Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1031 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 34.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  1. EGR VENTIL 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 35.7k zobrazení
  2. Hlava válců AVU - BFQ

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.6k zobrazení
  3. Volné rozvody

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  4. Spatny teply start

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
  5. Vymazani zavad

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A proč to píšeš do sekce pro Octavii 3?
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
    • Karel z HK> co srovnáváš? Taky mám doma ještě 20L PP90 do staré techniky, kde ho měním dle uvážení, protože ten olej stojí pár korun, ale výměna hučící převodovky s 85.000km už vyšla na desítky korun. Oprava nebyla rentabilní a sehnal jsem druhou ještě s menším nájezdem a investice do origo oleje mě už nevytrhla. Jinak v F1 Junior olej do 225.000 km taky nikdo neměnil, převodovka je tichá a to za ním tahám z lesa i těžké vleky se dřevem.
    • Co pise za chybu ?  me tohle vse delal ferda ze strakonic ja ho teda taky menil ale za novejsi uplne kvuli pacc 
×
×
  • Vytvořit nový...