Váš příběh s autem, samozřejmě, zde z fóra znám. Já soudím podle svých zkušeností (nebo členů rodiny a známých) a ty jsou přes 25 let v jediném AS (jiný nebyl potřeba) ukázkové 🙏. Reklamoval jsem jen zasekávající pás spolujezdce a taky jsem musel dlouze přesvědčovat, než pochopili. Ale pochopili 😀.Autu bude 5 a vše šlape v pohodě.
Na vašem autě se patrně "vyřádilo" hodně šotků 😐.
Ahoj, mně se auto pomocí kliky odemkne vždy u každých dveří, ale zamknout je problém. Náhodně 5x jdou, pak 2x nejdou ani jedny dveře zamknout.
Nemá někdo podobný problém.
Děkuji za odpověď.
@marskama veľmi jednoducho, servis to nevie odstrániť/ alebo vada sa neprejavila -obľúbená fráza počas reklamácie. Stačí ak ti SOS vykáže chybu, bude nefunkčný a máš závažnú vadu. Reklamoval som len SOS 2 roky, 2x vymenená riadiaca jednotka a stále to sporadicky hlási vadu, či bez vady, ale nesvieti na zeleno. Takže na 5 ročnom aute to servis nedokázal vyladiť na 100%. Padajúce operadlo som reklamoval asi 5x. Prvé reklamácie ma poslali do prdele domov, že taká vada isto neexistuje. Takže prvé 2 roky som sa s tou vadou nikam nepohol. ďalšie čo by u mňa zachytili, ak by sa zamerali na to a vedeli o tom. A takto by sme mohli ísť ďalej, prečo 2-3 ročné auto vykazuje toľko technických nedostatkov. A za ďalšie, koľko bežný užívateľov si všimne z tých vád aspoň polovicu? 10%, 5%, ?
Takže ak si nevšimnú, servis nepríde, ooo toto sa sere v tom aute, aj toto, vymeníme Vám to na záruku. Pri tých kvantách čo točia v servise a vracajú sa im, sú radi ak sa ho zbavia a ide von od nich.
Myslím si, že VW má takýchto systémových vád viacej a stačí ak niekto tú TUV zoberie seriózne, zamerá sa na nejaké tie chyby a už to ide do štatistiky.
A ďalšia vec, fleet autá, autá ako moje čo ročne spraví 50-60k.
Ak by nebol covid, že som doma na HO rok aj čosi, auto by malo u mňa 250K km cca.
Za 2-3 roky sú to 100-150k. Takže ak zoberieš firemné, čo spravia ešte viac, záruka im padne po 1,5-2 rokoch aj ak je predĺžená. A firma potrebuje auto čo jazdí, nie zamestnáva servis.