AUTO MÍRNĚ KOLÍSAVÉ OTÁČKY.DĚKUJI ZA ODOVĚDI..
-
- 8 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
-
Zdar neviete nahodou co by mohlo sposobovat vysoky podtlak v chladiacej sustave ?? . Menilo sa tesnenie pod hlavou valcou hlava sa dala kompletne robit po 5000km od vymeny to zacalo . Stiahne vodu v expanzke pod min a svieti kontrolka chladiaceho systemu ked povolim vycko na expanzke tak voda zacne stupat na povodnu uroven niekedy len do polovice cast sa niekde strati nikde som nenasiel unik a vycko sa kupovalo 2 krat nepomohlo jeden krat cina a druhy origo . Poradte jedna sa o motor 1.4 44KW MPI
-
- 2 odpovědi
- 6tis zobrazení
-
-
Zdravím, chvíli jsem tu hledal ale nikde nenašel. Mám Fabku, 64 tis najeto, 2002 r.v, 1.4MPi 50kW. Jde trošku více ztuha řazení a občas blbě dvojka a velmi občas čtyřka. Co s tím ? Podle slov pantáty od kterého auto mám to takhle blblo už od začátku...
-
- 47 odpovědí
- 42,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim, Mam dotaz, posledni dobou se mi stavaji dve veci pri startovani... prvni otocim klickem a auto proste skyta dokud nepridam plyn a motor se rozjede, pak to musim drzet chvili v otackach a pak vse OK... a dnes se mi stalo, ze sem nastartoval, auto nastartovalo ale spadly otacky az auto chciplo uplne, takze opet sem to musel vyturovat abych se vubec rozjel, po minute jizdy sem zastavil na prechodu a auto opet neudrzelo volnobech a chciplo... po asi peti minutach jizdy uz vse OK, nechal sem to hodinku vychladnout a nastartoval normalnim startem.. stava se mi to obcas... auto v servise bylo, ale nikdo poradne nevi cim to je,jelikoz se zavada projevuje nepravidelne…
-
- 7 odpovědí
- 8,1tis zobrazení
-
-
Něco jsem o tom našel tady: ale nikde nepíšou jak a kde buď kartáčkem nebo případně i tím šroubovákem čistit. Nikde tam žádné kontakty k očistění nevidím a rád bych nějaký váš fígl jak na to a kam třeba zašťourat.Díky
-
- 2 odpovědi
- 2,6tis zobrazení
-
-
Mám dotaz nemáte kontakt na někoho, kdo dokáže vyrobit kvalitní svody???
-
-
- 27 odpovědí
- 12,9tis zobrazení
-
-
Zdravym panove.Dnes jsem menik chladic vody po doplneni kapaliny je ji tam dost a naslednem odvzdusneni jsem po ohrati na provoznou teplotu jsem si vsiml dim od chladice.Je cejtit jako by jse palil plas.Chladic je novej nikdy nepouzitej.Cim to muze byt?
-
- 12 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Ahoj, chtěl bych se zeptat kolik vydrží motor u 1.4 najetách km..když se bude s autem zacházet slušně. Pokuď má někdo nějakou zkušenost kolik se stím nechá najet, popřípadně jestli se vůbec vyplatí kupuvat auto co má najeto přes 100 000 km. Děkuju.
-
-
- 42 odpovědí
- 55,5tis zobrazení
-
-
DOBRÝ DEN JEDNOHO DNE SEM JEL DO BUDEJOVIC A TROŠKU SEM TO MASTIL ZAČALA SVÍTIT KONTROLKA OLEJE ALE OLEJ TAM BYL A STRAŠNE MI TO CVAKA A TED OLEJ NESVITI PREJ TO JE KLKA JA SI MISLIM ŽE TO JE HYDROŠTELI A CHCI SE ZEPTAT KOLIK STOJI NOVEJ MOTOR OD ŠKODOVKY DEKUJI NEBO KOUPIT POLOMOTOR NEBO GENERALKU
-
- 1 odpověď
- 2,3tis zobrazení
-
-
Dobrý den.Mám jako záložní vozidlo fabii sedan 2002 50 Kw najeto k dnešnímu dni pouze 43 000 km.Ročně se stím autem nalítá kolem 4000 km a každý rok stím jezdím do aut. servisu, kde si za výměny filtrů oleje a dalších ptákovin účtujou kolem 4000 Kč.Chtěl bych se zeptat, zda by vadilo, kdybych servis navštěvoval jen 1x za 2 roky? To, že ztratím záruku mobility je mi jasné, ale nikdy jsem ji dosud nevyužil a kvůli velmi malému najezdu km se mi zdá zbytečné v tom autě každý rok měnit olej.....
-
- 4 odpovědi
- 3,9tis zobrazení
-
-
#1 Problémy s motorom - nepravideľný chod, voľnobeh.... Zdravím všetkých "škodovákov".Mám Fábiu 1,4 Mpi r.v.2001 a problémy s motorom.Motor ide nepravidelne,má nízke otáčky pri volnobehu a tím pádom má často tendencie zhasnut počas jazdy.Sviečky vymenené,klapka vyčistená a nadstavená,teplotné čidlo vymenené,vstreky zmerané-ok,lambda zmeraná ok,vag robení 2x-bez závad,a začínam byť z toho zúfalý.Vie mi niekto poradiť?Ďakujem.
-
- 4 odpovědi
- 3,1tis zobrazení
-
-
Čau,nemáte někdo skušenost s větší bohatostí benzínu u jednoho válce?napíchnul jsem to na komp a napsalo mi to bohatost u prvního válce tak nevim co stím a hl.nevím jak dlouho už to muže bejt,jestli jsou vstřiky něak štolovatelný nebo jestli se musejí kupovat nové,bohužel o tom moc nevím..
-
-
- 7 odpovědí
- 1,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim! Stal som sa majitelom Fabie Sedan I s motorom 50kw AQW. Po prestudovani tohto fora som zistil ze to asi nebola az tak vyhodna kupa, ale auto som kupil po rodicoch ktory s nim nemali ani po prejdeni 89000 km ziadne vaznejsie problemi (az na detske choroby fabie ako predne loziska, stabilizatori a casto sa vypalujuce ziarovky). Chcem sa spytat, z kadial berie palubny pocitac udaje o spotrebe? Viem ze PC byvaju optimisticke a prilepsuju spotrebu o 0,5l, to vsak nie je moj problem. Na fabii som uz najazdil 2-3 tisic km a dlhodoba spotreba na PC je 6.6 litra (mesto 30% mimo mesto 60% dialnica 10%, snazim sa jazdit usporne podla PC). Podla prepoctov pri dotankovani…
-
- 13 odpovědí
- 8,4tis zobrazení
-
-
Vzhledem k chybě kterou mi vyhazuje diagnostika (17549-kalkulace zatizeni neverohodna hodnota -netěsnost sání) zkouším co jde v tomto smyslu udělat a krom jiného chci byť jen možná pro pocit vyměnit těsnění mezi hlavou a sacím potrubím.Včera jsem to zlehka okoukával a horní dvě a dvě matky sacího nejsou problém ale ty spodní budou docela oříšek,dotaz tedy zní,dělal to někdo na autě a případně nějaký zlepšovák jak na to?na shozené hlavě samozřejmě není problém ale na autě už je to trochu jiná,díky za zkušenosti.
-
- 6 odpovědí
- 9,2tis zobrazení
-
-
Vcera jsem si vsimla divneho zvuku pri rozjezdu a vypinani motoru, takove jakoby drnceni, sice ne nejak nahlas, ale slyset to je. Ozyva se to pri rozjezdu, kdyz zaradim jedncku nebo zpatecku a rozjizdim se nebo, kdyz vypinam motor. Kdyz zkusim jen naprazdno plyn, slyset to neni. Nevite, co by to mohlo byt ? Fabia RV 2000, najeto cca 68tisic. Motor 1,4 MPI auto jinak pravidelne servisovane.
-
- 5 odpovědí
- 4,4tis zobrazení
-
-
Dnes mi vypadl z fabie I nějaký šroub, bylo to slyšet u pravýho předního kola. stále hledám, ale nevím kam s ním, pomůže někdo s identifikací? Hlavice je na 16ku klíč, tělo 10 mm x cca 95 mm, délka závitu cca 3 cm, mastný ani moc špinavý nebyl. Je značen SBT 8.8 Předem děkuji za pomoc
-
- 10 odpovědí
- 2,7tis zobrazení
-