Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


725 témat v tomto fóru

  1. Rada k termostatu

    • 6 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  2. Ubuda chladiaca kvapalina

    • 4 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  3. STAHOVANIE SVETIEL

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  4. Prevodovka

    • 15 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  5. Vodní pumpa

    • 2 odpovědi
    • 5.9k zobrazení
  6. LAMDA A SPOTŘEBA?

    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  7. Laděné svody 1 2

    • 27 odpovědí
    • 12k zobrazení
  8. z chladice stoupa dým

    • 12 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 52.8k zobrazení
  9. FABIE 1.4MPI 44KW

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.
    • V době nedávné se měnila brzdová kapalina každé čtyři roky, dnes každé dva, jsem ku....a zestárnul? Zase  v rámci snížení emisních norem zasáhla evropská unie , anebo je to tah prodejců, servisů. OMG. Už neví, kde by ze spotřebitelů tahali peníze. Když to spotřebitel zaplatí, proč ne. 
    • Ano, protože eCitigo má daleko vyšší hodinovou sazbu. Snad si nikdo nemůže myslet, že servis elektromobilů bude levnější. Z čeho by pak servis žil? Ale to sem už nepatří.   Servisní prohlídky jsou podle dílenské příručky na FIV: Podle ukazatele, každé 2 roky nebo 30 000 km   Servis výměny oleje - QI6 Podle ukazatele (max. 30 000 km/2 roky) Servis výměny oleje - QI4 Podle ukazatele (každých 15 000 km nebo 1 rok)   – Výměna brzdové kapaliny Každé 2 roky – Prachový a pylový filtr pro prostor cestujících: výměna Každé 2 roky nebo 60 000 km  
    • myslis? mne nacenili vymenu brzdovej kvapaliny a kabinoveho filtra na citigo elektro v bratislave na 380 eur = 9600 czk [bez oleja]  
×
×
  • Vytvořit nový...