Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2 369 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
  1. Knightfight

    • 10 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 8k zobrazení
  2. Škoda racing demo

    • 14 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  3. kdo to byl 1 2 3 4

    • 83 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
  4. koupim s nekym na pul

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  5. VC Maďarska 2007

    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  6. v čem otevřít

    • 4 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
  7. HAD vs Osel

    • 12 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  8. Test BMW 550i 1 2

    • 32 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  9. Prodejní cena

    • 12 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  10. Zahradka vs. hagusy

    • 9 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
  11. pro ty co chcou Fabii TDI

    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  12. Pomůže někdo???

    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  13. Prográmek 1 2

    • 41 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
  14. Sekundové lepidlo

    • 8 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 886 zobrazení
  15. Dobrá Škoda lakovna

    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den, nevíte někdo kde se dají koupit ty plasty ( náhrada za molitan ) na Škodu Rapid. Předem děkuji 
    • Ahoj, prosimte muzu se zeptat jestli jsi to nejak vyresil pripadne ti to nekdo udelal ? Diky za info.
    • Elektromobilita se stala politickým tématem a automobilový průmysl nástrojem volebních kampaní, tvrdí Martin Peleška, dlouholetý ředitel českého zastoupení Toyoty. Politická rozhodnutí a nejistota na trhu komplikují nejen byznys, ale i rozhodování spotřebitelů. Automobilky jsou dnes podle něj natolik efektivní, že mohou vyrábět auta se spalovacími motory, elektromobily i vodíková auta. Aspoň u Toyoty to jde, tak proč to nejde jinde? Zajímavé je, že podle Pelešky až 70 procent zákazníků neřeší technologie. „Chtějí především bezpečné a kvalitní auto, které uspokojí jejich potřeby. Chápu, že pro běžného člověka se trh stal nepřehledným,“ dodává. Tohle, ale i mnohé jiné se dozvíte v přiloženém odkazu na rozhovor s ním.    
    • Dnes poobede som volal na infolinku, že neviem sa dostať cez novú aplikáciu k týmto údajom.  Vyjadrenie by som mal dostať do zajtra. Každopádne ma s tým Connectom veľmi serú, lebo bola to jedna z vecí, ktorá sa mi páčila, ale oproti iným výrobcom, ktorí funkcie pridávajú, u Škody z Connectu funkcie ubúdajú. Aplikácia by mala vyzerať tak, že okrem údajov jázd by zaznamenávala aj ich polohu, resp. trasu na mape, ako to má napr. Camry, namiesto toho nejaký magor v Škode si povedal, že srať na to, zákazníkom stačí vedieť aký majú priemer za týždeň/mesiac/rok. Fakt by som chcel osobne stretnúť ľudí, ktorí o týchto veciach rozhodujú, ktorí určujú aké funkcie má mať aplikácia, lebo rozum mi to neberie, že na základe čoho robia takéto kroky. P.s.: Kto si chcete uchovať dáta, ešte je možný ich export z webu Škoda Connectu: https://www.skoda-connect.com/. Treba sa ale poponáhľať, lebo v hlavičke stránky už svieti oznam:   
    • Aha, to je šikovný. A rovnou si tu tužku můžu objednat tam.  Díky 
×
×
  • Vytvořit nový...