Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Deepness,

    Ahoj, mám na vás velkou prosbu, mám Superba r.v. 2011, 125kW a chtěl bych vás poprosit o radu. Když stojím na místě a mám nastartované a zmáčknu spojku a potom ji pustím tak až na konci se ozve takové bouchnutí (cvaknutí). Když pustím spojku rychle tak je to hlasitější a když ji pustím hodně s citem, tak to je méně hlasité, ale v obou případech je to slyšet i přes nastartovaný motor. Byli byste tak ochotní a zkusili to na svém autě, protože mi za chvíli končí záruka a nerad bych po záruce měnil spojku... mám najeto 83.000km a to mi nepřipadá na výměnu spojky... Byl jsem v Brně v autorizovaném servisu a tam mi pán řekl, že je to normální, potom tam přijel na opravu nějaký…

    • 7 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem gego10,

    Ahojte, Asi týždeň dozadu som ráno pri studenom motore musel dlhšie ako obvykle "točiť" aby auto naštartovalo. Tak som poobede hodil baterku cez noc na nabíjačku (baterka kupovaná 03/14 Vatra Silver 77Ah). Druhý deň ráno auto išlo "na brnk" Dnes poobede (auto stálo dva dni) som zasa dlhšie "točil" ale auto bez problémov naštartovalo. Ale zasvietila mi kontrolka Chladiacej kvapaliny (doliatá cca pred mesiacom) Takže som motor vypol, kvapalinu dolial, naštartoval. Asi po 100 metroch auto "zdochlo" a už som ho nenaštartoval. Pri pokuse o štartovanie som počul iba štartér, motor ani neťukol. Pri pokusoch bolo pri štartovaní počuť ako sa batéria dosť rýchlo vybíja (max. 1…

    • 33 odpovědí
    • 11,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Almazek,

    Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s touto motorizací... Rozhoduji se ohledně koupě ročního vozu a je pravda, že jsem se dosud ohlížel především po benzínové motorizaci, protože roční nájezd bude cca kolem 15 000 km, ale naskýtá se výhodná příležitost k koupi naftové verze za téměř stejnou cenu. Protože s naftovými motory nemám skoro žádné zkušenosti, rád bych se zeptal. 1. Jaké máte s touto motorizací ve spojení s 4x4 zkušenost, z některých stran se ozývaly hlasy, že je oproti 4x2 velmi líná... osobně se domnívám, že to nemůže být až tak markantní... 2. Jak je to s regenerací DPF a vůbec s DPF filtrem pevných částic, slyšel jsem samé Jobovy zvěsti ohledně prvních verzí…

      • Pozitivní
    • 23 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Bezpy,

    Zdravím chlapy nevíte někdo o nějakém motoru na Superba II kod BMP.Popřípadě nevíte kde sehnat za slušný peníz novou kliku+ojnice? Praskla mi klika a ještě to porušilo olejové čerpadlo tak to řeším.Najeto poctivých!!!! 260 000KM olej měněn po 15 000kM tyčka na čerpadle udělána. A PREJ ŽE AUTA TESTUJOU ATD.....KECI!!!!

  5. Zahájeno uživatelem SuprBII,

    Nedávno jsem si pořídíl II SuperBa 2.0TDI ,nevytáhnu z něj víc jak 180.Neví někdo co s tím?Díky

  6. Zahájeno uživatelem cm3lda,

    mám Superba II, rok 2008, 2.0 TDI, 103KW, BMP, DSG, naj 160tkm. Při rozjezdu dopředu auto cukne, asi nejvíc se to projevuje při zpátečce, auto couve, ale jakoby houpe, zrychluje zpomaluje, couvat do kopce tragédie.... Mohla by to být spojka( dvouhmotový setrvačník). Hledám radu co by to mohlo být jiného, případně kam nejlépe zajet, kde by mi pomohli s diagnostikou ?

    • 2 odpovědi
    • 19,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem mirek H,

    Mám už najeto 280tiskm a začal mi cukat motor při odlehčení pedálu plynu. Není to hned. Je to cca po 2sec. od odlehčení takový 3xzacukání a dál už je to v pohodě. Dělá to skoro pořád. Stačí jet trochu delší chvíli pod plynem (aspoň kilák) a pak odlehčit nohu na plynu. 2 vteřiny nic a pak zakuckání (3xškubnutí jak když nejde palivo) a jede se dál. Poradí někdo???? EGR je tam 100tis km. Vstřiky původní.

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Kubas 9,

    Zdravím,mám takový problém,pokub by se s tím někdo setkal,předem dík za radu.Auto nabourané z boku na dvoje dveře a sloupak,pojízdné.Vystrojené,pak karosárna.Auto do karosárny dojelo po ose.Sundány pp,pz dveře.Potom karosář odpojil 8 koster na práhu,chtěl autem popojet a auto nelze nastartovat.Kostry napojené,dveře nastrojené,pojistky prozkoušené na vagu v motorovce bez závad.Auto nelze nastartovat.Nemáte někdo podobnou zkušenost ?Dík za radu

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem SuperbMike,

    Zdarec, mám dotaz, před dvěma dny jsem si konečně dovezl Superba domů. Po chvíli jízdy ale začne vždy tuhnout řadící páka a hrozně špatně se pak určuje, kde je, abych řadil trojku a čtyřku, 1,2,5,6 jde řadit normálně, ale páka se prostě nevrací do neutrálu. Je to jen nějaká drobnost, jde to nějak promazat? Nebo to bude zásadnější věc? Díky za info. M.

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Michal878,

    Zdravím chci si kupit superba II v této motoriaci ale slyšel sem že comonraily plní euro 5 čili nemaj filr pevnych částic (PD), na inzeratech jsou CR ale jen s Euro 4 a s 5 sou tam asi 2... poradi někdo jak vybrat ten spravnej motor ? Chci comonraila 2.0 TDi automata.

    • 3 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  11. Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu. Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici. Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila. Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru. Prý mě čeká …

    • 12 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem lada,

    Nevíte prosím někdo jaká je velikost kliče na olejový filtr pro motor 2.0TDI CR 125kw??? Děkuji

    • 8 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem pechino,

    Nazdar všem, supík si žádá za 4 dny do servisu na olejovej servis po roce, najeli jsme teprve 10tkm, servis mám v plánu koncem března, myslíte, že s tím ještě můžu najet cca 1000 km? Je to servisované na jarově, je tam kvalitní shell long life, olej jsem dolíval nedávno tak deci chybělo. Díky za rady

    • 13 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem jirka pribyl,

    po nastartování studeného auta se ozývá občasné rachocení pokud se zařadí rychlost je to OK po zahřátí je to také OK co to může být?

    • 7 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem jirka toledo,

    nemáte někdo dílenskou příručku na s2 konkrétně výfuková soustava , demontáž filtru pevných částic? mám tu jeden originál nový a budu si ho montovat na auto tak jen abych věděl předběžně co mě čeká a nemine , zda li se musí i povolovat nápravnice kvůli tomu. díky za odpovědi

    • 2 odpovědi
    • 8,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem r_e_n_e,

    Caute borci. Je mozne namontovat motor CFGB (2. generacia) namiesto motora CBBB (1. generacia)? Vdaka za odpoved... ŠKODA SUPERB (3T4) 2.0 TDI, 125kW, r. 2010

    • 5 odpovědí
    • 18,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem rastob,

    zdravim, mam takyto problem s motorom CBBB r.v. 2009, DSG, po rannom studenom starte mam problem sa pohnut, vzhladom k tomu, ze musim prekonat mierne stupanie ku brane, bez stlaceneho plynoveho pedalu to ani neprekonam a pri stlacenom otacky stupaju ale vykon akoby ziadny az po chvilke to ide normalne, to sa stava len ked je chladnejsie pocasie, viete v com by mohol byt problem? nafta? tankujem len Maxxmotion OMV...

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem motorpower,

    Nové možnosti při úpravě vašeho vozu. Pro více info volejte.

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Richter Josef,

    Ahoj, prosím o radu. Mám Superba kombi 2,0 125kw v manuálu. Když jedu a zařadím kvalt 4 a přidám plyn tak při 2000 otáčkách to vypadá jak když proklouzne spojková lamala. Může mi někdo říci kolik to tak stojí opravit? A jestli se mění jenom lamela nebo celá spojka? Děkuji

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Betaextra,

    ahoj, omlouvám se pokud toto patří do nějaké technické sekce. Včera jedu v klidu po rovině cca 100 km/h a najednou se mi rozsvítí na palubce oranžová kontrolka (vypadající jako spirála) na displeji se objeví porucha motoru vyhledejte servis a vozidlo začalo zpomalovat, přestal fungovat posilovač a tak jsem zůstal stát u krajnice a už jsem znovu nenastartoval. Předtím ani během jízdy samotné se auto chovalo normálně. Jsem z toho dost v pr.... moc netuším co by to mohlo být. V servisu mě straší čerpadlem nebo vstřiky (nic levného v obou případech) Mám na autě až 185 000 km, ale zatím nezlobilo. Mám motor 2.0. TDI 125 Kw. Někdo zkušený, kdo by měl tušení co by to mohlo …

      • Pozitivní
    • 25 odpovědí
    • 27,2tis zobrazení
  21. Ahoj, chtěl bych se vás zeptat na dvě věci, mám Suberba II, r.v. 2011, referentský vůz Škoda-Auto, koupil jsem když měl 22tkm... při ca. 30tkm bylo vyměněné elektronické servo, protože při točení volantem na místě vydávalo hlasité zvuky. Po vyměně bylo ticho, ale začal jsem si všímat, že když dáváte na místě plný rejd, tak až skoro na konci je slyšet takové kvýlení, je jedno jesli nalevo nebo napravo. Byl jsem s tím 2krát v orig. servise, ale že neví, že by to asi mohli dělat mokré manžety (že by to měli dělat všechny superby), tak jsem se mu vysmál a řekl že jestli tam má druhého Superba tak to můžeme jít vyzkoušet (odpověď, že tam jiného nemá, na parkovišti stály dv…

      • Pozitivní
    • 38 odpovědí
    • 8,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem pery1991,

    zdravim, na jare bych chtel koupit "supa" od 2011 nechci 125kw, s vyberu sem vyjmul i 1.6ku, rad bCh 103kw s najezdem okolo 180.000km nebo se nebat i vetsiho najezdu na co si dat pri koupi pozor a s cim pocitat, nazory na 103kw naftaky jsou rozporny, nekdo ji chvali a nekdo neda dopsutit na klasickou 1.9ku je v supu vice druhu 103?? diky moc za kazdou radu a nazor. je toho tu dost ale chci konkretni nazory

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Prochaine,

    Zajímalo by mě, zda oba motory 2.0 TDI CR (tj. 103kW a 125kW) mají stejně nebo jinak nastavené převodové stupně? Jinými slovy - zda silnější motorizace při stejné rychlosti točí méně nebo stejně. Díky.

    • 2 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem jirka toledo,

    Neřešil jste někdo výstupní kanál mazání kam by se dal připojit tlakoměr na motoru CBBB ? asi nejjednoduší a dobře přístupný je trubka mazání turba na turbu.

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Rodger,

    Zdravím, možná hloupý dotaz, ale lze použít 7 st. DSG( komplet i se setrvákem) namísto 6st do S II 125 kW, rv.2011 ?

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.