Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

  1. Scháním přípravek

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. 205 50 r17 1 2

    • 25 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  3. třmeny octavia TDI

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  4. zapis 16" do TP 1 2

    • 36 odpovědí
    • 17.7k zobrazení
  5. vzpěry mezi tlumiče

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  6. Sada do prasatek - gufero

    • 13 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  7. Zadní brzdy

    • 12 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  8. Pneumatiky 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 10k zobrazení
  9. ABS

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  10. Jak na 18´´?

    • 10 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  11. Tlumiče

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  12. Ložisko

    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  13. Hloubka dezénu

    • 8 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  14. Prosim nutne o radu.

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  15. Brzdy 1 2

    • 41 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  16. Ktere alu 17" 1 2 3

    • 59 odpovědí
    • 7.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Aditivované E10 BA95 existují - např. OMV 95 MaxMotion.
    • Takže po roce se rozhoupali jo?   To je rychlost.   Paráda
    • Marketing je mechanizmus predaja. S tým nikto nič nenarobí. Ja som sa len zamyslel, že ak by mal VIF aj negatívne vlastnosti, prečo je o tom tak ticho. Aditivácia u E10 BA95 neexistuje. A biolieh je čo prináša so sebou aj sadze, hlavne na vstrekoch. E0 alebo E5 či E10 BA98 je ralita dnešných dní. Obchodné názvy sa oháňajú 100vkami len to tak sviští. BA98 je podľa meraní takme 100 oktánový benzín (99,6-99,9), ale pokiaľ nemáš riadiacu jednotku ktorá využije plný potenciál energie paliva, jedniná výhoda je, že neobsahuje biolieh ale inú zložku, ktorá má bio pôvod, ale vytvára omnoho menej sadzí. A to je dobrá výhoda. Stojí ale za to? Tak počítajme. Rozdiel v cene medzi 95 a 100, nech som veľkorysí, je cca 0,1€. Pri 50l paliva je to 5€ na nádrž. Ak VIF stojí 9€, tak na 50l paliva ťa výjde VIF na 0,9€. 5€ vs. 1€. Matematika nepustí. S VIFom ušetríš tak, že máš cca každú 20 nádrž grátis. Ak ti nevadí dávkovanie aditíva pred každým tankovaním, tak je tu odpoveď. Ak ale tie 4-5€ neriešiš, tak si za komfort musíš jednoducho priplatiť. Ja viem sú to za vlasy pritiahnuté počty ale plus mínus to nejako takto vychádza. Ak ale prémiové palivo zdražie viac a uskočí od 95ky, tak asi bude viac tých čo oželejú komfort tankovania. Trochu som neporozumel slovu "pančovanie" lebo ja to mám tak, že je to riedenie a keď sa dá do paliva aditívum, slovo pančovanie by som použil, len ak som odporca aditíva. 
    • Ok díky, tak to pak začnu sledovat až se mi bude blížit konec platnosti.
    • Fakt nevidíš sekci Fabia I a v ní část nazvanou "Autohifi, navigace"??? Tak to máš smůlu, tady tvůj dotaz nemá co pohledávat.
×
×
  • Vytvořit nový...