Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1359 témat v tomto fóru

  1. radicka

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  2. HF do Octavie

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. El. stahování oken

    • 12 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  4. Manualní klima

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. Šíbr

    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  6. změna je život

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  7. Chromovy cudlik rucky

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.9k zobrazení
  8. voňafka do auta : ) 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  9. Sedačky O1

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  10. Drnčení při hlavové opěrce...?

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  11. Prestriekanie interieru

    • 10 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  12. Sedačka(y) O1 SLX rv97

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  13. Flocking

    • 19 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  14. klimatizace

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  15. Klima v kastlíku

    • 14 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  16. michalP

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  17. Teploměr check-temp II

    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  18. radicka

    • 18 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  19. Oprava mřížek ventilace

    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
  20. Čím "vystlat" kastlík

    • 17 odpovědí
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím,   setkal se někdo s drnčením palubovky při sepnutém elektrickém topení a to jen při určitých otáčkách motoru? Děje se mi to, jen když jedu se studeným motorem v rozsahu otáček cca 1900-2000. Jakmile se ohřeje voda v motoru, tak drnčení přestane. Neznáte jednoduchý způsob, jak se podívat na přídávné elektrické topení, anyž by se musela rozdělávat celá palubovka nebo v čem by mohl být problém?   Díky za reakci.
    • Zdravím, před nějakou dobou se mi na jedničkové Fabii (1,4MPI 44kW AZF, r.v 2000) rozsvítila kontrolka motoru. Auto jelo a táhlo normálně, necukalo, nechcípalo, nekolísaly otáčky, žádný nouzák nebyl, prostě nic zvláštního se nedělo, tak jsem zatím neřešil. Ale v poslední době jsem si všiml že začala celkem dost bíle kouřit z výfuku natolik, že se po chvíli nedá být v garáži kde je zaparkovaná a hlavně začala hodně smrdět jakoby nespáleným benzínem. Těsnění pod hlavou to být nemůže, jelikož bylo nedávno dělané. Je toto jasný příznak vadné lambda sondy za katem? Samozřejmě vím co může další užívání auta způsobit katalyzátoru a spalovacímu systému auta a proto s ní do doby diagnostiky a opravy nebudu jezdit. Na diagnostice jsem ji zatím neměl ale určitě dám, už jen proto abych zjistil která lambda to je a odstranil chyby. Děkuji všem za poskytnuté rady... 🙂
    • Když jsem měl období že Connect dlouho nešel uvažoval jsem taky o vlastní SIM a mechanickém dálkově ovládané stroječku co by stačil tlačítko dálkového ovladače nezávislého topení. (nechtěl jsem jej rozebírat) ale pak se Connect z větší části umoudřil. 😄
    • Ahoj lidi, mám dotaz  Při zamčeni vozu mi 8x bliknou varovná světla PROČ?
    • Tak Deniel myslím poukázal na téměř totožné  rozměry pneu a rozdil huštení. Toto jsem právě našel a hledám tu logiku když my to aut teď přijde tvrdé. 
×
×
  • Vytvořit nový...