Ahoj,
rád bych tímto začal novou éru srazů v našich českých končinách. Vítáni jsou samozřejmě nejen stávající účastníci, ale i ti noví. 🙂
Myšlenka je taková, že každý sraz se bude konat jinde, v režii někoho jiného. Místa srazu by pak teoreticky mohla i rotovat.
Pro první sraz bych jako místo konání navrhoval už dřív navštívený podnik HAGRY FARM u Bohuňovic, kousek od Olomouce.
Parkoviště je tam dostatečně velké, jídlo slušné a ceny přiměřené. Místo ale ještě můžeme doladit, pokud by k tomuto byly výtky.
Co se termínu týče, předběžně bych to viděl na 22.3. (sobota) ve 13:00. Stejně jako místo, můžeme i čas ještě změnit.
Dle domluvy ze Sedliště si rovnou dovolím na seznam účastníků přidat @Pawouk a @Bikes. Hlásí se někdo další? 😌
Kdo dorazí:
1. VeteranChild
2. Pawouk
3. Bikes
Budu se těšit a doufat, že se tam potkáme v hojném počtu. 😊
Ak bolo auto kúpené s rozšírenou zárukou na 5 rokov / 100 tisíc km (na Slovensku štandard), alebo 5 rokov / 150 tisíc km, tak ešte môžeš nájsť auto v záruke. Čo sa týka servisného intervalu, nečakaj žiaden zázrak, bude to rovnako ako pri bežných spaľovacích motoroch, premenlivý interval max. 2 roky alebo 30 tisíc km.
Čo sa týka tvojej obecnej otázky, odpoveď bude obecná tiež: pokaziť sa môže všetko, aj vec jednoduchá ako kladivo. Všeobecne tie to iV-čka nemajú zásadné problémy motoricky alebo s batériou, ale prvé roky výroby sa veľa bojovalo so softvérom. Za tie roky by to už malo byť odladené, ale možno s tým budeš musieť do servisu aby natlačili všetky aktualizácie, ak to predchádzajúci majiteľ neriešil.
Zkusil bych odebrat telefon a znovu pridat.
Me se iphone sparuje vzdy sam kdyz nastartuju. Nevim zdali je neco jineho sparovani pres BT ale ja jedu car play a ten se vzdy pripoji
Budou zapečené pístní kroužky. Právě modelové ročníky 2013–2014 tím občas trpěly, při přejíždění oleje atd. než došlo k úpravě výroby.
Odlučovač u těchto jednotek je velmi jednoduchý. Jediný scénář, kdy přes něj mizí olej, nastává v případě praskliny nebo netěsnosti plastového modulu na bloku motoru. V takovém případě začne olej prosakovat, což by se projevilo silným znečištěním celého motorového prostoru, obzvlášť při tak vysoké spotřebě.
Ještě by takové množství mohlo mizet teoreticky přes turbo, ale u těch to motorů prakticky neodchází a pokud ano tak to nastává ve velmi vysokých nájezdech.