Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zdravím, dnes jsem byl na diagnostice, protože se mému autu nechce tak nějak startovat (studený start). Zjistili mi, že je chyba ve snímači teploty nasávaného vzduchu. A teď má otázka. Je tento snímač ve váze vzduchu nebo je to nějaké čidlo, které je někde zvlášť? Tohle jsem našel na LKQ - Snímač, teplota nasávaného vzduchu ERA - ERA 550495A | E-shop LKQ CZ s.r.o..

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem VAN3RKO,

    Nazdar Plánujem si kúpiť velký intercooler kit do O1 1.8T RS. Potreboval by som poradit ohľadom výberu. Ten sériový maličký cooler chcem vymeniť za väčší, lebo mi už nestíha chladiť vzduch. Poradte hlavne taký, ktorí ste už kupovali a poprípade dajte stránku skadiaľ ste to kupovali. Hlavne nech to pasuje, a hlavne nech netreba robiť velké úpravy pri montáži. Ak by ste vedeli doloziť aj obrázok ako to vyzerá po montáži. Ďakujem

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem mates1992,

    Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli středoví díl výfuky z 1.9 my bude pasovat do 1.8T.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem FerdaII,

    Může mi někdo poradit, proč mi vysazuje motor v jakých koli otáčkách. Auto je z roku 99. Najeto cca 140000. Zaím se nebyl na diagnostice. Ve vyšších otáčkách se to projevuje dušením motoru, resp motor přestává mít tah. Díky.

    • 138 odpovědí
    • 71,8tis zobrazení
  5. Dobrý den, měl jsem cestu na Slovensko, tak jsem si řekl, že zkontroluji olej. Vytáhl jsem měrku oleje a měl jsem na ní takovou bílo žlutou hmotu konzistence vazelíny. Předtím se mi to ještě nestalo. Olej byl přesně tak jak má být. S autem jezdím do práce 15km tam a 15km zpátky. Nevím jak teď v zimě se to auto stihne zahřát a zda to není jen sražená vlhkost. Předtím jsem měl jinou robotu a to jsem jezdil 40km tam a zpátky. Samozřejmě doufám, že to není netěsnost hlavy. Co myslíte vy? Děkuji

    • 6 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem ZajacLP,

    Zdravím, mám 1.8T AUQ, po umytí na umývarke začalo dlho štartovať a už aj zdochne počas jazdy. Dovtedy všetko v poriadku. Studený štart na brnk, po zohriatí zdochne a len točí bez naskočenia. Umývanie nebolo priamo v motorovom priestore... mohlo sa niečo vytopiť? alebo len zhodou okolnosti odišiel hallov snímač?..auto sa nespojí s diagnostikou je to swap..

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Tocimovocko,

    Caute, chcel by som sa vas opytat ci nema niekto skusenosti s mojim problemom ci je to prasknuta liatina turba alebo nieco ine. Jednoducho od 5000otmin turbo plni vzdy o nieco menej spodok ma ten motor brutalny ale vrch neplni poriadne. Pridavam dva logy kanal 115, jeden s nastavenim wazegate na predpatie 3otacky a druhy 4 ten co bol nahraty skorej je s predpatim 3 otacky. vag ziadne chyby. Je tam robeny cooler a sanie z narazniku na konci hruska. Vyfuk komplet ama s downpipe. Mal som dole vyfuk prasklinu som nevidel. Viete poradit ci sa prasknuta liatina sprava takto? ako to slo pred tym neviem uz som to takto kupil. Dakujem vopred za rady. LOG-01-115-xxx-xxx.CSV

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  8. Zdravím, mám octaviu 1, 1.8 T benzín, když je pod nulou musím šlapat na plyn aby auto nastartovalo a pri jizde se nekdy rozsviti vsechny kontrolky, auto na sekundu strati vykon a potom zase vsechno zhasne. Co by to mohlo zpusobit? Baterie?

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  9. Zdravím. Již dlouho jsem řešil problémy se svou Octavií 1 RS. Už po koupi se mi občas stávalo, že motor v tahu trochu zacukal. Nic jsem si z toho nedělal, protože jsem věděl, že ten to problém může mít několik příčin. První na řadu přišla kontrola podtlakových hadic a hadic odvětrání klikové skříně. Ty vlivem stáří (hlavně originální) rády praskají a jsou pak akorát zdrojem problémů - vynechávání motoru, únik oleje. Vyměnil jsem při tom i PCV ventil, který může způsobovat zvýšenou spotřebu oleje. Nicméně to mým zdrojem problémů nebylo, protože předchozí majitel již tyto hadice měnil... Čím déle jsem s autem jezdil, tím více se situace zh…

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem LuVIrs,

    Dneska jsem zkusil odpojit váhu vzduchu a byl jsem mile překvapen! Jel jsem to projet a ejhle.. při pouštění spojky na volnoběh rychlost č.2 auto plynule rozjeto, bez cuk cuk (jak sem pocitoval) když sem autu naložil a přeřazoval směrem nahoru nebo dolu tak uplně čisty přechod bez škubání, což se zapojenou váhou jsem měl pocit jako bych neuměl se spojkou (nečistý přechod). A nakonec jsem zkusil vytočit motor na 4000ot. a čekal jak se bude chovat rafička.. šla plynule dolu na 900ot. což se zapojenou váhou padala na 2až 3 zastávky tj. chviličku se zastavila třeba na 1500,1200ot. Třeba se mýlim nejsem odborník, všude kde jsem se ptal mi řekli, že váha to nebude. Ale ted si m…

    • 16 odpovědí
    • 30,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Petr.h.a,

    Čau měnil jsem turbo na 1.8t arx. A teď přesně nevim jak nastavit ovládání wastegate. Nastavil jsem to podle návodů z youtube (2mm) "předpětí" a auto se přefouklo a spadlo do nouze. Dal jsem ovládání ze starého turba v domění že ta z repasovaného je špatná ale problém pokračuje. Nevíte co s tím? Jde to nějak nastavit doma? Někde jsem slyšel že je lepší zajet na brzdu aby mi to nastavili tam.

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Petr.h.a,

    Čau mám 1.8t arx. Když se postavím před kapotu tak pravou stranu motoru a převodovku mám kompletně poblitou olejem... je to motorový olej, z převodovky nic neuniká. Motor nekouří svíčky mají cihlovou barvu takže bych vyloučil to že motor ten olej žere. Přetěsnil jsem vanu a víko ventilů a olej stále uniká. Nevíte na co bych se ještě mohl podivat?

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Jakub Tejml,

    Pěkný den, potýkám se s problémem. Mám Octavii 1 s 1.8t AUM a mám problém s turbem. Byl jsem na chipu u firmy Motorsport v praze. Cestou domu vše fungovalo jak má ale 30km před barákem šlápnu na plyn a auto místo zátahu jelo turba čistě jen motor. po cca 10km turbo zas tlačilo jak drak asi na 5km a pak už zas nic. Druhý den zase po startu jelo a teď už mi pár týdnu jede bez turba. Teď k věci. prohlédl jsem všechno řížení turba BOV funguje jak má a n75 nový. od turba k sání motoru jsem zkoušel otlakovat a nikde nic neuniká. turbo píská jako předtím. můžete někdo poradit co bych mohl přehlídnout nebo co by bylo blbě?

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem junys,

    Zdravím, mam takový problem že když nastartuju auto tak mi automaticky sytič trvá třeba 5 minut než klesne na normálních 800 otáček.. nevíte někdo po čem jít ? Typ motoru mam AGU

    • 0 odpovědí
    • 764 zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem raob design airbrush,

    1 závad nalezeno. 18010 - napajeci napeti svorka 30 - napeti prilis male P1602 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0000 1000

    • 6 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Petr.h.a,

    Čau auto mi tlakovalo do expanzky a měl jsem vodu v oleji. Vyměnil jsem těsnění pod hlavou nechal hlavu zbruosit a udělat tlakovou zkoušku. Složil jsem to a je to stále stejné. Už nevím co s tím. Myslíte že je prasklý blok? 1.8t arx.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem AKA_Kýbl,

    Zdravíčko, někdy při studeném startu kolísá tlak oleje. Oleje je dostatek a má najeto 200km po výměně ( dělalo to i před výměnou) . Děkuji za jakýkoliv tip co by to mohlo být. video-1612611756.mp4 video-1612611774.mp4 video-1612611774.mp4

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Lokis,

    Zdravím chlapy, mám oktavii 1.8T 110KW AGU a na auto jsem namontoval tyhle věci turbo K04-001, vstřiky 380ccm, velke IC, vyfuk, blow off ventil, silikové hadice atd a ted řeším software. Máte prosím nějaký kontakty na lidi co jsou schopni auto odbrzdit a udelat chip? Nebo co by bylo nejlepsi, kdyby se třeba našel někdo kdo ma stejné vstřiky a turbo na AGU a odpovidající software, tak bych od něho soft koupil. Nevim jestli můžu napsat tohle téma sem, ale děkuji za každou odpověd

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 11,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Michal2211RS,

    Zdravím chtěl bych se zeptat AUQ motor. 1-3 válec okolo 12 Barů poslední 4 válec má 8,5 barů. Nevíte kde může být problém? Olej se neztrácí voda v motoru není nedýmí to neztrácí výkon drží volnoběh tahá dobře. Díky

      • Líbí se mi
    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem kenanab,

    Dnes po startu neskutečný pískot. Posílám nahrávku dole. Dle mého laického názoru je to čerpadlo sekundáru. Dnes po dlouhé době seplo. Proč to takhle píská? Předpokládám, že je špatné samotné čerpadlo.

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem ventrtom,

    Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně nestartujícího motoru AUM. První projevy byly krátké ztráty výkonu během jízdy - auto na půl vteřiny občas úplně ztratilo výkon. Pak to ovšem nezůstalo u půl vteřiny ale auto prostě za jízdy zhaslo. Při pokusech o nastartování se točí startér ale auto nechytne. První úvaha byl benzín, jelikož při otočením klíčku nešlo čerpadlo - vyměnil jsem celé čerpadlo i kabeláž k němu, takže teď už čerpadlo jde, ale auto stále nenastartuje. Dalším krokem byla kompletní výměna svíček a cívek, ale beze změny. Připojil jsem na počítač a toto to hlásí: 16825 - system odvzdusneni nadrze P0441 - 35-00 - spatna pruchodnost …

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Patrik Turcer,

    Zdravim pani Riešim problem s klimatizáciou a s jemným kolisanim volnobehu skusim opisat moj problem Auto mi jemne kolise na volnobehu. Po zapnuti klímy sa motor pridusi a otacky sa vratia na cca 720 ale mali by mat okolo 900 ked je klima zapnuta. Ale ked pridam na cca 1300 otáčok tak ked otacky padaju ostanu na 900 ked klima ide ked ju vypnem tak klesnu na 720. Moze toto spôsobovať odvetravanie motora? Za kazdu radu budem vďačný 😀

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem kritek.speed,

    Ahoj nemate nikdo skusenosti s chybou 16396 ?? i kdys se smaze tak se tam zase ukaze za cas je to nejake spozdeni nebo co. kdo pomuze ?

    • 25 odpovědí
    • 10,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Tomáš Cerman,

    Dotaz o radu. Ráno jsem zkusil nastartovat, bohužel baterka bez reakce, nastartovali jsme přes kabely, bohužel otáčky jdou pouze ve volnoběhu na 1250, víc už ani boha. Takže rozjet to jde na 5km v hodině. Nevíte, kde by mohl být problém? Diky

    • 0 odpovědí
    • 914 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Patrick James,

    Dobrý den určitě tady možná bude tohle téma ale nenašel jsem ho proto se předem omlouvám ale mám problém u své 1.8T AUQ začala mi blikat červená olejnička. Zkoušel jsem vyměnit čidlo co je nad olej filtrem a zkontrolovat sací koš a rovnou vycistit. Po nasazení vany a naliti nového oleje po nastartování se olejnicka nerozsvitila. Jen když jsem auto vytočil kdyz zase auto běží na volnobeh tak kontrolky zhasne. Než jsem se toho všiml ubehla nejaka doba, takže motor musí mazat takže jsem docela bezbradny. Nemel někdo z vás stejný problém. Na diagnostice jsem nebyl A myslím si ze by to mohlo dělat olej čerpadlo. Ze nebude ve vyšších otáčk…

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.