Přejít na obsah

Elektrika


3366 témat v tomto fóru

    • 17 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 17.3k zobrazení
    • 325 odpovědí
    • 273.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 417 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 412 zobrazení
  1. Výpadok napájania.

    • 1 odpověď
    • 272 zobrazení
  2. Imobilizer 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 23.2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 32.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  3. pin k budíkům 1 2

    • 32 odpovědí
    • 26.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  4. Multifunkční volant na O1 1 2 3 4 6

    • 142 odpovědí
    • 94.2k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  5. Pojistky u baterie

    • 11 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
  6. Nejdou stahovat okna

    • 1 odpověď
    • 817 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 487 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 40.4k zobrazení
  7. plynový pedál 1 2

    • 34 odpovědí
    • 37.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 704 zobrazení
  8. Chyba 01314 - OI 1,9 TDI

    • 20 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 672 zobrazení
  9. piny svetel

    • 10 odpovědí
    • 20.9k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 22.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zkusil bych určitě vyměnit kabel buď originální nebo s certifikaci MFI
    • No taky si říkám, že jsem udělal chybu. Doteď jsem si vždycky kupoval záměrně benzín, poprvé jsem to porušil, a hned se mi to vymstilo. Ve Francii už teď nejde získat emisní plaketu s třídou 1. A v nedaleké budoucnosti by se to mělo zhoršit/rozšířit. Ohledně hodnoty nebo prodejnosti nebudu spekulovat, ale toto je (pro mě reálný) problém, který pociťuju už teď.
    • Zdar hoši, přidám svou trochu zkušeností do debaty o příčnících zn. Thule u Rapida. Je to stejný systém kotvení do střešního rámu dveří na čep. Po čase přes veškerou snahu a pečlivost, se začal v těch místech na rámu vymačkávat lak v létě a následně při ochlazení loupat. Nejdebilnější systém, který opakovat na Scale nehodlám. Nejlepší systém dle mého byl čelisťový na O1 v liště střechy.
    • Ahoj, zvažuji 2.0 TDI, ale konkurence mě od dieslů odrazuje. Že motor dobrý, ale města zakazují vjezd (tohle je ale Euro 6) a že za pár let bude problém prodat. Jak to vidíte vy? A za druhé, jaký mám čekat pokles hodnoty auta? Od oka mi to podle bazarů přijde na 100+ tisíc ročně. Díky
    • Filipa jsem si našel na Facebooku, kde nabízí možnost objednání služby na dálku, respektive poskytuje přesně to, co využívá Roman, tzn. koupí si od firmy, která se vývojem SW živí (má zkušební válcovny a vývojáře), technické nástroje pro úpravu a prodává jimi upravený a vyladěný software. Co z toho plyne? Filip Baláž spolupracuje s lidmi, kteří prodávají jejich soft.  Viz: https://ecu-engineering.pro/ Takže si dostal do auta "nalito" to samé, co dostávají lidi přes ty "nalévače". Já s tím vůbec problém nemám, jenom ty máš představu, že ti někdo vytvářel něco na míru tvých požadavků, cituji tě "ale vše tvořil předemnou" Netvořil, už to bylo vytvořeno...
×
×
  • Vytvořit nový...