Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem plynař,

    Čaute,má tady někdo OI 1,8 T LPG?,zajímalo by mně kolik to bere,jaké jste měli nebo máte problémy v létě, v zimě a vůbec. Dík moc za reakce. Zvažuji koupi OI 1,8 T LPG nebo Tdi 66kw,ročně najezdím asi 10 až 12 tis. km.

    • 4 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Caveman79,

    Pánové..mám menší problém. ráno když je motor studený tak při nastartování nějak zavrčí(jako když umělý kryt motoru zaklepe na Haupnu).Vše trvá tak 1-2 sekundy.Při opakovaném startu nebo po jízdě se toto už neopakuje. Mám Motor 1.8T 20V AUM.Rok 2002...najeto 189000

    • 8 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem JaraRS,

    Zdravím, mám Oct 1 RS 1.8T a včera se mě stala zajímavá věc. Po vyjetí z domu auto nejelo jak by mělo a chyběl mu ten správný "turbo efekt". Při přidávání plynu na volnoběh bylo sice turbo slyšet, ale jakoby tlak z něho nešel do motoru. Tak mě to nedalo a první jsem zkusil zahýbat spojovací tyčkou mezi podtlakem a tím přepouštěcím ventylem ve výfukové části na turbu. V podstatě jsem několikrát otevřel a zavřel tento ventyl. Opět jsem nastartoval a auto jelo jak měl. Dnes se mi to stalo znovu, tak jsem celou proceduru opakoval a opět to pomohlo. Může být tento problém způsobený zakarbonovaným přepouštěcím ventylem? Nebo taky prasklou membránou v podtlaku? To by ale asi s…

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem pavelhoffmann,

    mam škodu octavia 1.8 turbo RS šel mi bily husty kouř z vyfuku kámoš mi řekl že odešlo turbo a olej se vraci do vyfuku tak jsem vyměnil turbo a nastartoval jsem kouř se ustal ale ne uplně když se rozjedu ještě to dost kouři a když jedu na jedničku tak to taha ale zařadim dvojku a nema to silu čím to muže být děkuji moc za rady zkouším vypojít baterku aby se řidici jednotka motoru resetovala bylo mi to doporučeno

    • 8 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Radek Obadal,

    je to velký problém vyndat klimakompresor z motorového prostoru nebo stačí koupit řemen na 1,8T který neměl klimatizaci, vyndat kompresor, dát ten kratší řemen a hotovo???

    • 3 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Tazman,

    Mám octavii RS,r.01 koupil jsem ji se závadou že po nastartování šla v nouzovim režimu cca1200ot/min a nereagovala na pedál plynu.Po přečtení závad to vyhodilo že je vadný pedál plynu.Ten jsem dal jiný z vrakáče a nezměnilo se nic.Pak jsem proměřil kabely ty byli taky vpořádku.Nakonec jsem měl možnost si půjčit řídící jednotku motoru se stejným programem když jsem ji tam dal motor běžel normálně šlo to za plynem jak má zkoušel jsem to s original pedálem i tim z vrakáče a fungovali oba.Tak jsem sehnal jednotku nechal naprogramovat dal ji tam chvíli šla a pak po dalšim nastartování už zase byla stejně v nouzovim režimu jako předchozí.Po otevření jednotky byla deska viditel…

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem hamannleos,

    Ahoj kámoš má prasklou na VW GOLF IV 1.8T 110KW-ČIP NA 134KW hadici mezi IC a turbem.je to takový kolínko která má na jednom konci kovovou koncovku.Chtěl by se zeptat zda není shodná třeba s Tdi nebo s Octavií 1.8T 110KW nebo 132KW?Číslo dílu je 06A145790A.Na obrázku je to číslo 12 a na druhým vypadá stejně akorát je trochu jinak zakroucená.Nebo se mě to zdá jen z obrázku,ale tak nějak vypadá. Kde se dá sehnat kromě VW a za jaký peníz? Díky za odpovědi

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Balrog,

    Tak mám jeden problém docela velkej: Už se mi to stalo docela hodněkrát a poslední dobou je to čím dál horší.Normálně si jedu a najednou z ničeho nic se mi vypne motor,svítí baterka a musím ke krajnici,auto po té vypnu klíčkem a zkouším znovu nastartovat,motor se protáčí,ale nenastartuje až třeba na po 4 auto nastartuje a můžu jet,ale svátá ASR a nejde vypnout.Když jsem jel s autem naposled tak to bylo ještě horší a auto ani na po 4 nešlo nastartovat a pak už ani nešel pořádně otočit klíč a auto se zamklo,vyřešil jsem to jen vytažením baterky a pak jsem nastrtoval na poprvé,ale opět známá chyba kdy zase svítilo ASR a už nešlo vypnout.Mám komplet předělávku octavii RS.Byl …

    • 19 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Dejv RS,

    čau chlapi potrebuju poradil mam octavii rs 1,8T rok 2001 najeto 122 000km motor AUQ a tet mi diagnostika píse že mam slabý signal na snímači škrtíci klapky a když jsme to zkoumali tak jsme zjistily že se mi klapka nezavíra uplne na 0,0 ale mam ji porad otevrenou na 6,4% nevíte nekdo co stím díky za rady.

    • 3 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem mfh,

    Zdravim panove, Shanim se po nejakym RSku, vcera jsem si byl jedno projet, je v hezkym stavu, zda se mi, ze i slusne jede, ovsem jsem rozpacity z jedne veci - kdyz slapnul na plyn (motor byl zahraty) a prehouplo se to pres nejake ty otacky, kdy se spina turbo (2500-3000), tak se ozyvalo docela hlasite svisteni - ne takove to tiche hvizdani na pozadi, jak je u turba normalni, ale vylozene svist jako kdyz startuje stihacka V okamziku, kdy sundam nohu z plynu, tak svisteni ustane a neco vepredu zarachta, tipoval jsem to na turbo, ale zase si rikam, ze by se muselo snad rozlitnout, kdyz to vydava takovy zvuky... Ale nemam zkusenost s takovym problemem, tak si radsi necham …

    • 5 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Caveman79,

    Zdravím mám problém :-) Vlastním Octavia 1.8T 20V motor AUM rok 2001. Donedávna vše v pořádku.Nyní při zaplé Klimatronick si motor sám přidává otáčky a zase ubírá. Vše v Intervalech 1-2 vteřin.Na neutrál ty samé problémy.Když Climu přepnu na ECON problém zmizí.Vše se děje jen na nastavení AUTO či samostatnému větrání(použítí rozmražení předního skla). Otáčky na Neutrálu kolísají v rozmezí 800-1000. Před pár dny předěláno na plyn systém BRC PxD.

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem mfh,

    Zdravim, tak jeste bych mel jednu otazecku, vybiram RSko, jak uz jsem psal v predchozim topicu a ohledne toho jsem zjistil jednu zajimavou vec - puvodni motor 132 kW AUQ (tusim) vymenen za obycejnou 1.8 92 kW AGN - podle zaznamu v TP, kazdopadne, tech 92 kW to nema, turbo tam je, jede to jak to jet ma, chci se zeptat, jestli je to blby a nebo jsou motory AGN a AUQ identicky a rozdil je jenom v turbu navic v pripade AUQ ? Diky

    • 3 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem JaraRS,

    Zdravím, jde o Oct 1.8T RS. Po asi kilometrové jízdě mě najednou v autě cuklo a auto jede tak na poloviční výkon. Jel jsem původně na benzinku tankovat. Tam jsem ještě nějak dojel (cca další 1 km) a z tama jsem se na 2...3... nějak doplížil zpět domů. Doma jsem vysledoval, že to má zvuk jako když motor jde na 3 válce. Nepravidelný chod, třepání motoru a je cítit nespálený benzín. Svíčky jsem měl už venku,ale vypadají asi všechny stejně. Jen jedna fajfka se mi zdála nějaká starší. nemáte s tím někdo zkušenost? Jestli třeba u motorů 1.8T není něco takového typické? Díky moc

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem feherevari,

    I když jsem pročítal témata,nikde jsem nanarazil u 1.8 ať už atmosferických,nebo přeplňovaných na dotaz stavěče vačkových hřídelí. Řešil jsem a stále řeším problém "řechtajícího" motoru v oblasti vaček a při zvýšení otáček rozsvícení kontrolky mazání. VAG mě odkázal na stavěč vač. hřídele. Ten mě v diagnostice akčních členů cvakal,takže sem vyloučil elektronickou chybu. I svazek jsem proměřil k ŘJ a hodnoty jsou v pořádku - tady mě zachránila dílenská příručka. Avšak sem se v ní nedočetl,zda lze zkoušet i hydraulika stavěče. Zvuky mě děsily čím dál víc,tak jsem sundal ventilové víko.Vačky jsou krásně hladké bez známek opotřebení takže jsem vyloučil přidírání motoru.T…

    • 1 odpověď
    • 5,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem 1bugsy1,

    zdravim pani, O1 1,8T AUM 2003, obcas sa ozyva divny kvicavi zvuk ako keby od klinoveho remena, ten bol ale vymeneni pre istotu aj nastriekany. zpinanie vypinanie klimy na to podla mna moc vplyv nema, niekedy to urobi pri zapnuti, niekedy len tak pri jazde. pocujem to ale len v nizkych otackach tak do 1200 bol som u 2 mechanikov a jeden povedal, ze cerpadlo klimy, dalsi povedal loziska alternatoru. ak by bolo cerpadlo klimy je mozne nejak namazat loziska alebo tak nieco? od vas nejaky napad? v stredu s tym idem do autorizovaneho servisu tak som zvedavy co povedia tam nahral som aj zvuk... http://rapidshare.com/files/403316052/klip.mp4.html

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem mayday,

    Zdravim, chci se zeptat, motor 1.8T konkretne se budu bavit o mem s kodem motoru AGU. Nyni seriovych 150PS, se spojkou ve vecnych lovistich. Takze nova mne nemine. Ted se chci zeptat, cetl jsem toho spousty jaky ten motor ma potencional. Videl jsem motory s 360PS, ale tohle by nebylo na denni jezdeni. Moje predsta, ktera by se mi velice zamlouvala by byla neco kolem 250 - 260 PS. Tak a ted otazka cim zacit a jak dal pokracovat? Vim o par lidech, kteri tu uz takove upravy podstoupili, ale bohuzel moc sdilni nebyli, krom jednoho

    • 12 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Tomáš Belina,

    mam 1,8T 110kW rok 2001 motor AGU čip na 132kW,jake svičky použivate? pozdavaj se my DENSO IK20 nebo znate neco lepšiho pro ten motor? dekujju

    • 3 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem perhaps,

    Ahoj, mám 1,8 T 20V 2003 110 KW a uvažuji o čipu. Nejsem závodník, takže co se týče výkonu i tak jsem spokojený. Spíš mě zajímá, jestli by se tím snížila spotřeba, o kolik a na kolik to načipovat, aby to bralo co nejméně. Díky.

      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem bArt_Teschen,

    Hi all, proste rano kdyz jdu k autu, pri prvnim startu motor naskoci a okamzite zdechne, pri druhem startu uz jede normalne, napada vas neco ? Na diagnostice se nic neukazalo.

    • 12 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Tomáš Belina,

    kluci potrebuju pomoc,chci si dat čipnout oktu 1,8t rok 2001 110kw,ale nevim kolik koni ten motor zvladne se seriovou spojkou a převodovkou? co myslite 190koni zvladne? dekuju moc za rady.

    • 7 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Jakub - škodík,

    Jen dotázek - již podruhé se mi stalo ( během 3 let ), že mi při výměně oleje strhly závit pro vypoušťák. Vana je hliník. Nevíte někdo zda se nedělá i plechová ?

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem kardok,

    Zdravím Vás všechny, mám Octavii I RS, má najeto 145000km. Již nějaký čas se mi z motoru ozývá klapání. Ale pouze na volnoběh, při vyšších otáčkách klepání ustane. Klape pouze když je zima nebo chladněji po zahřátí motoru. Když je motor studený, tak neklape. Nevíte někdo čím by to mohlo být?

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem JaraRS,

    Zdravím, nedávno jsem koupil O1 RS a pár dní zpátky se mě blikla kontrolka motoru. Na diagnostice zjištěny 2 chyby: 1. chyba č. 17608 - obtokový ventyl turba - trvalá mechanická závada 2. chyba č. 16795 - sekundární přisávání vzduchu - trvalá závada Auto jezdí normálně. Myslím, že se chyba objevila po vytočení motoru za jízdy. Nemáte někdo s těmato závadama zkušenost? Hodně by mě pomohl i obrázek toho ventylu, nebo kde je aspoň umístěný a jeho popis. Mnohokrát děkuji.

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Balrog,

    Mám velký problem: Přes zimu jsem s autem nejezdil a že ho dnes zkusím protáhnout,nastartuju a na chvílí se rozsvítí všechny kontrolky a ty pak zhasnou a nesvítí nic.Baterku jsem nabíjel minulý týden,ale týden my stála v předsíni. A další problem,že ještě když auto šlo nastartovat tak svítilo ABS a bliká ruční brzda,auto jsem měl zabržděný jen přes ručku,nemůže to být tím,že jak auto stálo přes půl roku před barákem a bordel se dostal mezi kotouč a destičku?nebo čím by to mohlo být?a stačí jen auto projet nebo něčím prostříkat a nebo udělat něco jiného?díky moc za rady

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem ZbynekV,

    Ahoj všichni, jak jsem vytahoval měrku oleje, tak se odlomil jeden z těch dvou nalisovaných plastů co jsou na měrce a spadl dolů otvorem pro měrku. Nestalo se to už někomu? Přemýšlím co s tím, olej jsem zrovna nechával měnit před pár týdny. Je to O1 1.8T AUM.

    • 6 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.