Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Filip6,

    Zdravím neřešil někdo problém s hustým bílým dymem z výfuku a k tomu saze? Diagnostika čistá, bez závad... Začalo to po menším problémů se svíčkou na 2 válci prostě se mi '' spekla,, vic obrázek... Problém te svíčky byl zřejmě benzínem evo 100 velké teploty... Děkuji za radu

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  2. Dobrý den, z ničeho nic mám u octavie velkou spotřebu cca 2x až 3x vyšší. Průvodní jev je že auto na vyhozenou z kopce,kde je alespon 10-15% klesání, tak auto nezrychluje. Například na D6 z jesenické Xky na Petrohrad se mi povedlo že zrychlylo z 80ti na 100 po celou dobu jízdy z kopce na vyhozenou. viz google mapa foto kopce. https://www.google.com/maps/@50.1382169,13.4760365,3a,75y,265.5h,76.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sq_MyTCI82YEVQvji4LmNcQ!2e0!7i16384!8i8192!5m1!1e4?hl=cs&entry=ttu Kola jsou dofouknutý na 2,2-2,3. Auto cca 210000km. Neměněný tlumiče, ložiska, čepy. Auto po rozvodech před cca 15000km včetně lambda sondy. Spojka neměněna ani převodovka nem…

    • 0 odpovědí
    • 929 zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem adrian147,

    Zdravím, chcel by som sa opýtať mám problém ktorý mi spôsobuje vrásky. Na aute je montované LPG s nájazdom 250 000km. Jedná sa o kontrolku EPC a kontrolku motora niekedy sa pridá aj ESP. Jedná sa o to že niekedy presne ani ja neviem kedy deje sa to úplne náhodne či je zima či teplo či prší neprší či pridávam alebo nie. Naskočí kontrolka EPC a motor nemá výkon. Po opätovnom naštartovaní všetko ide ako má. Deje sa to úplne náhodne niekedy sa to stane behom dňa 4 krát niekedy 10 krát niekedy celý týždeň nič. Dnes mi dokonca vyskočila kontrolka EPC a ESP a kontrolka motora a pri voľnobehu stúpali otáčky a znovu klesali na voľnobeh predpokládam že vystúpili na niečo okolo 1500…

      • Díky
      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Aleš_ovce2,

    Zdravím Vás kolegové Octavia combi II. 1.6Mpi 2008, najeto 111 000. začalo se mě projevovat hučení z motorového prostoru (přirovnal bych to ke zvuku jako když se třeba přenastavuje servo ,či tak). 2 nezávislé servisy mi tvrdí že je to ložisko v převodovce, jeden servis, že by to mohlo být spojkové ložisko. Moc se mi nechce věřit že při takovémto nájezdu by mohlo být ložisko v převodovce hlučné, ani jsem se s tím nikde jinde nesetkal. Za jízdy nejde takřka nic slyšet, nejhorší je to při volnoběhu bez sešlápnuté spojky. Při sešlápnutí spojky hluk mizí. K jaké variante se spíše přikláníte vy? Případně, kolik na tuto mozorizaci stojí výměna spojkového loži…

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 6,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem matoc24,

    Zdravím, do mojej Octavie II 1.6 MPI som omylom dal olej inej normy, ako je predpísana. Konkrétne ACEA C3 VW 505.01. Je to veľký problém, mám ho vymeniť? Vďaka.

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem ronniq,

    Zdravím vás, pročítal jsem téma o 1.6 mpi motorech a startování - povětšinou lidi psali, že motor špatně startuje za studena, či i za tepla. ale já mam trochu odlišny problém..... Octavia 2, motor 1.6 bse, benzin, koupeno v bazaru v zimě, 71tkm nehavarováno, neopravováno. V zimě startoval jedna báseň, na první cvrnknutí do klíčku. Teď jakmile se oteplilo je problém: Auto stoji přes noc venku, ráno startuje krásně, odjedu do práce, auto stoji 10 hodin na sluníčku a pak už nestartuje krásně :/. Můj dosavadní poznatek je, že jakmile je auto zahřáté, stojí na sluníčku více jak 4 hodiny je problém se startováním - - dojdu k autu otevřu dveře, čerpadlo zavrčí. - sednu ot…

    • 4 odpovědi
    • 15,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Frenky14,

    Zdravím, prosim o vysvětlení. Dnes jsem sundal kryt motoru a hadička mezi zaním a víčkem oleje byla silně potrhaná, olej potečený okolo a hadička pod tím odpojená. - Chtěl bych vás poprosit o vysvětlení funkcí těchto dvou otvorů? * Poznámka: momentálně mi svítí oranžová kontrolka motoru, a motor se nezahřije na 90°C ani po 100 Km - pohybuje se při venkovní teplotě okolo 0°C na cca. 60°C - jestli to nemá nějakou souvislost. Děkuji

    • 5 odpovědí
    • 15,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem lukky,

    Ahoj, vyměnil jsem termostat, neboť mi původní při běžném provozu držel teplotu něco málo nad 75°C. To se projevovalo tím, že při jízdě z kopce padala rafička z 90°C. Koupil jsem nový Weller a teplota při běžné jízdě po rovince je nyní cca 94°C a pokud jedu do kopce leze teplota třeba i k 98°C. Častěji mi tedy i spíná sahara po dojezdu. V kolonách tedy leze běžně teplota přes 100°C. Máte někdo zkušenost, jaká je standardní teplota u těchto motorů při jízdě? Termostat by se měl otevírat při cca 88°C, ale zase je netradičně umístěn na vstupu do motoru z chladiče. Z toho usuzuji, že teplota na výstupu z motoru, kde se nalézá čidlo, bude asi správ…

  9. Zahájeno uživatelem Octavijus-MPi,

    Ahojte, O2 , 1,6 mpi / 75kw Na fore som nenasiel nikde radu. Motor štartuje normálne, problému nastane až keď sa auto rozbehne. Dakedy cukne, dakedy nie na jednotke. Po preradení do dvojky niekedy ide normálne, ale niekedy pri zoslapnutí plynového pedála auto dusí , po preradení do trojky auto ide bez problémov. Dokonca som skúsil pri 1000 otáčkach zošliapnuť plný plyn a bez problémov. Štvorka kopíruje správanie dvojky - ale nie až v takej miere. Päťka viac menej myslím bez problémov. Keď to zhrniem: Jednotka sem tam dusí Dvojka ide úplne na prd, treba jemne s plynom narábať ale niekedy sa skratka ani to nedá . Trojka absolútne bez prob…

      • Líbí se mi
    • 12 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem jirikz,

    Ahoj, kolega má problém s jeho OII 1.6 MPI. Auto má najeto 127xxx km a během jízdy dochází ke ztrátě výkonu a rozsvítí se kontrolka motoru společně s ASR. Po chvíli se motor tzv. vzpamatuje a otáčky zase vyskočí zpátky a kontrolka motoru zmizí, ASR zmizí až po vypnutí motoru. Jediné co diagnostika hlásí, že by mohl vynechávat čtvrtý válec. Tankován bylo převážně benzín na Shellce. Neměl někdo podobný problém? Děkuji za rady a omlouvám se, pokud se to tu už řešilo, ale ani částečně podobný problém jsem nenašel.

  11. Zahájeno uživatelem Engracado,

    Ahoj, nedávno jsem koupil ojetou octávku II a od začátku s ní mam malej problém. Můžete mi s tim pomoct? Vždycky, když přijdu k autu, nastartuju a chci se rozjet tak se auto dá do pohybu a hned se začne dusit. Pomalu sice zrychluje ale dusí se, nezvedaj se otáčky. I když třeba hned přeřadim na další rychlost tak to nepomůže. Po pár vteřinách se auto chytne, vyletí otáčky a je vše v pořádku. Pomůže většinou to, že dundám nohu z plynu a chvilku počkám, pak když zase začnu přidávat plyn tak už to je dobrý. Jakmile třeba hned zastavim a chci se znovu rozjet tak už to je v pořádku. Zezačátku, když jsem to neznal tak jsem přidával plyn a když se auto chytlo s plnym plynem tak…

    • 18 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  12. Zdravím, na OCII 1.6 MPI mám problém, že Když se rozjíždím tak na jedničku auto skoro vůbec netáhne a pak se najednou chytí a vystřelí cca kolem 3000 otáček, pak už vše funguje jak má, dokud motor nechcipnu. Když znova nastartuju zase se to opakuje. Jen dodám, že problém se objevil po tom co jsem měnil převodovku, ale nevím jestli to má nějakou souvislost nebo je to jen náhoda. Všem děkuji za rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem janis12,

    Zdravím chlapi. Omlouvám se jestli se to tu řešilo ale vůbec nevím pod čím hledatY Dnes mi bohuzel praskla na mě 2 octavce 1.6 mpi tahle hadici tak bych ji rad našel a koupil druhou, ale vůbec nevím o co jde. Díky moc

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem CarOvce,

    Zdravím, Potřebovali by jsme poradit. Máme dva auta totožné ovce II 1.6 mpi a trápí nás stejný problém. V zimně nebo při nižších teplotách auto krásně chytne hned po otočení klíčku problém nastává když se oteplí. Auto nastartuju otáčky mi vyletí max na 300-400 a hned spadnou. Při druhém startu a přidání plynu chytne a jede jak má. (Někdy na víckrát) Nemáte někdo zkušenost s tímhle problémem ?

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Tomas598,

    Dobrý den, otec má Škodu Octavii II r.v. 2009 s motorem 1,6 MPI 75kW, typ motoru BSE. Při výměně oleje bylo zjištěno, že v oleji jsou kovové hobliny a nejvíce jich bylo v olejovém filtru. Vypadalo to jako stříbřenka. Předpokládám, že se děje v motoru něco špatného, ale vůbec mě nenapadá kde bychom měli začít. Proto sem píšu o radu. Děkuji

    • 7 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Lou,

    Zdravim vsechny, Vcera jsem se byl podivat na mou nastavajici Octavia ii 75kw mpi, model 2012. Je prosim normalni, ze kdy auto stoji , tak pri proslapnuti plynoveho pedalu se motor zastavi na cca 4000 ot/min a nejde do vyssich otacek? Fakt me to prekvapilo… Predem diky za odpoved!

    • 6 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  17. Dobrý den, mám OC2 1.6 MPI. Mám problém s hlukem NEŽ sešlápnu spojku. Ložisko spojky to NENÍ, je úplně nové. Rachot je slyšet jak na volnoběh, tak i za jízdy, čím větší jsou otáčky tím větší hluk to jo. Věděl by někdo, co by to mohlo být? Děkuji za odpověď.

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Igi54,

    Ahoj, zatím jsem tu takové téma u tohoto motoru nenašel. Co říkáte na zaslepení/vypnutí egr ventilu? Máte s tím někdo zkušenosti? Mám od výroby LPG tj kód motoru CHGA. Díky.

    • 8 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Dachstein,

    Ahoj chlapi, potřebuji poradit. Mám problém s tzv. nepravidelnou závadou (Š OCTAVIA, 1,6 MPi, r. 2005). Jde o vadné startování, kdy se buď na poprvé nepodaří nastartovat vůbec, nebo to naskočí,ale jen na 3 válce. Po rozjezdu to jako by sepne a auto vyrazí bez problémů. Působí to jako by bylo něco ucpaného a pak se to profouklo. Tato závada se vyskytuje velmi nepravidelně, většinou, když auto stojí přes noc venku a je vlhká noc. V zimě při mrazech to nikdy neudělá. Spíše v létě a na podzim , kdy jsou vlhká rána. Pokud parkuji v garáži, tak to nikdy neudělá. Při dg. to ukazuje vadu na vstřikování dvou vstřik. vedle sebe, právě, že ne ob vstřik. Jeden kabel, který byl poškoz…

      • Líbí se mi
    • 34 odpovědí
    • 23,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem mpatrikm,

    Zdravim.Nebudem to opisovat vsetko do podrobna no kvoli vysokym HC 122 som nepresiel emisnou s BSE 2005.Tak ma okamzite napadlo prehodit motor z oct I BFQ.Napohlad identicke motory. Tak som to riskol,aj ked som vedel ,ze napr.starter bude inak vzdialeny budem vracat motor BSE naspat. Az po uplnom rozobrati som zistil nasledovne. Bloky motora su identicke maju rovnake oznacenie. BFQ maju sirsi zotrvacnik,takze musel som ich medzi sebou zamenit. Oct II ma spojkove lozisko no Oct I ho nema kedze ide tycka cez prevodovku. Vymena vacky ,kedze BFQ ma normalnu. Otvor na hlave pre chladenie je rovnaky akurat BSE pouziva len dva sruby. Termo…

    • 0 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Igi54,

    Ahoj, nedávno jsem koupil O2 rv2012 1.6MPi + továrně LPG. Když jedu na jakoukoliv rychlost a motor má kolem 2000ot/min. a více tak se ozývá jakoby od zadní nápravy dunění jako by to bylo sportovní auto. Ale zvuk je takový tlumený, není to moc nahlas. Zkoušel jsem přepínat na benzín i plyn a dělá to pořád stejně. Teď poslední dny se mi to zdá míň, ale myslím že to je spíš tím, že jsem si na to zvyknul. Myslíte, že to je vlastnost těchto motorů nebo mám třeba něco s výfukem nebo něco dalšího? Jak píšu není to nějaký rachot, ale třeba u Peogeota 1.1 byl v kabině sice větší hluk, ale žádné dunění.

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Foxotron,

    Zdar borci mám problém začala mi vyskakovat chyba 12514 -0130 tak jsem koupil novou lambdu NGK vymazal chybu nastavil novou lambdu přes VCDS ale po nastartování naskočí znovu , tak jsem výměník i druhou za katíkem taky NGK ale nepomohlo a chyba stále vyskakuje neví někdo co s tím nějakou radu ?

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Avisar,

    Zdravim, som tu novy, tak keby som duplikoval temu pardon, skusal som nieco tu najst nenasiel som. Kupil somn si jazdenku octaviu tour2 2012 1.6mpi, nalietane 110k(realne). Viem, ze niektore tieto motory maju problem s spotrebou oleja, ale moj pripad je iny. Hned ako som kupil auto som si kontroloval spotrebu oleja .Mesto okresky nepapa nic. Vcera sm bol na otocku BA a naspat. Pri ceste domov mi za levocou zasvietila kontrolka oleja.( Pred jazdou do BA som olej kontroloval bol plny) Cize po cca 900km mi vyskocila kontrolka oleja. Je to normalne ze mi taha olej pri vyssich otackach a jazde po dialnici? Je ale pravda ze som isiel stale 140-160 cize 4200-4500otacok. Samozr…

  24. Zahájeno uživatelem MokyJr,

    Zdravím, mám problém s chybou P420. Pred pár mesiacmi som toto auto kúpil, kontrolka svietila, predajca mi povedal že menili katalyzator ale nie je originál a preto píše chyba. Keď som po kúpe auta zašiel za mechanikom tak mi povedal, že je zlá lambda sonda tak mi ju vymenil a odvtedy bol pokoj, cca 4 mesiace. Po tomto období mi znova chyba vyskočila tak som zaním zašiel a povedal mi, že jazdím krátke trasy a katalyzátor sa nestihne “zregenerovat” a auto zhasnem a vraj keď vyskočí tá chyba nemám si to všímať. Vraj katalyzátor aj labdy krásne fungujú. Tak som odišiel a ďalšie 2 týždne bol pokoj. Potom som išiel autom a mal som zapnutú klímu keď mi znovu vyskočila kont…

    • 5 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem 100Bubu,

    Nazdar pánove. Mam Motor BSE 333000km+- rozvody vymenene asi -5000km vymenene tesnenia na sacom potrubí 4ks+4ks vymenene sviečky, vzduch filter vyčistená klapka + reset hodnôt benzín 100okt E5 motor som dobre popreháňal vo vysokých otáčkach pred STK motor išiel 1h v kuse (že aby sa dobre zohrial olej) na STK Lambda hodnoty ok. otáčky nevedel Pán technik dobre udržať buď mal 2000 alebo 3000+, požadovane 2300+ - bol veľký problém. ale pri hoci akých otáčkach bola hodnota CO2 vysoká. mal som mat 0,20 ale hodnoty boli stále 0,37-0,59+ výfukový systém je pôvodný. po upchatí výfuku nikde neuniká po trase. otáčky…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.