Podvozek - Stránka 3 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

158 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  1. řízení

    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. Felicia 1.6 zadní brzdy.

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 32.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  3. Odtrhnuta sruba na kolese

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  4. Volantová tyč

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  5. úprava tlumičů

    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
  6. Vůle na zadním kole

    • 4 odpovědi
    • 5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
  7. NEFUNGUJE ABS

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  8. Pravé kolo

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  9. rucna brzda

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak Evropská komise opět účinkuje. Jako bychom v EU neměli nyní těch starostí dost, vysoké ceny energií, stagnující ekonomika, neutuchající migrační krize, bezpečnostní hrozby  a to nejen z východu atd.. Přesto EK i v tento čas opět vymýšlí stále nové a nové věci a omezení, nyní si vzpomněla, že třeba technické prohlídky pro starší automobily by měly být prováděny každý rok. Na elektromobily prý má taky dojít a to v nových pravidlech jejich technických kontrol, no máme se asi na co těšit. Jen doufám, že jednotlivé státy  zastoupené v  Radě EU a taktéž poslanci Evropského parlamentu již aspoň trochu prozřeli a uznají, že někdy méně je vlastně více. A to se Layenová v poslední době honosí tím, že byrokracii v EU bude omezovat, no nezdá se.....   https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/starsi-auta-mozna-budou-muset-na-stk-kazdy-rok-budou-potreba/r~5390a6cc20ff11f0b553ac1f6b220ee8/?
    • Odpojiť káblik na baterke a pred garancku naspäť zapojiť a vymazať chyby v RJ..auto dobíja permanentne 14,2 až 14,4V..Po servisnej prehliadke znova odpojim. tiež to tak robím a ešte mám auto v záruke 3 roky
    • video_2025-04-24_15-31-41.mp4 Mám problém s autom S3 FL 2020 (v záruke, najazdené 62 000 km) – volant extrémne praská, či už stojím, alebo jazdím. V servise 2x menili "slimáka" pod volantom, ale nič sa nevyriešilo. Opakovaná reklamácia bola zamietnutá s odôvodnením, že to nie je závada brániaca používaniu vozidla. Máte niekto podobnú skúsenosť alebo radu, ako to vyriešiť?  
    • @Alma postupoval bych přesně tak jak popisuje @shrek_85. Navíc ihned po koupi svíček si zkontroluji řezání závitu, aby byl shodný s origo. Pokud by náhodou nebyl, tak to vrátím a objednám jiné svíce.   @McMatej Promiň, ale informacím z TPI důvěřuji podstatně více, než tvým spekulacím 😉.   Prostě se snažím zde nasdílet způsob, jak k výměně hodlám přistupovat já, pro případnou inspiraci. Nikomu nic nenutím. Každý ať si se svým autem nakládá jak chce 😁
    • @Alma To asi záleží na tom, o kolik to nevyjde.  Pokud to bude otočené o 30˚, tak nad tím mávnu rukou.  Pokud to bude otočené o 180˚, tak tu svíčku vyšroubuji a budu zjišťovat, kde se stala chyba.  Já jsem si dělal čárku na prodloužení goly a vyšlo mi to při dotažení na moment celkem přesně.  Pak jsem díky tomu byl klidnější.  Když se tím někdo neživí a mění ty svíčky jednou za 4 roky (nebo úplně poprvé jako já), tak je lepší všechno 2x kontrolovat, než si něčeho nevšimnout a udělat škodu několikanásobně vyšší, než kolik stojí ty nové svíčky.
×
×
  • Vytvořit nový...