Ako stále hovorím, keď máš peniaze, určite choď do 1.5 tsi, keď sú len na 1.0 tsi budeš aj tak spokojný. Inak by som šiel do facelift modelu, ale keď pred tak určite kde sú fullLED svetlá.
Už i prý "ekonomický expert" ODS Jan Skopeček si troufl rýpnout do EU, potažmo do EK a plánu, že EU bude dotovat elektromobily pro všechny zájemce.
„Centrálním plánovačům z EU nevyšel cíl 24 % podílu elektromobilů na prodejích vozidel. My hlupáci zákazníci jsme nepochopili to dobro, které pro nás v Bruselu vymysleli a chovali jsme se na trhu podle svých vlastních preferencí. Zpátečníci jsme,“ uvedl posměšně Skopeček na svém profilu na sociální síti X.
S nadsázkou uvedl, že tím lidé pouze kazí plán Evropské unie. „Ale EU bude tentokrát hodná, emisními povolenkami nás trestá už dostatečně, tak teď místo biče nabídne cukr, totiž nové, další dotace. V EU jich máme málo, že jo, je potřeba ten socík posunout, ať nám ty kapitalistické USA s Trumpem moc neutečou. Takže soudruzi, kupředu levá, zpátky ani krok,“ dodal Skopeček s přirovnáním k socialistickým plánům.
Co k tomu dodat pane Skopeček, že? No jo, volby se blíží, to všecho okolo elektromobility a Green dealu jste v ODS nevěděli dříve, nebo jste se báli promluvit, nebo Vás Timmermans dokázal tak dobře oblafnout? Ten Timmermans, na kterého se nyní provalilo to, že sama bývalá EK v čele s její šéfkou zařizovala neoprávněné dotování ekologických skupin a organizací, mimo jiné i pro lobbing a ovlivňování samotných europoslanců, Pak se nedivme, že hlasování o konci spalovacích motorů dopadlo, jak ve skutečnosti dopadlo.....
https://cnn.iprima.cz/eu-planuje-dotace-pro-elektroauta-musime-socik-posunout-jsme-zpatecnici-smeje-se-skopecek-464176?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box_
Dobrý den , můj problém s octávií 1.6 mpi
75kw benzin combi je následující.Občas se stává že se nepatrně zvednou otáčky ale jen při nastartování motoru max.150-do 220 ot./min, poté se ustálí na 100 otáčky., při rozjezdu auto necuká neskutečně, plynule reaguje jde za plynem.Auto je koupené a vyrobené v Německu i když svítí kontrolka motoru auto nic nedělá jede dál za plynem.Na STK mně emise dělají i když kontrolka svítí mám uvedeno bez OBD je to vždy stejná chyba AIR BOX .Přes krabičku to smažu.Teď jsem měnil EGR ventil, čerpadlo vzduchu a sekundární ventil.Trápí mně jen to že mně to někde přidává falešný vzduch a nemůžu přijít na to kde to je.Taky mám za katalyzátorem prasklo a prohnilou bandáž které se chci zbavit nářadím tam trubku z výfuku a bude klid vlnovec je o.k.jen ještě mezi motorem a převodovkou někde u spojkového válce prolíná kapalina nekalé na zem že bych mněl pod autem louži ani kapka.Nevíte v kterých místech ta hadice vede?Děkuji za rady .
.
Měl bych dotaz. SuperB 2, r.v. 2014, klasika CR 103 kW, DSG, najeto cca 240000 km. Ježděno převážně na prémiovou naftu (Shell), ale docela dost krátké trasy (10-20 km), cca 1x týdně 2x50 km. Poslední dobou dost kouřil při regeneraci DPF (cca rok). Kontrolka nesvítila, ale diagnostika již hlásila zaplnění přes 70g. Navíc se zdálo, že přibývá olej, ale ne nijak zásadně. Filtr byl demontován a vyčištěn, vyměněn olej. Nyní najeto cca 200 km od tohoto servisu a regenerace jsou pořád časté a stále kouří. Pocitově auto jede normálně. Filtr byl čištěn firmou, která se tím zabývá, ale samozřejmě kvalitu neposoudím. Zkoušeli jsme dnes servisní regeneraci a sledovat hodnoty.
Ze začátku to trochu bylo cítit, ale moc to nekouřilo. Asi po dvou minutách to začalo hodně kouřit a smrdět. To trvalo asi další dvě minutý (jde vidět na videu ve fotogalerii níže). Zbylý čas to už nekouřilo, klasika zvýšené otáčky, sahara. Tady je několik fotek dělaných v průběhu regenerace. Prosím koukněte jestli se vám ty hodnoty zdají OK. Díky.
https://www.rajce.idnes.cz/the-miracle/album/suberb-dpf
Jo jinak při té klasické automaticky spuštěné regeneraci to čoudí, ale jen když se přidá plyn. Na ten zvýšený volnběh ne.
Díky.