Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


345 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  1. servisní interval

    • 13 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  2. Demontáž DPF

    • 2 odpovědi
    • 7.9k zobrazení
  3. CBBB vs. CFGB

    • 5 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. Lamela spojky

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  5. Vadné vstřiky 1 2

    • 25 odpovědí
    • 25.6k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  6. Rady při koupi

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. DSG dotaz

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  8. nejde nastartovat

    • 5 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  9. Dekarbo BG 244

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  10. Zhasínání motoru s DSG

    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  11. Volnoběh u 2.0 TDI

    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já nevím, ale včera jsem se na to zkusil víc zaměřit, když jsem parkoval, včetně rozdílu mezi přední a zadní kamerou - no a mě to teda nepřijde tak strašný. Na to, na co to má sloužit, mi to přijde úplně dostatečný. A přední kamera se zdá možná trochu ostřejší, ale nijak zásadní rozdíl to není.
    • Ahoj, Já jsem dával Lemförder na převodovku, ale musím říct, že ve zpracování nebyl podobný originálu. Dokonce bych řekl, že kvalita gumy a celkového provedení byla spíše podprůměrná. Na motor jsem použil díl od Swagu, protože díl od Lemförder stál nesmysl. Swag byl na první pohled totožný s originálem. V místě, kde má být logo VW, bylo dokonce vidět, že bylo zbroušené. To mě vede k domněnce, že SWAG je ve skutečnosti původní díl, jen rebrandovaný. Na druhou stranu, originální díl taky moc dlouho nevydržel, takže bych se tím zbytečně netrápil. Za mě je nejlepší volbou najít něco s rozumným poměrem cena/kvalita. Z mé zkušenosti bych řekl, že ten Swag byl lepší volba.  
    • Vypadá to lépe než ten z O4 reprák, ale podle mne celý subwofer Q5 bude o něco hlubší/větší tak se ti možná nevejde nebo vejde ale bez plata na nářadí. Pokud vyměniš repro, tak to asi nějak půjde, ale ta ozvučnice je malá tak nevím zda to pomůže. Nejsem žádný zvukař, ale ke každému repru se uvádí parametry velikosti ozvučnice aby se třeba reprák nedusil. Třeba Superb 3 má 15l ozvučnici...kolik má O4 nevím...řekl bych asi 10l. 
    • Jaké tam máš tlumiče, běžné nebo adaptivní podvozek?   Dnes jsem byl s autem v servisem a jsou tam tři svolavacky, asistenční systémy, masážní sedadlo, a kabelový svazek ve dveřích (nějaká ochrana)
    • Ahoj, mohl bych poprosit o dvě rady? Octavia Ambition 1.2 TSI MR 2015 1) svícení zadními světly při denním svícení, provedli jsme:   -(x) Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 nastavit na Tagfahrlicht/ Daytime running light/Denní jízdní světla -(x) Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24 nastavit na Tagfahrlicht/Daytime running light/Denní jízdní světla Jenže svítí jen svislé segmenty úplně na bocích, nikoli celé "C", nevíte, co jsme udělali špatně nebo co ještě upravit?    2) Swing 2015, display 5", HF, DAB - nevíte zda podporuje offroad menu? Postupovali jsme podle tohoto návodu, ale nic se nezobrazuje... Děkuji předem za rady.  
×
×
  • Vytvořit nový...