Přejít na obsah

Motor 1.8 T


599 témat v tomto fóru

  1. 1.8 T netáhne, ztráta výkonu 1 2 3 4 6

    • 138 odpovědí
    • 67.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 28.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  2. 1.8t únik oleje

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 855 zobrazení
  3. Automatický sytič

    • 0 odpovědí
    • 666 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  4. Tlak ve válci

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  5. Nestartující AUM

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  6. Chyba na motoru 1 2

    • 25 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 858 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. 1.8t problem s turbem

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dám to teda i sem, když je toto téma, které je přesně pro můj problém.   Takže bylo provedeno: 1. Výměna spínače spojky 2. Výměna hadice sání 3. Výměna škrtící klapky 4. Výměna EGR ventilu 5. Výměna Lambda sondy 6. Výměna vzduchového filtru Bohužel, při řazení ty otáčky pořád vyskakují a já mám podezření, že to bude něco s pedálem plynu a jeho "dávkováním".  Nic jiného mě už nenapadá. 🙂 
    • Tak jsem to protáhl a vypadá to, že to byl fakt jenom kondenzát... Včera jsem měnil olej, tak jsem to měl na rampě a nic jsem tam neviděl, co by vypadalo jako mechanický problém. Děkuji za tipy.
    • Ahoj, kde by se dala sehnat ta kabeláž k USB HUBu 3G5035953? Poradí někdo? Jsem z Prahy.
    • Pro ty co by uvažovali o výměně volantu za kapacitní tříramenný (původně jsem měl dvojramenný volant bez kapacitního senzoru) Po výměně za kapacitní volant + Travel Assist je třeba :   [19 - CAN Gateway (J533)]  [Kódování - 07] Byte 1 bit3 Sollverbau_KLR,0=neosazen / 1=osazeny zvolit: aktivní (výchozí "neaktivní") [A5 - Přední snímač asistenta jízdy] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 20103  [Kódování - 07] Byte 5 bit 2 Klr, 0=not_coded / 1=coded zvolit: aktivní (výchozí "neaktivní") [13 - Regulace odstupu (J428)] [Kódování - 07] Byte 15 bit 7 Capacitive_steering_wheel,0=neosazen / 1=osazeny zvolit: aktivní (výchozí "neaktivní") Poté aktivujeme samotný Travel Assist. V mém případě: [19 - CAN Gateway (J533)]  Adaptace: SFT271921-ENG258784-Řídicí jednotka multifunkčního volantu-FoD Travel Assist zvolit : aktivováno (výchozí "automaticky") [A5 - Přední snímač asistenta jízdy] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 20103  [Kódování - 07] Byte 17 bit5-7 40 Hc_variante, Variante_2. (výchozí "00 Hc_variante, Variante_0") [13 - Regulace odstupu (J428)] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 20103  Kódování: Byte 24 bit 5 Travel_Assist,0=Deactivated / 1=activated zvolit : aktivováno (výchozí "neaktivní") Více diskuze k tomuto tématu vytvořeno samostatné vlákno :   
    • @Pawouk díky, nevěděl jsem, že mám pokračovat ve starém tématu.   už opraveno. U SDI je to čidlo dostupné ze spodu. Bylo to nakonec kabelem a je jich tam víc rozpadlých  
×
×
  • Vytvořit nový...