Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Danniell,

    Mám dotaz ohledně startování, příjde mi že někdy je nastartování delší (línější) cca o 2-3s než normálně ale nastartuji. Je to jen občas, jindy to zase naskočí hned. Ale stalo se mi teď, že chci nastartovat otočím klíč do polohy 1 vše naskočí, světla svítí, kontrolky, radio hraje. Otočím klíč do polohy 2 a nic, ani se to nepřevalilo. Byl jen slyšet jen takový ten zvuk jako, když nabíhá elektrika v poloze 1 – nevím jak ten zvuk popsat ale s motorem se nic nedělo, to se mi stalo poprvé, že se ani nepřevalil. Zkoušel jsem to asi 4x a pořad to stejné NIC. Odešel jsem, zavřel dveře (auto jsem myslím nezamykal) příjdu asi po 3 min. zkouším a stále to stejné nic. Vyndavám klíče…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem brepta,

    Ahoj videl jsem tu uz par temat ale nenasem jsem to co potrebuju tak zakladam nove mam octu 1 facelift 1,6 75 kw a blbne mi skrtici klapka mel jsem i vadnej egr poradne jsem ji vycistil egr vymenil a vag mi napsal ze je spatny potenciometr zjistil jsem ze je v tom bocnim plastu chci se zeptat jak se da ten plast rozebrat nezkoumal jsem to kdyz to bylo venku a jestli mi pomuze ty kolecka ozubene vystrikat sprejem vycistit jestli uz ma nekdo zkusenost poradte mi prosim budu moc rad cim driv tim lip dekuju

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem bobocop,

    Ahoj, napojil som auto na VAG a vypisuje mi tuto chybu, Viď obrázok. Poprosím nejaké skúsenosti a rady ak máte ako túto závadu odstrániť. Moje auto viď môj podpis. Ďakujem za užitočné rady a informácie.

      • Pozitivní
    • 38 odpovědí
    • 34,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem marek0183,

    Ahojte, mam O1, 1.6 75k, BFQ motor s LPG od cca 85.000 teraz to ma 150.000. Zralo to trocha viac oleja, tak som skusil dat spravit gufera na ventiloch. Popri tom menili sviecky a dal som preventivne vycistit skrtiacu klapku. Vysledok tohto servisu bol, ze to ma hrozny volnobeh, nizke otacky, ovela-ovela horsie vibracie, klasicke priznaky ako s poskodenou klapkou. Vag mi tam dava chybu - sporadicky chuda zmes a pri volnobehu to musi pridavat 26% paliva. Predtym ako zainvestujem do novej klapky, si chcem byt isty, ze to nemoze byt nieco ine, najma falosny vzduch. Ked sa tam robili spomenute ukony, kde vsade to moze chytat falosny vzduch? Rozobral/skontroloval s…

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem joeforestpay,

    Zdravím Vás kolegové. Včera jsem se stal majitelem octavie 1.6 75kw, 2001, najeto 242 tis, lpg. Během testovací jízdy se nám zdálo, že při volnoběhu mírně kolísají otáčky a při svižné jízdě motor škube - vynechává (jak na benzín, tak lpg). Dnes jsme octavii napojili na diagnostiku a zjistili jsme závadu: 17526 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: preruseni P1118 - 35-00 - - Může tato závada (špatná lambda sonda) způsobovat kolisání volnoběhu a vynechávání - škubání při jízdě? Jaké s tím máte zkušenosti? Díky

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Ján Storoška,

    Cawte.Wag mi hlasi chybu EGR ventilu.Na co vlastne sluzi ten EGR ventil?Musi tam byt?Neda sa nasimulovat a vybrat ho vonku?Spolupracuje s RJ?Poradte prosim.

    • 52 odpovědí
    • 36,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Vondr77,

    Zdar chlapi, potřebuji pomoct. Mám octavii 1.6 75 KW typ motoru AVU a potřebuji vyměnit hlavu válců. Neví někdo zda se dá použít hlava z typu motoru BFQ? Díky

    • 4 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Roy Jones jr.,

    Ahoj..moje octavia 1.6, 75kw se hádá,cuká to a jede jakoby na 3 a půl válce. Dnes zjištěny závady: 16686 --- P0302 35-10 válec 2. zjištěno vynechání zapalování 17811 --- P1403 35-00 system zpět.vedení výfuk.plynů Nevíte čím by to mohlo být..kde začít? Díky za každou radu

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Ladislav62,

    Skoda octavia 1,6 MPI 75kw + lpg. Pri jazde ked bolo uz prepnute na lpg. sa rozsvietila kontrolka – oranzovy trojuholnik z sipkou okolo a lamda sonda blikala. Obmedzilo vykon ,ale po vypnuti a zapnuti zapalovania vsetko fungovalo dalej.Tato zavada sa ale objavovala coraz castejsie az do takeho stavu ze som nastartoval ,ale islo uz len na tri valce a bolo citit benzin. Po napojeni na vag bolo tam okrem lamda sondy aj - skrat na kostru vsrekovaca sporadicky . Zistil som že na tretom valci bola mokra sviecka. Po vymene sviecok medzi sebou a VN kablov ,ta tretia sviecka bola vzdy mokra. Odpojil som napajanie indukcnej cievky ,aby my to tam zbitocne neisktilo vybral s…

    • 1 odpověď
    • 5,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem octmaniak,

    Zdravim, mam AVU motor a pri jizde s nim nekdy cukalo. Po odobrani krytu rozvodu jsem zistil, ze rovodovy remen je volnej a ma pruhyb 1,5 cm pri zatlaceni jak na foto. Skoncil napinak retezu ? Nebo je to normalni stav ? Taky mam chyby v diagnostice. Dekuji za pomoc.

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Petr14715,

    Mám škoda octavia 1.6 55kW, AEE, rv 1997. Po nastartování motor běží asi 10 sekund a pak chcípne ale když se zahřeje tak už nechcípne. Měnil jsem škrtící klapku byla nastavena přes vag. Vag ukazuje slabý signál k lamba sonda. Mám těsnění pod škrtící klapku ale asi bude ztvrdle, po šlápnutí na plyn lze slišet jako by se pod klapkou nasával vzduch.

    • 3 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Detektor16,

    Dobrý den mám závažný problém a motor mi nechce chytnout ,startuje ale nechytne se vůbec :'( a ještě k tomu se mi rozsvítilo ABS ,moje poslední jízda byla 25 km a dva dny sem nejel ,dnes nasednu do auta a nechce chytnout. Stalo se mi tohle poprvé. A jak už mas dlouho klíček v zapalování tak se mi na palubovce rozsvítí kontrolka oleje ,může mi někdo prosím poradit ? (Myslíte že to může být ta černá skříňka co je nad baterií ?? ) Děkuji předem za rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Koprto,

    Zdravím, začalo mi to víc žrát.Na počítači spotřeby mi to počítá o 2l větší spotřebu a míň to jede,jako kdyby tam šlo hodně benzínu, ale nedusí se to, jen otáčky nejdou tak plyně.Předtím z kopce na kvalt za 0l a teď i s kvaltem za 2-3l.Na diagnostice mi to ukázalo špatný teplotní čidlo na vodu (to jsem vyměnil) a rozhozený hodnoty klapky(to mohlo způsobit to čidlo).Dál me napadli svíčky- hazí ale normálně.Nebo třeba kabely před 10 000km jsem koupil od Star-line(vím že prd vydrží,ale nevím jestli to s tou spotřebou souvisí).Díky za rady Tom

    • 21 odpovědí
    • 14,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem octmaniak,

    Nazdar, Mam v aute novy alternator HELLA VALUEFIT. Ked je motor medzi 1200 az 2000 otacok pocut piskanie z miest kde je klinovy remen a alternator. Bohuzial neviem rozoznat, ktory z nich piska. Remen mam stary popraskany ale ked tam bol original alternator problem nebol ziadny. Akonahle som dal HELLA zacalo to piskat. Asi je ina remenicka na nom ale remen vyzera byt napnuty. Poradi niekto ?

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Oplu,

    Zdravím, Mám octavii 1.6 74kw benzín z roku 2000,v poslední době se mi občas, třeba jednou za týden, přestane motor reagovat na plynový pedál. Motor na mírnou zátěž motor reaguje (zařazení rychlosti a pouštění spojky, ale při pokusu odjet z křižovatky motor zdechne). Výpadek trvá max pár sekund (3-5 vteřin) A krom toho, že se to stává maximálně pár minut po nastartování jsem nezjistil žádné spojitosti (teplý nebo studený motor, množství paliva v nádrži atd.) Diagnostiku bohužel nemám budu ji mít na chvíli zapůjčenou. Nějaký nápad čím to je. Popřípadě co hledat?

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  16. Dobry den, chcel by som Vas poziadat o radu. Moja octavka (1,6 AEE,r.v. 1999) vcera z nicoho nic zacala blbnut. Po nastartovani sa motor sam vytoci na 4500 ot./min., nasledne klesnu a kolisaju otacky. Auto ide akoby stale na sytic. Je mozna zavada sytica? Ci sa mam pripravit na investiciu do skrtiacej klapky? Napada mi, ze by to mohla byt aj lambda, ale pri lambde a ani skrtiacej klapke mi nesedi to vytocenie motora po starte. Dakujem za rady.

    • 17 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem eiger123,

    Zdravím. Motor na octavii l mi vypovedal službu. Mám možnosť kúpiť tiež BFQ, ale z Octavie ll. Bude pasovať do staršej?? V starej bol tiež BFQ. Ďakujem.

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem djstone,

    Dobrý den, vlastním Octavii 1.6 SR 74kw.Nedávno se mi oběvila tato závada: při delší jízdě mi někdy při vyřazení zůstanou vyset otáčky a zároveň začnou stoupat.Po chvilce je cítit smrad jako by od spojky, stím že když zhasnu v ten moment motor, tak následně po té mi trvá delší dobu, než nastartuji.Máte stím to nějakou zkušenost?Děkuji za info.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem zzshmp,

    Prosim o radu.U Octavky 1,6 74kw jsem zacal mit problémy při startu studeného nebo lehce zahřátého motoru.Cca 3.sek. trva nežli naskoci a to musim soucasne pridat plyn,jinak ma tendence zhasnout.Za ohrati motoru na provozni dobu to nedela.Zacalo me to delat od te doby,co jsem umyval motor a voda se me dostala do zapalovacího modulu.Nekolik kilometru jsem jel na 3.valce.Pomuze vymazat z ridici jednotky zavady,které se tam diky tomuto problemu nejspis nacetly a znovu nastaveni jednotky do puvodnich hodnot?Jak to vidíte?Diky za rady.

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  20. Ahoj. Prosím o radu..auto začalo jet na 3 válce,nechal jsem změřit tlaky..první tři valce byli super přes 11 ,ale 4. měl necelých 6. Co vše musím vyměnit,aby to jelo zase jako auto? Stačí jen ventil ve 4.válci? Díky

    • 4 odpovědi
    • 6,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem zzshmp,

    Ahoj Octavaci.Mam Octavii 1,6 74kw benzin.Pri myti motoru me zatekla voda k ,,rozdelovaci,,takze me motor asi 30km jel na 3.valce.Potom se to,,chytlo,,a uz pracuje tak,jak ma.A nyní dotaz:v pameti zavad urcite tato porucha bude zaznamenana.Je potřeba nechat tuto zavadu vymazat?Nebude to mit vliv na chod motoru?Diky

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem MarkusDelRey,

    Aky vyznam ma napojenie a ventil-membrana v nom na sacej trubke? Prasknutu mam tu bocnu trubku pred membranou moze prave toto sposobovat samovolne pridanie plynu otacok pri pohynani auta? http://www.skoda-diely.sk/eshop/1j0129684cg-rurka-nasavania-spojovacie.html

    • 3 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem schneefall,

    Zdravím, nabořil jsem olejovou vanu a lehce mi z ní ukapává olej. Než seženu novou vanu/nebo nechám zavařit tu stávající a vše sesynchronizuju s automechanikem existuje třeba nějaký tmel nebo jiný způsob, kterým bych alespon dočasně únik oleje zastavil? Jezdit se mi s tím moc nechce, nejsem zrovna příznivce zničených zámkovek na parkovištích atd. Díky moc.

    • 3 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem emem131,

    Ahoj, již dlouho dobu na svém autě řeším problém s otáčkami. Pokud z otáček pustím plyn, otáčky padají a přibližně na 1800 začnou padat pomaleji, než se dostanou na volnoběh. Problém se projevuje při teplém i studeném motoru, při jízdě i na místě. - škrtící klapka je vyměněna za jinou použitou, je vyčištěna, nastavená - teplotní čidlo vyměněno, údaje posílá správné - čističem brzd jsem zkoušel, zda motor někde nepřisává falešný vzduch = žádné takové místo jsem nenašel

    • 3 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem fallouter32,

    Zdravím, jsem hrdým majitelem O1 1.6MPi 75kW BFQ 2004. Kupováno 148 xxx km - nyní 183 600 km. Pročetl jsem snad vše co se mých problémů týče a chci se jednoznačně rozhodnout jak dál. S autem nejsou problémy kromě níže popsaných jevů, měněny tlumiče Bilstein B4, přední silentbloky ramen, zadní silentbloky, zadní dorazy. O tomto motoru všichni víme - špatné pístní kroužky odchází relativně brzo - průnik oleje do spalovacího prostoru, únik kompresního tlaku do prostoru oleje, chrčení z víčka oleje, atd atd... Takže shrnu své problémy a prosím všechny co se s tím setkali, vyřešili, prostě něco ví aby komentovali a podělili se o své názory. Problém při koupi: předchozí m…

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.