Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem 5p333d4,

    Zdravim Vas, jednoduse: 2,0 PD 103kw BKD, r.v. 2005, 300 000km. Je to asi 3 mesice zpatky, co mi po napichnuti v servusu vyskakovalo pokud si pamatuju, 2 chyby ke skrtici klapce, 2 chyby na vahu vzduchu, na otacky nejspise klikove hridele motoru, snimace tlaku v turbu, v pedalu.... Dal jsem to tedy AUTOTRONIKUM do servisu, konecny vysledek je vymenena ridici jednotka motoru a nejspise vymenene kabely ke skrtici klapce. Auto jelo asi mesic, po kterem jsem zacal pozorovat nepravidelny chod motoru, projevujuici se škubaním, a postupem casu se to rychl horsilo az se motor dusil, a vyvrcholilo to opetovnym rozsvicenim blikajici kontrolky zhaveni, ktera po zhasnuti motoru…

  2. Zahájeno uživatelem Icik,

    Ahoj všem, koupil jsem O2 s motorem AZV 2.0 TDi PD bez DPF a má takovýto problém. Pokud je studená, tak akceleruje velice dobře a žádné cukání v tahu nepociťuju. Ale pokud se zahřeje a dám plný plyn, tak začne od 2500ot neskutečně škubat a nejde do výkonu - sotva doleze na 3500ot. Když přidávám plyn postupně tak neškube. Dělal jsem livedata a VAG neukázal žádnou chybu v motoru. Kanál 13 ukazuje na střikách jen minimální odchylky -0.56/-0.31/0.54/0.35 mg. Odpojená váha vzduchu na to neměla žádný vliv a odpojení podtlaku na EGR také ne. Jediné co mi je divné je, že na turbu natlačí opakovaně i 2.6 Bar, což může být i víc, jen to neumí čidlo na váze vzduchu změřit. …

  3. Zahájeno uživatelem Pajtaš,

    Ahojte, Hladal som ale moc toho co by mi pomohlo som nenasiel... Mal som problem z Klapkou na BKD, vycistil som, napajkoval tranzistory co vypadli z vnutra a hla klapka sa dala do pohybu...a stale mi ju vypisuje vo fault codes V157....neviete co by to mohlo byt ked ide? A druhy problem je s AGR, ventil som vycistil, spravil aj zakladne nastavenie a po druhom nastartovani mi nabehne kontrolka Emise do dilky! ...AGR ventil ma zdvih cca 3-4mm, a neviem ci v tomto nebude zadrhel...Viete mi o tom napisat viac? Davam vypisy z VCDS: 16785 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow Freeze Frame: RPM: 1785 /min Torque: 42.0 Nm Speed: 45.0 km/h Load: 14.5 % Duty Cycle: 14…

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Petr cer.,

    Zdar chlapi mám jednu otázku,dával jsem nové silenbloky motoru musí se nějak motor vycentrovat? Múze to mít nějaký vliv na poloosy když je špatně ustaveny? Dal jsem totiž ty nové silenbloky a pri rychlostí od 100km/h výše cítím třepaní přední nápravy. A mám pocit že to před tím nedelalo. Díky za jakoukoliv radu nebo odpověď.

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem PetrSig,

    mam najeto 5000 km, spotrebu je 6.5l/100 pri trosku sviznejsi jizde, coz je prijemne. Jakou mate zkusenost? klesla vam pak spotreba, kdyz jo tak po cca kolika kilometrech?

    • 20 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Martin.Brtnik,

    zdravim,najde se nekdo kdo by mi doporucil kdyz budu delat rozvody co by bylo dobre jeste udelat? treba hlavu srovnat atd? auto je po motorove strance myslim si v poradku,az na piskani turba a syceni pri rozjizdeni. diky za rady.popripade jak podle vagu zjistim v jakem stavu je turbo,vstriky atd.diky

  7. Zahájeno uživatelem SUPKAR,

    Moze byt hlava prasknuta ak mizne chladiaca kvapalina (1 L/1000 km), ale v expanzke nie su ziadne stopy oleja. Olej je tak isto cisty bez znamkok pritomnosti vody. Vizualne stopy po chladiacej kvapaline v motorovom priestore nie su. Vsimol som si akurat po odstaveni auta a po nastartovani po par minutach sa zacne spod kapoty (nad blatnikom na vodicovej strane) parit, ale len kratko. Bez zapachu para.

    • 47 odpovědí
    • 56tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Prdifuk,

    Zdravím Pánové, Dnes ráno jsem si v octavce (2008 bkd) myl motor. po umytí jsem auto projel, přijel jsem cca po 10ti minutách a před barákem mi auto chcíplo, zkouším nastartovat, chytlo ale dlouho točilo.Jel jsem to znovu projet a zjistil jsem, že auto netáhne, občas se turbo chytne a citím zátah, parkrát to poškube a zase jak kdyby turbo přestalo tlačit,auto pokaždé dlouho točí než chytne. Pernamentně mi svítí ESP (nereaguje na tlačítko), na diagnostice mi to ukazovalo chybu -referenční napětí-senzor. Chybu jsem smazal ale pokažde se objeví znova, auto ma zvýšený volnoběh.Palubní PC ukazuje dle mě špatnou spotřebu.Před chvílí se mi rozsvítil na palubce i volanta …

  9. Zahájeno uživatelem MSB,

    Dobrý den pánové, nemohu najít informaci u jakých ročníků docházelo k problémům s olejovým čerpadlem u motorů 2.0 TDi. Volal jsem do dvou autorizovaných servisů a jednotné odpovědi jsem se nedočkal... Moc díky za případné reakce (auto - Octavia II rv 2008)

    • 6 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem kuracina,

    zdravim oktavia 2,0tdi bkd 103kw pada do nudzoveho rezimu diag. pise tlak preplnovania prekroceny niekedy ide auto aj 200 a niekedy ho pri 100 a viac prepne do nudzoveho rezimu hlavne pri jazde do kopca hadicky vaha vzduchu pozrete ventil n 75 tam nieje je tam taka velka cierna skinka asi 8 hadiciek turbo dost piska dakujem za radu

    • 4 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Toncek.y,

    Zdravím pánové, opět jsem zjistil zřejmě závadu na své OII, 2.0 TDi, 103 KW, rv. 2005/12. Při otevření motorového prostoru se mi od krabičky, do které vedou zřejmě hadičky vzduchu ozývá bzučení celkem dost hlasité a předtím to nikdy nedělalo. Bohužel se předem omlouvám, že nevím jak se to přesně jmenuje a co mě to bude stát. Asi to je velice známá věc, tak mě prosím omluvte, nějak tomu nerozumím. Jinak bzučení přestane po stlačení hadičky, ale za chvilku opět začne. Na přiložené fotografii jsem to označil v červeném kroužku. Pokud mi poradíte budu moc rád. Klidně i na email: Toncek.y@seznam.cz. Popřípadě pokud by to někdo vlastnil jako ND budu rád. A nebo postačí rada, ab…

    • 24 odpovědí
    • 26tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem 21let,

    Zdravím Vás, moje Octavia II Scout 2.0 TDI (rv. 2009), mi při startování občas zakouří, pak z výfuku nic moc nejde, občas při akceleraci. Někde jsem četl, že by mohlo pomoci naučit EGR, to jsem provedl přes VCDS zadáním v kódování motoru kódem 30605 a 5x vypnutí/zapnutí klíčku. V hodnotách ale mám tyto údaje (při nastartování), zajímavá je hodnota -1.4% je to v pořádku? Tato hodnota je stále stejná a nejde s ní hýbnout. Address 01: Engine (03G 906 021 PQ) 18:23:21 11.6 % Position (spec.) EGR-Actuator 11.6 % Position (act.) EGR-Actuator -1.4 % Learned (geschl.) EGR-Actuator 00000000 EGR-Actuator Adaption 11.6 % Position (act.) EGR-…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem smrtak,

    Řidicí jednotka motoru umístění BKD poradíte? Jak hledám tak nemohu najít ?

    • 2 odpovědi
    • 6,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Redkombík,

    Ahoj, jak se dá snadno identifikovat OII s DPF? Je to podle kódu motoru? Konkrétně BMM jsou s DPF? Díky

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem davcatuma,

    Zdravím klubáky. Omlouvám se zda jsem někde něco přehlédl, ale celý den hledám, googluji a beznadějně. Jde o motor 2.0 tdi BKD 16V a studené starty. První ranní start je špatný auto jako na 2 až 3 válce a potom chytne. Po ujetí krátké cesty a odstavení třeba na 10 minut je start opět šílený. Po zahřátí je na brnk. Vyměnil jsem pal. vedení + vložku filtru a nakonec i celou nádobku. Jedna hadička prolínala a usuzoval jsem padání nafty, jelikož více to dělá na rovině a motorem do kopce. Při plné nádrži to ani tak nedělá ale jak trochu ubude problém je na světě. Dnes jsem to prolízal a narazil ve skupině 4 v 2 políčku na číslo 7.1BTDC a dle bubliny je to špatně.…

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem mahoul,

    Zdravím všechny majitele O2. Jsem majitelem Škody Octavia II 2.0 TDI, 103 kW, motoir BKD. Včera se mi rozsvítila žlutá kontrolka vlevo dole na přístrojovce. Zjistil jsem že znamená systém kontroly výfukových plynů. Přečetl jsem si všechny příspěvky a nejsem z nich moudrý. Každopádně výkon motoru se nesnížil, ale zvýšila se spotřeby. A při vypínání motoru žádné vibrace do řadicí páky ani zavybrování motoru. Na DIAGNOSTICE JSEM ZATÍM NEBYL. Můžu s autem normálně jezdit? Před vánoci fakt auto potřebuji. Díky všem za rychlé iinfo a pomoc.

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem sstandaa,

    Zdravim, vím, že už se tu podobný téma na houpání motoru řešilo, ale já mam zase trochu jinej problém. koupil jsem teď asi 14 dní zpátky octávku s motorem 2.0 tdi, kod motoru BKD, ročník 06 a najeto 220000 a problém mám takovej, že při venkovní teplotě cca. 10-15 °C motor po nastartování občas lehce houpne na volnoběh s celym autem, ale jakmile trochu zvýším otáčky tak už se nic neděje. Při jízdě žádný vibrace ani cukání a jak se motor trochu ohřeje tak taky žádný vibrace nebo houpání. Zajímavý je, že pokud je venku teplota třeba kolem nuly tak motor nic takovýho na volnoběh nedělá, normálně vrčí a nehoupe. Studený a teplý starty v pohodě, spojka a setrvá…

    • 0 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  18. tak konečně je svolávací akce na výměnu vstřiků o motorů BMN dnes jsem byl ve škodovce octavia RS

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 21,7tis zobrazení
  19. zdravim mam octaviu II, 2,0 tdi , automaticka prevodovka DsG, r.v.2007, kod motora BMM viete mi niekto poradit čo sa dá robiť s týmto nepríjemným zvukom od turba ? alebo ako to za čo najrozumnejšiu cenu odstrániť? spravil som tomu aj video za každú dobrú radu vopred ďakujem. videu je tu :

    • 6 odpovědí
    • 9,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem michael.octa2,

    Ahoj, asi pred tydnem jsem si toho poprve vsiml, ze kdyz mam nastartovano a mam neutral, tak to nejak divne huci z pod kapoty. Jakmile seslapnu spojku, zvuk prestane. Jelikoz to je tezke, protoze z kabiny nic zvlastniho neslysim, zkusil jsem to pozorovat za jizdy a kdykoliv byla zarazena rychlost, tak to hucelo, jen jak rikam, pri seslapnute spojce nic. Zvuk pripomina unik vzduchu nebo neco jako kompresor. Co to muze byt? Diky za radu. Michael

    • 12 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  21. Zdravím Vás, prosím o informaci. Mám scouta r.v. 2009. Dovezeno z Německa (do ledna servisováno v autorizovaném servise v Německu). V lednu autu odešlo turbo, v ČR jej prodejce vyměnit za repasované, které se mu neodbornou montáží rozsypalo, nechal jsem jej vyměnit za originál a ptám se. Od prvopočátku při nastartování vyletí z výfuku černý dým, když se jede autem a sešlápne se plyn, tak opět černý dým (oblak). Ve výfuku jsou saze. Mikrokamerou mi v servise kontrolovali, zda-li není odstraněn DPF a zjistilo se, že nikoli, ale póry jsou trošku zaneseny. Vyměnil jsem i váhu vzduchu, problém je stejný. Připadá mi, že auto má pomalejší nástup turba, jako by to bylo "přicpané…

    • 8 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Mischo77,

    Všimol som si že na prevodovke nemám zapojený snímač/čidlo , a taktiež som k nemu nenašiel ani žiaden kábel. Ak by mi niekto vedel pomôcť od čoho to je, bol by som vďačný škoda octavia 2 scout BMM 103kw 2.0 DPF , prevodovka KNP , r.v. 5/2008 6q manual Prikladám foto... Ďakujem,

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Nojmi,

    Zdravím, u scouta z roku 2007 již měsíc řeším problém se špatnými starty při delším stání auta déle jak 2 dny. Po 3-4 točeních auto naskočí a pak už není problém a třeba za hodinu to naskočí hned. Něco jako když "padá" nafta. Každopádně počítač ani 3 různé servisy závadu nenašly. Byl vyměněný palivový filtr a také nic. Máte s tím někdo zkušenosti? Předem moc díky za rady.

  24. Zahájeno uživatelem tochin1,

    Zdravím chlapy,prosím vás o radu,Škoda Octavia II,2.0-16v 103kw BKD.Můžu ze stejného motoru s označením BKD vzít jeden píst a přehodit do mého motoru?něco malého mi vletělo do sání a až na píst a trochu ho to poškodilo,hlavu jsem nechal srovnat tak bych potřeboval poradit jestli můžu z jiného motoru vzít píst i s ojnicí a přehodit na můj motor?nebo jen píst bez ojnice a ojnici použít z mého? Děkuji za každou radu

    • 9 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem medved 1,

    Dnes jsem byl na PC protože to padlo do nouzáku a hlásilo emise do dílny a hlasilo to chybu : snímač tlaku nadmořské výšky a žhavící svíčka druhý válec. Zajimá mě ten snímač tlaku kde ho najdu a jak to opravit.Mám 2.0TDI 103kW MR2006 Elegance DSG 6k.Dik za radu

    • 5 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.