Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

  1. Immo generácia

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  2. porucha centralu

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  3. Aternator nedobiji 1 2

    • 32 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
  4. PIN imobiliseru

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  5. Otvorenie auta bez klucov

    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  6. Oprava naklápění světel 1 2

    • 31 odpovědí
    • 40.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  7. barva drátu k budíku

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  8. Pristrojova nekomunikuje

    • 12 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  9. aktualna spotreba

    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  10. programovanie ovládača

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  11. Magicar 3000

    • 10 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  12. Dotahovanie Okien

    • 23 odpovědí
    • 18.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Každý má jinou citlivost, co ok je a co ne. Pokud má 130kg, potí se jak bojler a snídá syrečky, tak věřim, že mu klima nesmrdí 😄 Ne, dělám si srandu ale chápete... Princip klimatizace je ve všech autech stejný. Prostě pokud se to pravidelně nečistí, tak to bude vždy zatuchlé a plesnivé stejně jako koupelny atd. Kde je vlhkost a špatný přístup vzduchu, tam je plíseň.
    • Nejsem proti elektromobilite, ani proti zprisnovani EU norem, ktere ve vysledku prodrazuji auta. Chci dychat cistej vzduch. Aut jezdi strasne moc a starych. Ale jsem proti totalite, jsem proti nemoznosti si vybrat, jsem proti jednomu nekym urcenemu proudu. Clovek musi mit moznost si vybrat. Ve vsem. Opak jsme zazili za komunistu.
    • Tak se mi toto také přihodilo, Zajedu se Superbem 2 ke stojanu a najednou nejde otevřít nádrž. Znovu zamknu, odemknu, opakuji několikrát, mačkám víko nádrže a najednou odskočí. Tohle se opakovalo znovu a tak mi to nedalo a pustil jsem se do toho., Jeden šroubek ven, otevřít uzávěr a celá dvířka jdou ven i s gumou a hadičkou na odvod vlhkosti. Pak už šel zámek vysunout a zkoušen dálkou. Někdy sepnul, někdy ne. Tak si říkám, buď ho rozeberu a podívám se do něj a nebo ho pro jistotu jen odpojím, aby nezamykal, než koupím nový. Slabý šroubováček, odjistit západky kolem dokola plastu a zámek se otevírá. Uvnitř motorek, pružina a pozor na tenké pérko, ať vám nevypadne. V otevřeném stavu znovu zkouším dálku a vidím problém. Plastová část, která se má díky šroubovici pohybovat, zůstává viset a neodjistí. Motorek jde ven velmi snadno i s celým mechanizmem., Vše jsem vyčistil, pořádně promazal a vrátil zpět. Znovu zkouším dálku a krásně vše funguje. Takže nasadit pružinu včetně tenkého pérka a vše zacvaknout. Další zkouška a vše OK. Mechanizmus vrácen, víko s gumovým krytem nasazeno zpět, uchyceno šroubkem a dvířka zavřena. Přichází první zkouška a ejhle, vše funguje. několikrát za sebou odzkoušeno a OK. Odpoledne jedu z práce a zajedu k pumpě ačkoli mám půl nádrže, vyzkouším, vše OK, dotankuju a spokojeně jedu domu. Zvládne to každý, jen trochu zručný člověk a je to jen další zkušenost, že se nemusí hned kupovat nový zámek za 1070,-. Není to žádná hrozná cena, ale tenhle bude jistě ještě sloužit. Mám najeto 308 000km 2,0TDI 125 KW DSG a auto je stále v kondici a slouží, jen to chce trochu péče, měnit náplně a to i v převodovce a ani nevím, že auto přeřadí, DPF stále původní, jen běžné výměny destiček, kotouče a letos nové pružiny a tlumiče vzadu, přední mi odmítli vyměnit, že jsou v testu ještě naprosto v pořádku.
    • Ahoj všichni, Potřeboval bych pomoc. nejdriv mi prestali jit blinkry a neco zajiskrilo. Po prijezdu jsem zjistil ze byl vyhoreli spinac varovek(asi). Ten jsem vymenil a s tim i pojistku na blinkry, protoze jsem ji nasel spalenou. (Varovky uz funguji normalne) ale kdyz tam vlozim tu pojistku, tak auto zacne blikat levym blinkrem i v neutralni poloze, pri zapnuti packy dolu, stale blika vlevo a pri pacce nahoru zacnou blikat vsechny blinkry.(jak varovky) myslel jsem si, ze je to packou , ale dal jsem novou a stale stejny problem. Uz si opravdu nevim rady, koukal jsem i na komfortku, ktera z nejakeho duvodu neukazala komunikaci na diagnostice, vypada jak nova, nikde zadne znamky spaleni, ani vody, nic… prepajel jsem i par kabelu ktere byli zoxydovane a rozpadli se mi v ruce. Bez vysledku. Uz z toho zacinam mit deprese a premyslim nad bud ráží 9mm, nebo xanaxem. Prosim pomoc.
    • EU nepovolí, naopak utahuje šrouby. Chce zákaz nákupu spalovacích aut pro firmy a autopůjčovny už za cca 4 roky, tj. 6 roků před doposud schváleným "nepřímým zákazem" nových spalovacích motorů a aut, o kterém politikové tvrdí, že žádný zákaz to není, ovšem většina lidí co ještě neztratili poslední zbytky zdravého rozumu, si o tom myslí své. EK novinářům  potvrdila, že toto opatření (nařízení), nebo si to pojmenujte jak chcete, připravuje. Otázka je, jestli ji to státy EU vůbec schválí, ale nedivil bych se moc, kdyby k tomu schválení nakonec došlo....    https://www.autoforum.cz/predstaveni/eu-neubere-prave-naopak-chce-rychly-zakaz-spalovacich-aut-pro-firemni-autoparky-a-autopujcovny/   A jedeme dále, tedy vize unijních politiků se stále častěji rozcházejí s životní realitou, co tak např. likvidace ocelářského a hutnického průmyslu? Že bychom tohle odvětví v zelené ekonomice již vůbec nepotřebovali?    https://www.hrot24.cz/clanek/ocelarstvi-evropska-unie-klimaticke-cile-dekarbonizace-mezinarodni-kredity-likvidace-odvetvi-HfTBp?
×
×
  • Vytvořit nový...