Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Molnar1,

    Zdravím, chtěl bych se zeptat jak jste řešili chybu na motoru 17970 - quantity adjuster n146 P1562 upper limit reached Mám Octavii 1 1.9tdi Výměnou čerpadla? Zkoušel jsem nastavit dávku paliva na válec na cca 4mg a dle vagu se davkovac paliva hýbe dobře. Chyba nejde vymazat opět se zas hned objeví. Do toho všeho bliká žhavení a motor za studena nedrzi stabilní otáčky až po cca jedné minutě se otáčky urovnají. Díky za rady

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem chrochtacek1.9tdi,

    Mám octavii 1.9TDI 66kw AGR, mám problém s bílým dýmem při jízdě, je to nespálená nafta, voda se neztrácí a olej taky ne. Tlaky jsou 31bar. Trysky ok. Typuju nějaký elektronický problém, ale nevím jaký. Žádam o radu

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem krokajan1,

    Zdravím hoši, prosimvas.. auto táhne a jede úplně normálně když dávám pedál do cca 80% vše je ok, ale jakmile dám pedál na podlahu tak auto ztratí výkon a necítím v něm život, sice se otáčky pomalinku zvedají ale mnohonásobně méně než kdybych tam nechal jen 3/4. Jaké věci by to mohly být? Mám 1.9tdi alh 66kw najeto 257 tisíc.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem mirda1234,

    Kloci dotaz, Octavia 1, ASV 81KW mi začala vydávat při 3 a 4 rychlostním stupni jemný kvílící zvuk (zatím nic strašného, ale slyšet to jde). Dle mého názoru jemné hučí převodovka. Na autě svítí na budíku 328 000km. Vyměnil jsem tedy převodovkový olej za originální co tam má být a žádná změna. Měl bych tedy dotaz:zdali toto může vůbec dělat převodovka. Nikde jsem se nedočetl ,že by na tomto motoru někomu kvilel 3. nebo 4. kvalt. A u mě jeste k tomu, aby začali kvilet oba dva kvalty naráz. Je to vůbec reálné? Popř. co to může způsobovat? Napadla mě volnoběžka alternátoru. Dekuji

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem David118,

    Ahoj Mam octu 1.9tdi asv 2001 na jest 300000km na autě se dělalo repas hlavy po složení auto mám vysokou spotřebu 12l/100km + nemá výkon od 2200ot. co se všechno dělalo. Repas hlavy, srovnání hlavy, výměna Gufer vačky a ventilu ,zabroušení ventilu, vyžíhání podložek vstřiku kontrola vstřiku na stolici bylo mi řečeno že hlavní vstřik je nacati ale že by to mělo fungovat tak jsem to neřešil. nastavení rozvodu setrvaku na nulu , nastavení vačky ventily 1. válce musí být zavřené a 4.musí být ve střihu Nastavení čerpadla + aretace , napnout řemen dotáhnout čerpadlo, dotáhnout kolo vačky, test zahřátí nastavení předvstriku na TDI grafu . cca za 50 km jízdy začl…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Radekchmelina,

    Ahoj, prosím o radu mám octavii 1.9 tdi 81kw ahf. Od 2 tis cca vynechává na výkonu do těch cca 3 tis, od 3tis jede normálně. Cisteny plovák gumička vyměněna zptene ventily oba provrtany filtry vyměněny všechny, váha vzduchu nová n75 též, egr zaslepen na ventilu zaslepena hadička není tam ani chcipaci klapka výfuk celej novej včetně katiku od jmj, turbo pretesneneno sani též banka nová regulace chodí krásne dělalo to i na staré turbo hadičky na podtlak derave nejsou výměna i vakuovky rozvody dělané vstriky též. Cerpadlo na zkoušku se taky vyměnilo pojistky sem všechny prošel v pořádku. Vag nic nehlásí proběhla i výměna snímače tlaku na intercooleru stále stejné dokonce i s…

    • 0 odpovědí
    • 861 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Jardachal,

    Dnes už to bylo moc. Při studeném startu. Nastartuju na drc, ale auto se klepe/houpe asi 1-2s (jak kdy, někdy vůbec) a pak vše v pořádku. Dnes už to ale bylo moc a srovnal se až po prošlápnutí plynu a za mnou bílý dým. Jako by jel na 3 kotle. Že by Žhavička ? Venku asi 5 ' a žhavení jen bliklo. Párkrát se mi to stalo i v létě po ránu. Dělá to jen úplně studený motor. Jak poznám špatnou žhavičku ?

    • 13 odpovědí
    • 14,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Tomkk,

    Zdravím, na mojí O1 TDI AGR 98 se mi poslední dobou děje to, že motor na volnoběh začne jít nepravidelně, skoro jako na tři válce, až docela rozhoupe auto. Většinou mu pomůže, když sešlápnu spojku a znovu pustím, pak si to jakoby sedne. Ten nepravidelný chod většinou nastává po návratu z vyšších otáček motoru v záběru, typicky když zastavuji, sešlápnu spoku, vykvaltuji a pustím spojku. Po zastavení pak motor hází a já opakovaným sešlápnutím spojky většinou navodím stav, že to přestane. (Takže jízda v kolonách je fakt chuťovka.) Motor jde někdy nepravidelně i se sešlápnutou spojkou, ale pod záběrem problémy nepozoruji. Může toto dělat dvouhmota? Tuším tak 150 tisíc m…

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem M1kro,

    Čaute, 4 dni dozadu mi začala na mojej O1 1,9 TDi blikať kontrolka žhavenia, chvíľu na to som pocítil pokles výkonu. Motor šie len asi na 3000 otáčok, akoby ho niečo dusilo. Prešiel som asi 2 km a prestalo to, motor sa začal správať normálne. Po asi 20 km znova to isté, pokles výkonu, znova som prešiel asi 1 km a prestalo to. Odvtedy som najazdil približne 300 km bez poruchy. Kontrolka žhavenia stále blikala, tak som zašiel do servisu, diagnostika vyhodila poruchu snímača zdvihu ihly...mechanik závadu vymazal z rj a kontrolka prestala blikať. Čo by ste mi poradili? Myslíte, že táto chyba mohla nastať napríklad kvôli poveternostným podmienkam vonku a už sa nemusí zopakov…

    • 15 odpovědí
    • 19,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem twik,

    Zdravim, prosim o pomoc, nemuzu to nikde najit...nevite prosim co je tohle za kabely?Cidla? Mam to prasknute a jeden kablik je pretrzenej... tak bych to chtel vymenit ale nevim bohuzel co to je.... Moc dekuju za pomoc

    • 2 odpovědi
    • 1,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem pie,

    Čau, mám O1 2003 Tdi 81kw a posledního půl roku jsem pozoroval únik chladící kapaliny, 2x jsem dolíval asi půl litru. S autem jsem jezdil jen po okrskách a městě do cca 100 km/h. Minulý týden jsem spěchal v Německu po dálnici a jel jsem asi 10 minut 180 km/h a najednou mi začal řvát computer že mám málo kapaliny a zároveň jsem si všiml ručičky teploměru úplně zalomené na maximum, současně jsem se začalo z motového prostoru kouřit. Takže jsem to odstavil, nechal vychladnout a dolil destilku. Pak jsem to zkusil znova a opakovalo se to, motorovej prostor byl celej mokrej, jak to stříkalo z expanzní nádoby. Následovalo ve škodováckým servisu natlakování, kde prý nezjistili …

    • 44 odpovědí
    • 16,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Octtdi,

    Zdravim, mam problem s oct1 tdi 81kw ASV vibruje mi pri 3-4-5 stupni 1700-2200 otacok ale len pri plnom plyne, vibracie idu ako keby od podlahy, volant ani paka nevibruje... Vymenene:Filtre, vstreky z druheho auta a bez zmeny -saci kos cisty- poloosi som skusal 4 -predvstrek, volnobezna davka nastavena. -kolesa som skusal 2 pary. Pedal nevibruje, zotrvak neklepe Mal niekto podobny problem?

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Martin111112,

    Stává se při jízdě na nižší otáčky a při brždění motorem. (viz. připnuté video). Octavia 1 1.9 TDI ASV Combi 2004 VID-20230212-WA0001.mp4

  14. Zahájeno uživatelem Čeky 76,

    Zdravím Potrebujem poradiť. Občas mi zasekne plyn na určitých otáčkach a nejde viac pridať. Potom to povolí a zas funguje normálne. Skúsil som vyčistiť elektr. plynový pedál, no bez zmeny. Takisto motor prestal ťahať, nemá žiadnu akceleráciu.

  15. Zahájeno uživatelem Jirka vip,

    Ahoj všem. Prosím o radu. Dočetl jsem se v tuningovém časopise o nových sportovních tryskách, které zvednou výkon o 35 koní !! Sada stála cca 5.000,- a řeším, co je pro motor šetrnější - jestli ho čipnout, nebo tohle. Dík za rady !!! Mám Tdi 66 KW r.v 2000

    • 5 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem jakub97,

    Dobrý den, vlastním octavii 1.9 tdi 81kw asv 2002 FL. Po delším stání dochází k dýmu při startu, už si nevím rady. Věci, které jsem udělal jsou: předvstřik 48, obě relátka (103,109), žhavičky před rokem (bosch), po té mam vyměněny špičky (FB sprint 764) i při originalech to dělalo, palivový filtr cca 3k km zpět, sací koš v nádrži vyčištěn, do nafty přidavám dvojnásobné dávky VIF, vzduchový filtr měněný, čerpadlo funguje normalně - žádné škubání a podobně. Přikládám video po 2 dením stání, při teplotě cca 2 stupně. Díky …

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem yarpen,

    Zdravím, objevil se mi problém, při rozjezdu za studena při pouštění spojky auto dvakrát cukne, jako by spojka proklouzla, cca po 10 ti minutách ( např na křižovatce )už bez problému. nevíte někdo co to je?

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Tomas F,

    Ahoj, takhle někdo nejspíš "opravil" snímač G71 + G72 u partnerčiného ALH 66 kW. Důvod neznámý, historie už nejspíš neexistuje.. teda pokud to tam vůbec patří - mělo ALH tyto snímače, anebo jen někdo použil díl z jiného kódu motoru a zbytečnou díru zatmelil? Pokud patří, kam přesně se má napojit? Počítám do řídící jednotky, hloupá otázka - kde? Je na to nějaký speciální kabel?

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  19. Dobrý deň potreboval by som poradit ohladom jednej veci co sa mi stala. Jedneho dna som isiel z skoda octavia 1 1,9 tdi 81 kw skusat zrychlenie z 0-100 uz pri druhej rychlosti auto zacalo trocha cukat ale jak som dosiahol 100km/h motor sa sam vytočil do maximalnych otacok nasledne som dal neutral a ostal za mnou sedy dym. Hned ako sa to stalo som vypol klucik zapalovania ale motor furt isiel isiel tak asi 10 sekund na max a potom skapal. Auto nasledne neslo nastartovat, iba na roztiahnutie nastartovalo (pri roztiahnuti auta som si daval pozor aby sa nic nestalo). Auto nastartovalo ale motor dost vybroval (klepal). Pred tym startoval hned na brnk ale teraz dlhsie toci a ke…

    • 0 odpovědí
    • 902 zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Bohous85,

    Zdravím pánové, prosím o radu co to může být,neprošel jsem na emisích namerili mi 1,7 a tak jsem začal pátrat.Váha vzduchu mi po ohřátí na cca 85stupňů ukazuje vyšší hodnoty než chce řídící jednotka(říd.jed. chce 260mg/h a aktuální 420-460mg/h) Diagnostika nehlásila nic a tak jsem logoval.váhu jsem vyměnil,.vyčistil egr ventil,vyměnil všechny podtlakové hadičky a pořád stejný problém. logování je dole v souborech.Díky LOG-01-004-013-016.CSV LOG-01-007-019-xxx.CSV LOG-01-001-002-003.CSV LOG-01-001-003-011.CSV LOG-01-001-003-xxx.CSV LOG-01-001-004-008.CSV LOG-01-001-010-011.CSV LOG-01-003-010-011.CSV

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem ritchie,

    Věděl by někdo jestli se dá zaměnit vstř.čerpadlo z AGR/99 66 kw ,za jiné z r. 00-04 nebo 81 kw? Pasuje? Díky.

    • 29 odpovědí
    • 14,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem SAFyy1,

    Dobrý den, vlastním Octavii 1.9TDI 66kw AGR 1999 a problém co se tedy nevyskytuje pokaždé, většinou se to děje když po druhé nastartuju. A to že když jedu a plynem šlapu postupně tak to nic nedělá auto normálně zrychluje, ale když chci zrychlit rychlejí a dám plyn na zem, tak auto od 3000otáček jakoby cuká? (jakoby chce zrychlit, ale zpomalí v autě to citím jako že auto táhne do předu a pak zase do zadu) Nevím jak to přesně popsat. Ale i přes to dívné houpání/cukaní auto zrychluje dál jen to dělá tento jev a na diagnostice to nic nevyhodilo takže nevím co to je. Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem ferencr1,

    zdravim mám taková problém při teplém motoru když nastartuji tak mi vyletí otáčky motoru a hned zas spadnou a na přístrojové desce se zorbliká kotnrolka žhavení při studeném motoru to nedělá

    • 25 odpovědí
    • 18,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem ERIKB,

    Zdar hoši mam octaviu 1,9 tdi.... a napinacia kladka čo je na klinovy (dražkovy) remen,mi vybruje a skače tak asi pol centimetra hore a dole a potom sa veľmi zohreje ten tlmič narazov až je horuci....podotykam že som menil aj remen a aj ten tlmič narazov a nezmenilo sa to ....stale to iste...poradi mi niekto!!!

    • 32 odpovědí
    • 44tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem David Navrátil,

    Škoda octavia 1,9tdi 66kw Prosím o tip, co by mohlo bý vše špatně??? Auto se chová tak, že pocukává, pak zase jede, začne spomalovat, pak někdy zase přidá..nádž prolitá aditivy. Byl měněn egr, kontrola kabeláže, výměna relé104, výměna regulačního ventilu pro turbo. diky

    • 1 odpověď
    • 3,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.