Přejít na obsah

Interiér


249 témat v tomto fóru

    • 171 odpovědí
    • 112.6k zobrazení
    • 995 odpovědí
    • 276.8k zobrazení
    • 609 odpovědí
    • 194.3k zobrazení
  1. Kabinový / pylový filtr 1 2

    • 38 odpovědí
    • 39k zobrazení
    • 154 odpovědí
    • 79.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 21.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 429 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 314 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 416 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 349 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 632 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 453 zobrazení
  2. Volant z Octavie 4 1 2 3

    • 68 odpovědí
    • 27.8k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 24.3k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 537 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 48.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 439 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 446 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 483 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 374 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • no nevim, na webu https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz jsem zadal svůj vin a: "Vážený zákazníku,pro zadaný VIN kód TMBGK9NWXR30xxxxx, žádná svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá."
    • Zdravim, nevite nekdo jestli zasuvka 12V v kufru auta po zamceni auta vypina nebo je trvale zapnuta-pod napetim? Nikde se o tom nepise. A pokud by vypinala je nejaka moznost se dostat k napajeni 12V i pri zamknutem aute? Idealne v kufru? Dekuji za info.
    • Tyto kleště na 1.2TSI vhodné nejsou. Záleží jaké kabely tam máš kabely. Některé mají na koncovkách prolis, za který se to dalo chytnout. Některé jsou hladké. Když budeš tahat za gumovou část, tak je velká šance kabel poškodit. Koncovky tam docela fest drží a mám pochybnost, že to kleštěma vůbec dokážeš vytáhnout.
    • Koupil sem všechny nove čidla abs tak je vymenim a uvidime jestli bude změna..
    • Práveže koncové polohy ti môžu fungovať, chyba môže byť v tých medzi polohách. Tá klapka z otvoreného stavu ide do polky dráhy do tzv. proti prievanového režimu a až následne pokračuje do úplne zatvoreného pri recirkulácií. Klapka tiež redukuje prúdenie napr. na diaľnici aby sa do interiéru netlačil vzduch pretlakom. Dokáže sa to práve seknút v polohe kedy neprepúšťa vzduch ani z vonku ani z vnútra interiéru.  Osobne sa mi to stalo a prejavilo tak, že motor klímy tlačil vzduch na max výkon ale dnu išiel ozaj len slabý vánok. Problém bol potencimeter v motorčeku, ktorý mal prerušenú dráhu niekde uprostred. Zvyčajne môže byť len mazivom kontaminovaný, stačí ak bežec na poťaku stratí polohu a ona sa zastaví v tej polohe.   A čo vraví inak diagnostika? 
×
×
  • Vytvořit nový...