Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1363 témat v tomto fóru

  1. Z motoru do Interieru

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  2. kryt spodnich repraku

    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  3. Rafičky

    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  4. VyPLNĚ RS

    • 9 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. Kontrolka otevreni dveri

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  6. Jiné budiky

    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. jak na čalounění?

    • 9 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  8. ostřikovače

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  9. Dotaz na rychlo

    • 9 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  10. (o) Interier L&K

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  11. Stahovani oken LZ dvere

    • 10 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  12. Zámek

    • 17 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  13. Octavia 1,8 RS

    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  14. Vyhřívané sedačky

    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  15. Central na D.O.

    • 19 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 5k zobrazení
  16. polepy

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  17. Tlačítka z Fabie

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  18. Plato

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A tímto to tady končím, buď se budete bavit o FIV, nebo to tady prostě nebude. Máte na fóru v odpovídající části dostatek prostoru k obecným diskusím. Tak to respektujte.   
    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
×
×
  • Vytvořit nový...