Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2 369 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 953 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
  1. Škoda Favorit 1600 H

    • 3 odpovědi
    • 3,8k zobrazení
  2. hledám právníka...

    • 3 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  3. VRAKAC s ND na fabie

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  4. Tempomat Audi

    • 4 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  5. Jízdní kola Škoda

    • 16 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  6. Hledám soustružníka

    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
  7. IT-usb modem Solomon

    • 2 odpovědi
    • 991 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5,9k zobrazení
  8. Mobilní internet

    • 16 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  9. Název songu 1 2 3 4 7

    • 160 odpovědí
    • 19,9k zobrazení
  10. Leštění laku

    • 7 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  11. Jaké WC? Poraďte, prosím!

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  12. Boční ochrané lišty 1 2

    • 32 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  13. Stavari, poradte 1 2

    • 25 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
  14. prazakovina 1 2 3 4

    • 95 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
  15. Hokejové MS 2009 1 2

    • 38 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  16. Pneuservis

    • 7 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  17. Jake auto?

    • 22 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 384 odpovědí
    • 24,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tříválcové litrové TSI jsou docela držáky, neni to nějaký systémový problém. Odhadovat náklady na údržbu je těžké, pokazit se může cokoli a to člověk nepředpoví. Rapid by mohl být levnější na údržbu a případně opravy, ale jak jsem psal, toto je jen předpoklad a je to loterijní v podobě konkrétního kusu.
    • Diesel do mestaj e skor trapenie...na druhej strane ten trojvalec ktovie kolko vydrzi. Tazka dilema :-) Je to loteria ale zase tieto modely nemaju drahe ND...Asi by som predal Octaviu.
    • Dobrý den,   máme v domácnosti 2 vozy:   1)      Škoda Octavia III, 1.6 TDI 81kW Ambition Combi Datum První Registrace: 8.3.2016 Stav Tachometru: cca 120 000   2)      Škoda Rapid, 1.0 TSI 70 kW Monte Carlo Spaceback Datum První Registrace: 30.5.2018 Stav Tachometru: cca 120 000   Chystáme se jeden z těchto vozů prodat. Hlavním kritériem pro prodej je, nechat si ten vůz, u kterého se dají očekávat menší náklady na opravy v horizontu následujících cca 3 let. Předpokládány nájezd je cca 15 000 km a to především ve městě. Vzhledem k plánovanému použití nehraje roli to, že Octavia je větší auto vyšší kategorie, opravdu jde pouze o očekávatelné náklady na nutné opravy.   Předem díky.
    • Ahoj, mám prosbu o radu…podělím se co se mi stalo…   Včera jsem jel do hor a stalo se mi že jsem jel přes serpentiny a dole v dolině mi začlo poslat turbo zjistil jsem..sešlápnul jsem a zapištělo a podfouklo šílené zvuky hlasité až ostudné. Po ujetí asi 10km to přestalo… a dnes druhý den nic až po ujetí asi 15km v kopci zase ale už nepískalo a fučelo hlasitě a pak po asi 10 minutách přestalo a to jsem pak jel 250km domů z hor a už to neudělalo.. zkoušel jsem při cestě domů s otevřeným oknem a při plném plynu pouze silnější turbo zvuk jak tlačí nic zvláštního… tak se ptám jestli má někdo zkušenost s tím to jevem popřípadě jaké rady? Ted o víkendu nikde nedovezu do servisu…napadlo mě zda trubka či hadice nebo těsnění?   díky 
    • @muhrin1 Pozeram ze to tesnenie stale predlzuju, ja to mam o cca 2 cm kratsie (ale zas dlhsie ako predfacelift tesnenie),  nemam tiez priesvitnu pasku a nemam to az k dolnemu plastu  Neruca sa z toho svet ale ludia ktorym sa prejavuje OCD ked sa tam objavi bordel to vnimaju o nieco viac
×
×
  • Vytvořit nový...