Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem polikit,

    Zdravím, dneska jsem při jízdě začal slyšet divné syčení z prostoru motoru, jako kdyby unikal vzduch. Někdy od 2000 tisíc otáček nahoru. Po otevření kapoty a sešlápnutí plynu je slyšet syčení od trubky, která vede od vzduchového filtru směrem nahoru a syčí to přesně v tom ohybu, kdy se stáčí kolem motoru (1K0129684L). Když otáčky spadnou, je slyšet citelné odfouknutí z tohoto místa. Je možné, že je ta trubka jen prasklá? Nebo to může dělat něco jiného?

    • 14 odpovědí
    • 9,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem V3nd3lin,

    Ahoj, auto mi za studena na volnoběh občas cukne...spíš jakoby zaskočí na jeden válec...pak vse ok myslel jsem si ze je to vstrik..tak jsme zajel na VAG tm to napíchli prej vse ok ale když za behu otevreli víko na olej hulilo se z toho jak z vyfuku....prej se spaliny dostavaji nejak do hlavy...setkal se s tím někdo ? pripadne jak jste to vyresily ?

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Lajdaczek,

    Zdravím všechny. Zajímal by mě váš názor na toto. mam Octavii RS 2.0 tdi pd bmn 2007. A chip od camp performance 149kw v záruce. Ten je ale bohuzel na starém softwaru, který se jak jsem zjistil až teď, přehrával kvůli chybě 18434 (časté rozsvícení kotrolky filtru až nouzák a celkově špatný chod motoru) na novější verzi. Otázka je: Mam chtít po Camp Performance v rámci reklamace tu samou úpravu na aktualizované verzi softwaru? Což nejspíš ani nemají. Nebo se mam smířit s tím, že o chip přijdu a nechat si nahrát aktualizaci. Předem děkuji za vaše rady a názory. S pozdravem Míra M.

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Fulaing,

    Zdravim, chci se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s výměnou podtlakových hadiček na motoru 2,0 TDi 16V 103 kW (BKD). Potřebuju vědět délky jednotlivých hadiček, našel jsem si v ETCE, že jich je šest a odkud kam jdou, ale nenašel jsem rozměry (vnitřní průměr a délku jednotlivých hadiček). Neví někdo? Neporadí?

    • 0 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  5. Zdravím, 1. poslední dobou cca každých 1000km musím dolít 1-2dcl vody. Únik nikde vidět není, víčko oleje je bez emulze a do nádobky to netlakuje . 2. zdá se mi že tak do 2500 ot netáhne ale nad 2500 už má záběr dobrej. nikde to nesyčí, ale když pustím plyn je slyšet dohvizd - že by bylo načatý?? ještě v potrubí od chladiče vzduchu je olej. vím že to je celkem normální ale nevím kolik ho tam může být aby to nebylo naškodu.. jinak olej se neztrácí ani nepřibývá.. Díky všem za reakce

    • 3 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem mrazikxr,

    Obcas se stane, ze v tahu na 2. rychlost auto dvakrat za sebou skubne a pak to jede zase v pohode. Dela to pouze obcas a na 2.stupen. 2x se mi to stalo se 3.,ale jinak ne. Udela to takovy divny zvuk a zase to jede dal...Cim to je? 2.0 TDI,BMM 2009

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Michal878,

    Zdarec nemáte někdo přiručku nebo nevíte postup vyměny zdvyhatek ventilu ? Občas zustava jedno vyset a pleská to do sání, dozvěděl sem se že bych si z opravou měl hodit kostrou nebo se mi muže zakukat motor celý. Pls help

    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem marcos,

    Vím je tu toho mraky co se týče obou motorů... Spíše mě zajímají názory zkušených co koupit, BKD nebo BMN, hlavní rozdíly jsou mě známy a osobně mi přijde BKD menší zlo.. Bude se jednat o auto s nájezdem okolo 200.000km.. Chci aby to mělo DSG, jelikož s autem bude jezdit žena a 1.9 TDi Dsg je podstatně méně, navíc 1,9 TDi není zase takový zázrak jak si někteří majitele myslí, co do počtu tak inzerátu s novým motorem 1,9TDi je na mobile.de, dost..:-D

    • 1 odpověď
    • 10,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Pavel 5,

    Kdo má opravdu nějaké zkušenosti se záměnou dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový?Valeo údajně vyrábí kit 4P. Valeo má jako jediný výrobce spojek patentovaný systém na výměnu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Jedná o plnohodnotnou náhradu prověřeného výrobce.Máte někdo jednohmotu místo dvouhmoty?

    • 7 odpovědí
    • 8,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem carda,

    Zdravím odborníky.Mam problém. Při rozjíždění když podtočím rychlost cca1500 a chci se rozjet tak se auto roztřepe.Jak mile překročím cca 2000 ot. Tak je vše OK.Vymněnil jsem setrvák a celou spojkovou sadu nachal jsem udělat převodovku u pana Sixty a ono se to třepe stále.nevíte čím to muže být?? na volnoběh motor přede dobře.Nemužou to byt těsnost vsřiku? Dá se to nějak zjistit?? Díky zakaždou radu

    • 2 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem V3nd3lin,

    Zdary, da se nejak zjistit jaky tam mam vstriky aniz bych to musel kuchat ? treba VAG nebo podle VIN ?

    • 8 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem kokta7,

    mno, podfukuje to za jízdy jak sviňa, asi zkontrolovat celý nasávání nebo nějaký ventil? je to BMM https://www.dropbox....amis/scout2.png https://www.dropbox....boia2/scout.png 008825 - netesnost v sacim systemu P2279 - 000 - - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 11110000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 1 Poèítadlo resetù: 255 Kilometry: 150654 km Indikace èasu: 0 Datum: 2000.00.00 Èas: 17:00:49 info o závadì: …

    • 1 odpověď
    • 10,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem PeEtEr91,

    Ahoj, mám problém s mojí Oktávkou 2.0 TDi r.v.2006. Po delší jízdě, většinou při teplém počasí se ozývají z motoru tyto zvuky viz video. Už jsem vyměnil Komplet spojku se setrvákem a s ložiskem a dělá to pořád. Zvuky se trochu mění v závislosti na spojce. http://www.youtube.com/watch?v=hdwZeYBd8ug

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem novej,

    Ahoj, omlouvám se pokud to tu už je, moc se tu ještě neorientuji. rs - chytne, chcípne - chytne, chcípne - na potřetí už běží normálně. To se stane každý ráno bez ohledu na počasí, pak už celý den chytá bez problémů. Prý by mohla padat nafta, pokud máte stejný názor, kde co zkontrolovat popřípadě utáhnou aby nepadala? díky za rady

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Duge77,

    zdravím, při jízdě a sešlápnutém plynu tak jemne pod čtvrt zacne auto škubat jako by bylo málo nafty, ale pokud se nepatrně přidá plyn, tak je to pryč, dělá to na všechny kvalty do 2500ot, v tahu je motor skvělý i spotřeba je v pohodě, tak nevím jestli setrvak,spojka, nebo něco jineho..?? Díky za radu všem

    • 13 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem V3nd3lin,

    Ahoj, nedával jste někdo do svojí Okty nějaký lepší vstřiky Fratt.B. nebo tak ? Brzo mě bude čekat výměna tak si říkám jestli tam nedát lepší trysky

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem V3nd3lin,

    Zdravím, koupil jsem Oktu 2,0 TDI PD 103kW ...najel jsme zatim cca 1000km....auto jsem nechal dva dny na dvore pres ty mrazy. po dvou dnech auto krasne nastartovalo naprosto bez problemu ale pak sjem si vsiml ze motor sel chvilku jako by na tri valce...skubalo v nem a obcas v nem neco kleplo....bylo zrejme ze strany od altiku.....hned jsme to chcipnul a koukal na rozvody (řemen jako nový nevytahaný na žádne kladce nebyla vůle) postupoval jsem dál a nic jsem nezjistil až na šroub viz foto...asi to takhle standartne byt nema že....ale zasroubovat mi nešel (vypada to ze ani neni kam sroubovat)...netusi nekdo k cemu tam je ? pak sjem s autem zajel na VAG po ceste se auto zahr…

    • 7 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Tibor2,

    Zdravím, potřeboval bych poradit, mám Octavia 2, 2,0 TDI, rok výroby 2005, stav tachometru 225000 Km, motor BKD, 103KW. při jízdě na dálnici při rychlosti 128 Km/ hod mi vyplo turbo a spadlo mi to do nouzáku. Po načtení chyb ve Wagu mi no napsalo, překročen max. tlak než je přípustný.Chyba ventilu N75. Jenže mám motor BKD a samostatný ventil bohužel nemám, jen na chcípací klapku a ten druhý jsem nikde nenašel ani ve dvou knížkách na Octavii2 a ani po sundání deklu a hadice na přívodu vzduchu. Kolega ho má hned za motorem kde je krásně vidět. Ale mám jeden zde níže foto jak by měl vypadat: http://i.ebayimg.com...f)L!~~60_35.JPG označení na krabičce je: …

    • 7 odpovědí
    • 14,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Rumlajz,

    Ahoj mám problém chci se zeptat ráno bylo -6 stupňů sice jsem nastartoval ale není to ten správný start jaký má být auto to nedělalo dokud nebylo v servisu a byla prasklá hlava u držáku žhavící svíčky takže se zavařila byla rovnaná na vstřikách bylo měněné těsnící gumičky a teď to moc hezky nechytá čím by to mohlo být a ještě jedna věc předtim jsem měl octavii II 1.9TDI 77kw a když byla zima nastartoval jsem a otáčky drželi třeba na 1000 otáčkách a toto má pořád stejný ať je to studený nebo teplí má to tak být nebo ne ? díky za radu

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem RichardD,

    Zdravím přátelé, uvažuji o chiptuningu své OII 2.0 TDI DSG ale slyšel jsem, že to není moc doporučováno z důvodu, že se v DSG pak přehřívá olej. Má s tím někdo nějaké zkušenosti nebo bližší informace. Je to riziko které za to nestojí? Díky moc R.

    • 24 odpovědí
    • 14,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem czjirka,

    Zdravím. Dnes při startování motoru mi po 5ti vteřinách chcipl motor a začalo ze z pod kapoty dymit. Žádná chyba ani kontrolka nic nehlásí. Opakovaný start už ani nenaskocil motor a dým se objevil znovu. Dým vychází ze zadní části motoru. Později připojím fotku. Asi před týdnem mi během jízdy chvíli blikala kontrolka žhavení. Motor 2.0 TDI PD s dpf BMM automat RV.2007. Někdo nějaký nápad? Začínám být z problémového auta celkem mrzutý.

    • 8 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Bobr700R,

    Zdravím koupil jsem OII FL 2009 2.0TDi PD DPF motor je krásně tichonký, nekouří (DPF), ale na volnoběžné otáčky se auto malinko klepe. Stačí lehce přidat plyn +/- 50 a klepání okamžitě přestane. Není to přesně klepání, ale auto se tak jako houpe. Po vymáčknutí spojky žádná změna. Někde jsem dočetl, že vybrace můžou způsobit vstřiky nebo setrvačník, ale auto se mimo volnoběh chová naprosto normálně a vše je dokonale tiché i při volnoběhu, jen se to houpe. Samozřejmě za stojícího auta! Chytá na brnk jak studená, tak i teplá. Najeto 121.000km

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Lajdaczek,

    Zdravim. Zajímal by mě váš názor na toto http://www.siemenspd.cz/ Nemáte s tím někdo zkušenosti? Předem děkuji za odpovědi.

    • 6 odpovědí
    • 12tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Rychlej Pepa,

    Slyšel jsem, že tento motor, nebo spíš hlava motoru má nějakou konstrukční vadu, která se projevuje prasknutím hlavy po najetí zhruba 150 tis. km. Mám najeto 180 tis., auto jsem koupil ve 160 tis. km Poslední dobou se mi začala ztrácet voda a 2x se mi stalo, že než otevře termostat, tak motor bíle kouří jako když spaluje jen vodu. Po otevření termostatu do velkého obvodu, kouř ustane. Domnívám se, že když je termostat zavřený a motor jde na malý okruh, je tam trošku větší tlak a prasklina hlavy se projeví. Nijak to "nehoníme", ani jsem to nepřehřál, tak spíš vyčkávám co bude. Prý se jedná o prasklinu mezi 3-4 válcem. Řešil to někdo?

    • 5 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem czjirka,

    Zdravim osazenstvo. Jen se chci podelit o svuj zazitek. Vcera me nechalo auto ve stychu. Jedu si takhle z nakupu a v pulce parkoviste chipl motor, zacala blikat kontrolka zhaveni a na maxiku motor do dilny. Nekolik pokusu o start. Prvni se povedl, ale zase chcipnul. Dalsi uz byly neuspesne. Starter sice tocil ale ani tuk. Po pul hodince cekani na odtah zazracne nastartoval. Projel jsem se nekolik kolecek po parkovisti a v pohode. Jen svitila kontrolka kontroly vyfukovych plynu. Dalsi rozjezd byl pronasledovany chcipnutim motoru. Ale stale jen svitila kontrola vyfukovych plynu. No dojel jsem do servisu. Diagnostika potvrdila chybu "ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu …

    • 0 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.