Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.


981 témat v tomto fóru

  1. jazyk mluvení navi

    • 9 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
  2. Rádio symphony

    • 9 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
  3. rada

    • 9 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  4. Panasonic CQ-C7305N

    • 7 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  5. Radio

    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  6. Příjem rádia

    • 13 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  7. ISO konektor 1 2

    • 39 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
  8. DARUJI MDF PODLOŽKY

    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  9. radio

    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  10. navi DX nebere CD

    • 6 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  11. Stmivani neorigo. autoradia

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  12. jaky kabelovy set

    • 23 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
  13. kable

    • 18 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
  14. Pioneer AVH-P4000DVD

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
  15. Hands free k Symphony

    • 19 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
  16. hudba do octávie

    • 13 odpovědí
    • 6,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte, žene sme kúpili nový Kamiq po FL, výbava first edition plus, má to elektrické otváranie kufra, ale virtual pedál nefunguje. Od predajcu mám info, že to škoda softwarovo vypla, lebo to robilo nejaké problémy a po doladení to znova na diaľku zapnú. Nemáte k tom u niekto aktuálne info?
    • 400K bych za 4 roky staré Leona se 100K KM nedal. To auto stálo nové půl mega. Seat je v koncernu nejvíc ošizenou značkou, kvalita všeho je nejhorší, ať už se bavíme o nastavení podvozku, odhlučnění vozu, nebo o naprosto děsných sedačkách. Navíc je výrazně kratší než O3 nebo G7. S vlečnou nápravou se to auto bohužel nechová dobře a je tuhé, je to hrozně uskákaná koza.
    • Tak ony ty baterie do elektromobilů jsou opravdu drahé jako čert. Ovšem takové baterie do hybridů, mild-hybridů a plug-in-hybridů, ačkoliv jsou  velikostně, výkonově a kapacitně  mnohdy o dost menší než baterie do ryzích elektromobilů, tak jsou poměrově ještě o dost dražší. Nakonec to mohu prezentovat na svém osobním případu, kdy jsem ze Škodovky přešel nedávno k Suzuki, která bohužel prodává v Evropě již jen hybridní auta a kde za malinkou Li-on baterii mild-hybridu 0,8 kWh budu nucen po jejím konci dát cca 70.000,- Kč (počítám, že tak za 5 až 10 let provozu auta, 5 let je na baterii záruka). Ovšem s tím jsem sám dopředu počítal a šel jsem do toho i z důvodu, že Škodovka mě již nebyla schopna ve svém portfoliu nabídnout vůz, který jsem požadoval, no  a Suzuki ano. To je samozřejmě každého věc jak k tomu přistoupí a musí si spočítat mínusy a plusy takové volby.  Ale tak jako to má s cenami baterií do hybridů dnes Suzuki, tak to mají i ostatní značky např. FIAT, Honda, Toyota aj. Sám jsem si to osobně před koupí nového vozu zjišťoval a ceny prťavých baterií v mild-hybridech jsou někde mezi 50.000 až 120.000,- Kč u hybridů to není o moc lepší. No a taky nezapomínejme, že zatímco baterie v elektromobilech se nenabijí a nevybijí za několik málo sekund, tak baterie v hybridech (nejvíce právě v mild-hybridech) právě takto drasticky cyklují, což se určitě projeví na podstatně nižší životnosti daných baterií a tím častější výměně než u ryzích elektromobilů. To by měli případní zájemci o dnes široce zaváděnou hybridní techniku vědět. V tom uznávám, že je Škodovka dobrá, že tam stále můžeme kupovat jen ryzí spalováky. Jak jsem napsal, já jsem dopředu věděl do čeho jdu a nemám potíž si koupit a zaplatit novou i když neadekvátně drahou mikrobaterii do mild-hybridu, ale z principu odmítače nucené  elektromobility mě to křiví hubu a  rve boky. Ale co už, pravděpodobně za pár let tam chtě, nechtě budeme všichni.  O tom jak je to s cenami baterií hybridů i u jiných značek (a tam jsou ceny baterií ještě násobně vyšší) si můžete přečíst v  přiloženém článku, s kterým se plně ztotožňuji....   https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/majitele-hybridu-dojizdi-na-zivotnost-akumulatoru-nove-stoji-extremne-mnoho-servis-si-stezuje-ze-auta-ani-nestiha-opravovat/
    • @lucky.jack myšleno tak , že stále nesvítí brzdová světla , všechna ostatní jdou . A diagnostiky vyhodila jen chybu spínače který je vyměněn , a chyba je stále stejná.
    • @lucky.jack myšleno tak , že stále nesvítí brzdová světla , všechna ostatní jdou .
×
×
  • Vytvořit nový...