Motor 1.9 TDI
213 témat v tomto fóru
-
Zdravím Občas mě začně cukat auto nejčastěji je to při zařazeném 2 stupni to se auto rozhoupe celé občas to udělá i při 1 ale to málokdy nejčastěji při té 2. na dalších rychlostních stupních to nic nedělá aspoň nejde nic neobvyklého poznat. Jediné věci které sem si všiml je že sem měl celkem ve velkém množství bublinky v palivovém potrubí co vede z filtru tak sem ho vyměnil + ventil a spony sem tam se tam nejaká menší bublinka objeví, ale nevím jestli to může mít souvislost stím občasným cukáním. Auto startuje normálně, předvstřik je vpořádku, diagnostika žádnou chybu nevypsala. Motor 1.9 tdi 66kw. Cuká to zhruba v rozmezí otáček 1200 - 1400. V jiných otáčkách to jede nor…
-
- 5 odpovědí
- 2,9tis zobrazení
-
-
-
Chlapi idem akurat vymienat tieto podtlakove hadicky na notore 1,9 tdi 96kw a chcel by som zistit aky je original ich rozmer vonkajsi aj vnutorny? Mam aj DP a nic tam nevidim. Bude nejaky problem ked dam trocha uzsie ako maju byt? Nejaky problem s tlakom?
-
- 0 odpovědí
- 2,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Chlapy potřebuju poradit. odchází mi napínací kladka u drážkovaného řemenu, respektive asi tlumič vibrací. Nicméně chci koupit celý set kde je kladka, tlumič a držák. cena origo je cca 5000, mám možnost to mít za 3900, ale zdá se mi to ranec. Našel jsem tady tuhle: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145283a-tlumic-vibraci-remene-1-9tdi-superb.html je to výrobce INA. Když jsem se díval na autokelly tak je to o 500kč levnější než origo. Tak si myslím že na tom odkaze nahoře, to není špatná cena a myslím že by to nemělo být nic špatného. Chci se teda zeptat zda s tím máte někdo nějakou zkušenost a popřípadě zda je tady někdo, kdo to umí sehnat ještě levněji. Taky…
-
- 5 odpovědí
- 2,7tis zobrazení
-
-
Ahojte chlapci mam v plane kupit SuperB motorizaciu 1.9 TDI PD 96 KW ale tusim su dva druhy tych 96 KW agregatov .. jeden ma tusim 285NM AWX) maximalna rychlost 205km/h vyrabal sa (2001-2006) a dalsi 310 NM (AVF) maximalna rychlost 202km/h vyrabal sa od(2004-2006)poradte mi je medzi nimi nejaky rozdiel? ktory je lepsi ? dik
-
- 9 odpovědí
- 16,5tis zobrazení
-
-
Zdravim. Prosim vas o radu mam superba 1.9 tdi 96 kw, ktore mi tazko startuje ci pri studenom, alebo zahriatom starte. na volnobehu mam aktualnu spotrebu 1,4 l/h. priemernu spotrebu okolo 7,8 l vymenil som zhavice, v hlave valcou kablovacku, dal som precistis vstreky, nastavil volnobezku a stale nic. napichol som to na PC ukazalo mi, ze 4 vstrek ma vysoke hodnoty, dal som ho pretlakovat, kde mi povedali, ze je mierne nad maximom, ale ze by to nemalo vadit. Tak vas prosim o radu, lebo ja uz netusim co to moze byt. Dakujem
-
- 0 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Cestoval sm v nedelu do holandska...po prekroceni slovenskych hranic ked som zaradil 5ku a pridal plyn tak nastaval piskot...pocuval som to celu cestu az do holandska ked som pridaval plyn na 5ke. Cca 200km pred cielom som zaradil 4ku pridal plyn a ona vyskocila, skusil som to este raz a zase vyskocila, tak som ju uz radsej neskusal kym som neprisiel do ciela, a teraz neviem co mam robit. Prosim poradte, neviem co mam robit.
-
- 0 odpovědí
- 1,6tis zobrazení
-
-
Kluci praskla mi tato hadice pod turbem:http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/motor-prevodovka/motorove-dily/13-hadice-spojovaci-superb-2002-2008-1-9-tdi-96-kw-orginal.html nevíte zda se dá koupit levněji?dík
-
- 3 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
Mám superba 1,9/96 a pod motorem je na krytu olej prolínající chladiče vzduchu,patrně netěsní o-kroužek.Nechci řešit ten kroužek,ale proč se tam ten olej bere.Auto má 160 000.Je to netěsné turbo,nebo to turbo saje olej z odvětrání nad víkem ventilů.Oddělal jsem hadici před vstupem do turba,kde je zaústění i toho odvětrání a je tam vidět že tam trochu olej přisává,spotřeba oleje je asi 1-1,5l na 15000.Co s tím?Revize turba,překroužkovat písty,nebo skusit vložit do hadice odvětrání víka ventilů nějakou clonu třeba z 10mm na 6mm?Oleje v chladiči moc není,tak asi dvě polévkové lžíce asi se stačí dopravovat do motoru.
-
- 2 odpovědi
- 4,2tis zobrazení
-
-
Zdravim, mam taky problem ze mi asi tak jedna - dva kvapky za 24 hodin odvapnu z neakej súčasti blízko motora co ani neviem co to je za zariadenie, preto prikladam foto .... Mam podozrenie ze to preteka cez ten uzaver alebo co to je poistený segerovou poistkou (v cervenom kružku). Mal to niekto rozobrate ? co sa pod tým uzaverom skrýva ? Ked tu segerovku vycvaknem vypadne mi ten uzaver von ? Da sa tam vobec nieco pretesnit ? Mal to niekto rozobrate ? A co je to vlastne za zariadenie neake čerpadlo ? ... Dik za radu ....
-
- 1 odpověď
- 1,8tis zobrazení
-
-
Zdravím chlapi.Tak se mi vyskytl na supu další problém.Když jsem ráno jel tak z ničeho nic auto kleklo.Nešlo nastartovat a připadlo mi jako když točí naprázdno.Po nějáký době asi po 4.pokusu nastartovat se objevila snaha (už netočil naprázdno) a pak dokonce nastartoval a od tý doby už dobrý.Nesvítila žádná kontrolka na palubce,že by byl s něčím problém.Napadlo mě,že by to mohla být zmrzlá nafta (bylo -22 stupňů a motor byl na 80 stupních,ujeto asi 10km) a pokud to bylo naftou tak nevím jestli mohlo dojít k poškození něčeho tím že točil naprázdno.A pak mě napadlo,že známej měl něco podobnýho i když ne v zimě a bylo to prej čidlo na hřídeli.Co myslíte vy?
-
-
- 42 odpovědí
- 8,2tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, čím více se blíží hranice 200tis. ujetých km, tím více se mi zdá, že je konec bezstarostného ježdění.. začal se mi objevovat tenhle problém, když auto stojí delší dobu.. 3-4 dny, nejde pak nastartovat.. chytne třeba až na po páté, jako by tahalo naftu až z nádrže.. dělá to jak se tomu za chce.. někdy po týdnu stání, někdy stačí jen jeden den.. ovšem tento týden jsem ujel asi 100km v kuse, na kraji města zastavil, asi za pět minut sem chtěl nastartovat a ouha, zase nešlo nastartovat.. asi po čtvrté to naskočilo, přijedu na první křižovatku, přibrzdím a auto zdechne.. opět stejná situace.. chytlo na po páté.. tohle se opakovalo ještě na dvou křižovatkách, jednu …
-
-
- 26 odpovědí
- 17,1tis zobrazení
-
-
Zdarvim .Potreboval by som velku pomoc.Vcera som menil kladku so sponovakom na drazkovy remen alternatora.Skode Superb 1,9 TDi 96KW.Musel som demontovat naraznik , stenu , vrtulu,.... vsetko prebehlo celkom OK .Nastartoval v poho ale druhy den po 2 km rana jak pri defekte a konec. Auto nezhaslo ale otacky stale padali.Pri zastaveni boli otacky na volnobehu v poriadku ale akonahle som mu pridal na 2000 tak padli ,pridali a dokola.... Neviete poradit co sa mohlo stat???? ci som nieco nezapojil alebo co sa pohlo po....
-
- 0 odpovědí
- 1,4tis zobrazení
-
-
motor běží ale na plyn nereaguje - hádá se nevíte co s tím?
-
- 2 odpovědi
- 2,5tis zobrazení
-
-
Dobrý den, rád bych se Vás zeptal na naměřené hodnoty u jednotlivých vstřikovačů. Na diagnostice mi to ukazuje od -0,51 u prvního vstřiku další dva mají okolo +0,19 a poslední okolo -0,64. Chtěl bych se zeptat jestli je to na výměnu nebo na repas nebo si toho nemám všímat. Motor začal být trochu víc hlučný, diagnostika žádné chyby nehlasí... Děkuji za rady.
-
- 3 odpovědi
- 6,8tis zobrazení
-
-
Ahoj lidi, stala se mi taková divná věc, byl jsem teď v Italii, když jsem jel tam tak jsem jel průměrnou rychlostí 130-140km/h (skoro pořád na tempomat) někdy jsem to i malinko přišlápnul a spotřebu jsem měl 6l 100km (celá cesta je defakto s kopce) No a včera když jsem jel nazpátek, tak asi po ujetí cca 100km auto změnilo zvuk, jako by kobrclo a celkový dojem byl jako by celý stuhlo a najednou šla spotřeba rapidně dolu jel jsem průměrnou rychlostí 130km/h také skoro pořád na tempomat (defakto pořád do kopce) a po ujetí cca dalších 600km jsem měl už průměrnou spotřebu 3,8l/100km. Nechápu jak je to možný jako by se auto přepnulo do nějakého úsporného režimu, když jsem pak …
-
- 9 odpovědí
- 5,3tis zobrazení
-
-
Když jsem šlápl na plyn nebo jel do kopce, tak mi škubal Superb a neměl výkon (na trojku jsem ho nevytočil víc jak na 3800otáček). Takže jsem pouze vyměnil naftovej filtr a vše naprosto OK. Kdyby měl někdo podobný problém, nejdřív zkuste vyměnit palivový, případně i vzduchový filtr, někdy je potřeba i vyčistit váhu vzduchu a Egr ventil, pak teprve na diagnostiku ;-) 1.9 TDi PD 74kW
-
- 1 odpověď
- 2,9tis zobrazení
-
-
Zdravím Všechny, mám Superba 1.9 TDI 85Kw r.v. 2007 předem se omlouvám jestli tento problém se tu už řešil, hledal jsem tu na foru a nic jsem nenašel. Takže, začalo to asi před třemi měsíci a za tu dobu to udělalo tak 10x . Pomalu přidávám otačky a kolem třech tisíc auto přestane jet a spadne do nouzáku. diagnostika hlásí překročení regulace tlaku plnění. Ale je to nepravidelné, dělá to jen občas. Prosím Vás o pomoc/ radu co s tím. Díky Michal
-
- 1 odpověď
- 1,7tis zobrazení
-
-
Ahoj, prosím o radu. Včera mi po podřazení a přidání plynu začalo auto strašně kouřit černý dým z výfuku. Během přidání se jen ozvala taková menší dutá rána a v tu chvíli začalo auto strašně kouřit. Co se týká otáček, tak jsem to nijak moc netočil, otáčky byly zhruba kolem 2500 - 3000 ot. Výkon šel podle mně taky dolů, ale potom jsem uř radši auto moc nevytáčel. Nyní má auto trochu hrubší zvuk a při přidání nebo při záběru strašně kouří.. Tak se chci zeptat jestli někdo nevíte co to může být ... Kámoš říká, že to může být váha vzduchu nebo možná i turbo .. Díky moc za odpovědi ...
-
- 3 odpovědi
- 7,3tis zobrazení
-
-
Ahoj lidi, nemůžete mi někdo říct co to znamená. Díky
-
- 12 odpovědí
- 8,5tis zobrazení
-
-
Zdravim, chtěl bych se jen zeptat jak je na tom tento typ motoru co se spolehlivosti a celkově kvality týče.. nikde sem o tom žádnou zmínku nenašel. (Rok výroby auta 2007) Díky moc
-
-
- 9 odpovědí
- 21,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdárec měl jsem v zimě problémy se svým supem 1,9tdi při studených startech.Teplota byla -5 a ja ho nemohl natočit.Až když jsem ho potrápil tak naskočil jak stará Tatra 148.Do paliva jsem nalil zimní aditiva a stejně to nepomohlo.4idlo teploty je nové,vstřiky nové,čerpadlo nové.Poraďte
-
- 6 odpovědí
- 2,9tis zobrazení
-
-
Chtěl bych požádat o radu. Mám problém s chlazením motoru u Škody Superb I 1.9 TDi 74 kW kód motoru AVB. Už jsem vyměnil termostat, vodní pumpu a jsou opraveny i větráky chlazení. Jde o to, že se mi chlazení tlakuje a pak vylétává voda přes víčko expanzní nádobky, tudíž jde přes přepad ven. Horká voda zůstává jen v motoru a nedostane se do chladiče... Chladič stále zůstává chladný, občas tam i ta horká voda doputuje. Ale i někdy i po dlouhém jezdění i stání na místě zůstává chladný. Nejvíce voda lítá ven, když je motor pod zatížením v otáčkách nad 2000 ot/min. V oleji NENÍ voda, ale ani se nedostává olej do vody. Nyní bude následovat demontáž termostatu, abych věděl, jak …
-
- 5 odpovědí
- 4,4tis zobrazení
-
-
ahoj, měl bych dotaz zda někdo z vás nemá zkušenost se špatným startováním. Vlastním supa 19tdi 96kw rv. 2002. jde o to že i po výměně baterky mám problém se startováním . motor točí ale jen málo kdy se podaří nastartovat. pokud se podaří tak motor běží bez problémů. Jako první jsme zkusili vyměnit palivový filtr a po té vyčerpat naftu z nádrže a natankovat novou. zatím se to chová dosti podobně. jen mě zajímá zda se to někomu nestalo a v přípádě jak závadu odstranit. děkuji
-
- 4 odpovědi
- 3,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, superb I, 1.9TDI PD 96kw Někde kolem EGR mi chčije olej, trochu víc jsem to zanedbal. Olej občas (při jízdě do prudšího kopce) kape na dratěnku katalyzatoru viz. foto. Následkem toho praskla (aspoň si myslím) Dá se to opravit nebo se musí vyměnit celý kat? Případně jak je to nákladné? Děkuji za reakce a rady.
-
- 2 odpovědi
- 4tis zobrazení
-
-
zdravim,mam taku otazku smrdi mi auto pri nastartovani a aj cudne ide po nastartovani,akoby ho daco dusilo a keby som nepridal plyn aj by zdohol ,ale po jazde uz v pohode ide na volnobeh a este aj spotrebu mam vecsiu jak by malo byt 11l na dialnici ,ja typujem na lambdu alebo na katalizator,ale som zvedavy aj na vase nazory ,DAKUJEM
-
- 2 odpovědi
- 3tis zobrazení
-