Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem Miroslav6828,

    Může mi někdo poradit? Když je venkovní teplota na 0 C tak motor naskočí bez problemu když je pod nulou špatně startuje dlouho točí než naskočí motor. Žhavičky jsem vyměnil vstřikovače jsou skontrolované jsou OK.

    • 0 odpovědí
    • 470 zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Tomm s,

    Dobrý den, na mojí octavii 2013 2.0 TDI mě trápí palčivý problém. Autu chcípá při rozjezdu a za jízdy motor a následně se zobrazuje hláška nastartujte motor ručně. Problém se vždy projevuje, když je motor ještě stále zahřátý z předešlé jízdy a nestihl plně vychladnout. Auto nastartuje krásně, ale v moment kdy zařadím D a zmáčknu plyn, dojde ke chcípnutí. Občas, se problém projeví až po ujetí 1-2 km, kdy dochází z ničeho nic ke klesnutí otáček a výkonu, následně auto zabere a motor chcípne. Pokuď motor párkrát nastartuju, můžu následně ujet klidně 100 km bez jakéhokoliv problému, stejně bez problému auto funguje, pokud motor stihne pln…

    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  3. Ahojte mám otázku ohľadom zvuku z motora ktorý je taký "traktorový" po pridaní plynu zvuk + trasenie prestane a stále sa objavuje pri voľno behu . V servise mi povedali že to kladky ani napinák nieje . A odkázali ma dať skontrolovať prevodovku(DSG) kedže oni prevodovky nerobia .. Ak sa s tým niekto stretol poprípade mal rovnaký problém prosím o radu ako toto riešiť kedže najbližší volný termín v autorizáku je 05.09.2022 .. A auto dosť potrebujem .. Ďakujem za každé rady Jedná sa o škoda octavia 3 rs combi 135kw DSG nabehaných 199.tk. Videá zvuku v prílohe.. video-1660133536.mp4 video-1…

  4. Zahájeno uživatelem Bubu2427,

    Zdravím, doporučili byste mi firmu, na základě vašich zkušeností, která nabízí repasovaná turba? Na RS, 2014, 2.0TDi, CUPA. Díky

    • 3 odpovědi
    • 759 zobrazení
  5. Ahoj všem , prosím o radu. Už si s kamarádem co mě pomáhá nevíme rady. Motor 2.0 TDI 135 kW CUNA DSG, najeto 230 000 km , a při zahřátém motoru na více jak 81*C na vodě začne houpat volnoběh , na otáčkoměru motoru to není moc poznat ale na poslechu motoru a na karoserii ano. Motor jakoby zakopává , vynechává . Viz video tady: Jak se voda v motoru ochladí pod 81*C volnoběh se sám krásně zklidní. A pokud se motor neochladí též pomáhá zapnout výhřevy sedaček plus zadního okna a jak se zatíží alternátor , též se volnoběh srovná. Jednou asi před půl rokem vyskočila ve VAGU sporadická chyba senzor vačky/kliky. Chybu jsme smazali a od té doby se nik…

    • 3 odpovědi
    • 864 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Lukas234,

    Zdravím, mám 2,0 TDI 2 dny, předtím 1,6 TDI. Ale tento motor má u mě zvláštní vlastnost, že při 100 km / h na 6. rychlostní stupeň jdou do interiéru zvláštní ,,hučivé" zvuky, jako když naříkalo u starších aut ložisko, ale dělá to jen při určitých otáčkách kolem této rychlosti, což mě vede k tomu, že to ložisko není, ale spíš nějaká "mezní" frekvence vozu. Dělá to někomu také?

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Jan9988,

    Zdravím neví někdo co by to mohlo být? Dělá to takhle při zařazení D. motor 2.0tdi. Děkuju IMG_5121.mov

  8. Zahájeno uživatelem radim1234,

    Dnes ve 12.789 km po jízdě cca furt okolo 130 km.hod-1 z Ostravy do Brna se rozsvítila žlutá "zkontrolujte hladinu oleje". Protože jsem spíše přes tsi, tak se ptám zkušených, zdali je to normální. Děkuji. K tématu spotřeby oleje je tady toho dost, ale o tomhle motoru jsem nic nenašel, takže pokud je , omlouvám se, Pawouku, a zruš to. Budu hledat víc.

  9. Zahájeno uživatelem janhubner,

    Pořídil jsem čtyři roky starou 4x4 s motorem 110kW CRMB má najeto 100tis km. Až po ujetí několika stovek km jsem začal vnímat škubání při lehké konstantní jízdě, zejména s otáčkami kolem 1500-2500tis/min. Zejména na rovných silnicí je to potom cítit jako na lodi která přejíží mírné vlny. Zároveň je cítit škubnutí při mírném rozjíždění. Pro mě je to nepříjemné, ale každý řidič to nemusí zaznamenat. Podařilo se mi dopátrat, že jediná měřená hodnota, která se při cuknutí změní je hodnota "hlavní vstřikování: počátek buzení", kdy prudce spadne o několik stupňů a následně opět vzrůstá. Alespoň pro ilustraci jsem vyfotil změny hodnot v grafu. Červeně jsou otáčky motoru a zeleně…

  10. Zahájeno uživatelem Smolař xD,

    Čus zastavil jsem a všiml sem si že mi regeneruje dpf tak sem to jel ještě projet a když se zastavil podruhé pořád to regenerovalo ucítil jsem smrad v kabině tak sem otevřel kapotu a byl sem nepříjemně překvapený někde v podturba to hořelo regulérně 20cm plamen...neví někdo co to může být? Měl jsem měněnou hlavu a když mi mechoš měnil olej spodek byl dost zaliskaný od oleje takže mi někde teče..ale spíš si myslím že to chytlo někde tu(viz foto) protože po umytí a nějákem času jsem si všiml kouře v tom stejném místě kde to hořelo

    • 0 odpovědí
    • 653 zobrazení
  11. Zdravím, poprosil bych o radu. Jedná se o vozidlo: Škoda Octavia 3 RS 2.0TDI DSG Najeto 180k Tankována pouze Verva. Vozidlo při jízdě většinou na dálnici z ničeho nic při sešlápnutí plynového pedálu začne škubat, když nohu z plynu sundám cukání přestane. Žádná chyba se při tomto nezobrazí ani na palubce při jízdě ani při napíchnutí na diagnostiku. Někdy mi vozidlo spadne do nouzového režimu přičemž se rozbliká žhavění, nic jiného se nerozsvítí, po zastavení vozidla vypnutí motoru a znovu nastartování žádná chyba nesvítí. První diagnostika ukázala chybu na 3 a 4 vstřikovací jednotce, kdy mi bylo v servisu sděleno, že vstřiky to v žádném případě nebudou…

  12. Zdravím mám už delší dobu takový problem mam zmiňovanou Octavií 3 generace 2.0 tdi 135 kw dsg 4x4 najeto 254xxxkm kupováno při nájezdu 248xxx zatim stále jen problémy a nic jiného takže sem s autem nejezdil skoro vůbec od jedno servisu k druhému. Auto žere i když se snažím jet úplně v pohodě 10 litru pod se nedostanu nikdy při 110 km/h nouzový režim někdy i dřív zezačtku to bylo jen tohle čím víc se v tom štourali tak se začla ztrácet i chladicí kapalina byl sem v havexu tam řekli řidiči jednotka v pici 50 000 kč to mě přišlo divny jel sem tedy ještě někam kde to kluci byli projet logovaliii přes diagnostiku stim že turba nemá požad…

    • 1 odpověď
    • 764 zobrazení
  13. zdravím měl bych na vás takovou otázku nikde jsem to tu nenašel ale jestli jsem to přehlédl tak se omlouvám.. jde mi o to že jsem si poslední dobou všiml že normálně vyrazím na cestu a voda se mi zahřeje tak na 55-60 stupňů záleží jak kdy a následně ručička spadne zase dolu a nějaký čas jí to trvá než začne zase stoupat.. voda se následně zahřeje na 90 stupňů a už žádný problém nenastane.. nevím si rady jestli je to normální vlastnost nebo třeba zlobí termostat.. dělá to jak se zapnutým topením tak s vypnutým.. jestli máte někdo nějaký nápad a bude mi ochoten poradit tak moc děkuji..

  14. Zdravím, mám takový otravný jev, při přidání nebo i ubrání plynu mi často auto lehce škubne, není to moc, ale je to otravné. Děje se to jen při přidání nebo ubrání do pozice nesešlápnutého plynu, když už motor zabírá a přidám klidně i prudce nebo uberu plyn prudce, ale ne na 0 pozici, tak je vše v pořádku. Co jsem tak pochytil na fórech, lidi na podobné věci radí silentbloky, případně čidlo spojky, ale nevím, jestli to je stejný problém. Navíc to většinou byly vše o dost starší auta. Nesetkali jste se s timhle někdo? Má to cenu řešit nebo je to u takového nájezdu normální? r.v. 2016, najeto 170k, manuální převodovka

  15. Zahájeno uživatelem JohnyDeere,

    Zdravím, budu řešit výměnu vstřiku, jelikož při studených startech autu cuká a slyšet typický zvuk špatného vstřikovače a řeším, zda z auta vadný vstřikovač vyndat a nechat z repasovat, což údajně vyjde na 5000 ,- KČ +/- a nebo koupit nový za stejnou cenu viz odkazy. Nemá někdo zkušenost a případně by mohl poradit? Odkaz 1: https://www.automrazik.cz/autodily-nahradni-dily-skoda-octavia-3-motor-a-prevodovka-palivo-zapalovani-zhaveni/vstrik--tryska-vstrikovaci-octavia-iii--superb-iii--yeti-2-0/ Odkaz 2: https://www.vsaparts.cz/vstrikovac-cr---04l130277ac---original Popřípadě pokud koupim nový vstřikovač je potřeba i tato sada? odkaz: http…

    • 2 odpovědi
    • 1,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem elProfesor,

    Dobrý večer, Jdu s dotazem, zda někdo neřešil stejný problém, auto při jzdě po dálnici, z ničeho nic cuklo (cca při 130km/h), před tím ani potom se nic nedělo. Projížděl sem zdejší forum, někde sem četl že by to mohl být vstřik, ale to by asi dělalo častěji, auto vlastním chvíly, mám s ním najeto kolem 5000km a udělalo mi to poprvé, na diagnostice jsem ještě nebyl.. Případně díky..

    • 0 odpovědí
    • 628 zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem marfan,

    Zdravím, chcel by som sa spýtať čo by mohlo spôsobovať rozblikanie kontrolky žhavenia. Rozbliká sa občas pri prudšom pridaní a tým pádom auto prejde asi do núdzového režímu, nejde tempomat a SS. Auto je Octavia RS 2.0TDI CUPA automat. Po znova naštartovaní auto ide v poriadku, kontrolka sa rozblika len pri náhodnom prudšom zrýchlení. Pri zrýchlovani na vyššiu rýchlosť tak 210kmh sa mi nerozblikala a auto išlo v pohode. Zatial som to nemal na diagnostike, pretože kabel, ktorý mám nefunguje dobre.

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 22,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem lukas.doubrava,

    Dobrý den, mám Škoda Octavia III 2.0 TDI, najeto 145 000, r.v. 2015 modelová řada 2016 bez adblue. Já i můj mechanik jsme bezradní. Po nastartování se ozývá kovové klepání, to po par vteřinách zmlkne, pokud se s tím rozjedu a pustím plyn tak opět to cvakání, jehož frekvence se zpomaluje s tím jak jdou dolu otáčky. Cvakání se pak ještě chvilky ozývá za jízdy a po zahřátí motoru mizí. Když auto nastartuji třeba hodinu po zahřátí, tak se cvakání neozývá. Mechanik to měl 4 týdny u sebe a vyměnil tam rozvody pumpu, hydroštely, hydraulické zdvihátko, zkontrolval čepy, žádná vůle, podíval se kamerou do válců, nikde žádný škrábnutí, vyměnil olej (t…

    • 11 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Lokin32,

    Dobrý den, rada bych se zeptala na zkušenosti zde diskutujících. Situace je následující. Koupili jsme Škodu Octavií combi 2014, dovoz Německo, Hned ten den jsme vyjeli do zahraničí (800 km). Po příjezdu se nàm rozsvítila červená ikonka oleje (při koupi nás ujišťovali, že všechny provozní kapaliny jsou vyměněny). Okamžitě jsme zastavili. Doplnili jsme litr oleje, v následujících dnes jsme auto dali do servisu ať vymění cely olej. po 300 km začala svítit žlutá kontrolka, zkontrolujte hladinu oleje. Zase jsme litr dolili. Auto kupovane přes Škoda plus, takto budeme řešit s nimi po příjezdu, ale zajímaly by mně vaše názory. dekuji za reakci. Jul…

    • 34 odpovědí
    • 35,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem adamcerny,

    Dobrý den všem, jak v názvu píšu.... Prosím o podobnou či stejnou zkušenost. Pokud natankuji plnou nádrž - motor jde do nouzového režimu a bliká spirála. Vypnutí a zapnutí vyřeší "záhadu" na 2-3km. Jakmile hladina klesne pod půl nádrže je zase klid. Když tankuji kolem 30ti litrů, mám klid. Diagnostiky ukazují na palivové čerpadlo, které je pod zadní lavicí ale mechanici mi tvrdí, že samo čerpadlo nemá žádné sebepoznávací čidla a chybu neví, kde mají hledat. Jedno doporučení je, jezdit s povoleným víčkem nádrže - nezabírá...

  21. Zahájeno uživatelem Nalim912,

    Zdravím, je možné dolít cca 150ml chladicí kapaliny g12 Evo koncentrátu od Sharonu bez ředění? Bude s tím nějaký problém?

    • 1 odpověď
    • 724 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem AlešX,

    Ahoj, prosím o radu - mám servaný závit na jednom ze dvou předních otvorů pro šrouby, které drží víko krabice vzduchového filtru - je na to nějaký rozumný způsob (třeba větší šroub) jak to opravit bez výměny celé krabice? Děkuju

  23. Ahoj lidi, mám problém s častými regeneracemi DPF filtru auto mi regeneruje každých 100-150 km dle stylu jízdy a hodně rychle naskakuje hodnota SOOT MASS CALC A SOOT MASS MEASURED. Auto má najeto 200 tis km a vyměnil jsem už čidlo difer. tlaku a lambda sondu. Regenerace dle VCDS probíhá normálně, nikdy se žádná kontrolka nerozsvítila a filtr se vždy jízdou zregeneruje na soot mass calc na 5g a measured až na -5 když jedu vhodný úsek pro regeneraci. Difereční tlak po regeneraci je cca 11 hpa a před regenerací 24 hpa cca. Filtr má 49g oil ash. Auto nekouří, koncovka výfuku je zcela čistá. Spotřeba je také v normě (6l/100km), žádné cukání škubání, zakopávání atd. Auto než se…

  24. Zahájeno uživatelem Martino05,

    Zdravím, Občas sa mi stáva pri štartovaní že motor cukne, ako by šiel na 3 valce a trvá to cca 2-3 sekundy. Startuje okamžite a stava sa to iba ak auto stoji 2 dni. Auto má najazdene 113 000km, R.V 2014. Za jazdy nevnímam žiadne cukane alebo stratu výkonu. Ak som zbytočne založil novu temu, alebo riešilo sa to v inej teme tak sa ospravedlňujem. za kždu radu ďakujem.

    • 6 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Devil...,

    v pravidelných intervalech se mi i po smazání chyby rozsvítí kontrolka motoru, VAG píše následující: 19206 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly P0401 00 [232] - - Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 182959 km Datum: 2018.01.10 Čas: 15:35:00 Otáčky motoru: 1728.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 61.6 % …

    • 14 odpovědí
    • 18,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.