Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

  1. Rozměr brzdových destiček

    • 13 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  2. Alu 18"

    • 24 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  3. Zadní ložisko

    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  4. Pískání kol

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  5. Opravy elektronů

    • 5 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  6. Milestone

    • 23 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  7. tlmice

    • 12 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  8. Vymenim disky

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  9. Pneu Clear

    • 16 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  10. 17-tky kolečka

    • 24 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  11. díra

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  12. výměna ložisek

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  13. Teplý ALU disk

    • 7 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  14. koleso

    • 12 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  15. Sháním jeté pneu

    • 9 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  16. velikost kol 1 2

    • 42 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 19.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  17. octavia kola

    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
  18. Řízení táhne

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
    • Je to blbost už jen proto že OII měla sedačky ve vyšší výbavě mnohem lepší než OIII. Eletrika ti samozřejmě nebude sedět například airbagy jsou úplně jiné a zadní sedačky ti nesednou ani mechanicky. Když už měnit díval bych se po sedačkách z golfu mk5-6
    • protejka ti na 90% spojkový ložisko  koukni pod kryt motoru zespoda mezi motorem a fremou sli maš mokro .... .... i tak to tipuju na ložisko
×
×
  • Vytvořit nový...