Přejít na obsah

Interiér


218 témat v tomto fóru

  1. El. sedacky nedrzi

    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  2. Demontáž tapecírunku

    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  3. Výměna Dsg řadičky

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  4. Hlavova operka u ridice 1 2

    • 29 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  5. Vnitřní klika dveří

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. Střešní okno

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.3k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  7. Dělící síť

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  8. Podlaha od soli.

    • 12 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  9. Demontaz stlpikov

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  10. Sedacka (kozena)

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ale to nemění nic na tom, že jsou doporučované vysoké tlaky a že jsou rozdílné dle motorů.  Mám přímé měření tlaku a nevím jestli je kalibrované. V každém případě ukazuje naprosto stejné tlaky, jaké tam nafouká pneuservis s certifikovaným měřičem.
    • pokial viem, tie plastove uchyty su jednorazove a pri (de)montazi sedaku sa maju vymenit za nove  
    • Víte čemu se může říkat "Elektro efekt"?  Třeba tomu, když někdo vyrábí auto se spalovacím motorem a pak pod stejným jménem začne vyrábět auto čistě s elektromotorem, no a postupem doby  vidí, že prodeje mu spadnou třeba na 1/10 původních čísel.  To je řekl bych až "Turbo elektro efekt". A kdo že to takhle má a s jakým typem auta? Je to FIAT a jeho dřívější ikona FIAT 500. Kdysi se prodávala po statisících ročně  a nyní za první kvartál 2025 se ho v Evropě prodalo jen 4288 kusů, To by mohl FIAT rovnou zabalit, nebo celý koncern Stellantis by ho musel zadotovat, aby se to dalo přežít. A tak se ani nedivím, že FIAT chtě, nechtě musí přistoupit na znovuoživení pětistovky se spalovacím motorem. Já se vůbec divím, kdo tyhle vymyšleniny v legislativě EU dělá, prosazuje a schvaluje, že namísto abychom vyráběli a provozovali malá auta na cesty po městech  a okolí, tak se automobilkám spíše vyplatí vyrábět těžké a vysoké mastodonty s kterými se pak prohání třeba i tzv. rozvozové paničky s malými dětmi po pár stovkách metrů denně. Ovšem  částečně tohle obdobné  platí nejenom pro spalováky, ale taktéž pro elektromobily. Ekologie jako prase. Pro vysvětlení se jedná u spalovacích aut mimo jiné  třeba o  emisní propočty  a koeficienty vzhledem k hmotnostem aut, kdy malá auta a jejich ceny  (a pokuty za emise) prostě nemají mnoho šancí  na prodej oproti výše zmiňovaným mastodontům.    https://www.autoforum.cz/predstaveni/chladic-nadrz-radicka-fiat-ukazal-prvni-vyrobene-nove-spalovaci-petistovky-zazehne-znovu-lasku-k-dnes-neprodejnemu-bestselleru/
    • V čem je problém? Spotřeba nesouvisí s motorem?
    • zdar, mám s3 lift 2.0TDI 110kw. Nyní budu měnit a mám jen dvě možné varianty buď S4 L&K 1.5 TSI mhev nebo osekany Selection s tím motorem 2.0 TDI 110kw - za mě je ten motor super vyladěný. Jsme 4 (z toho dvě malý děti). Většina cest město ale každý týden dálnice taky. Jsem na něj tak nějak zvyklý. Kolik točí ta 1.5 a jak je hlučná při konstantních ca 150kmh? Osekaný selection znamená defacto jen interiér Loft (textilie i na palubce...). Takže je to buď interiér L&K s 1.5TSI (docela hodně mi šlo o ty Ergo sedačky) nebo interiér Selection s 2.0 TDI . Na s3 mám taky látkový sedadla ale už mi z toho bolí záda....   díky za psotřehy
×
×
  • Vytvořit nový...