Jump to content

Motor 1.9 TDI

1,212 topics in this forum

    • 0 replies
    • 165 views
    • 60 replies
    • 45,527 views
    • 0 replies
    • 214 views
  1. Tlak oleje - vypnete motor

    • 7 replies
    • 1,990 views
    • 11 replies
    • 2,734 views
    • 3 replies
    • 242 views
    • 12 replies
    • 24,157 views
    • 5 replies
    • 615 views
    • 2 replies
    • 458 views
    • 0 replies
    • 335 views
    • 2 replies
    • 1,302 views
    • 5 replies
    • 4,498 views
    • 0 replies
    • 204 views
    • 0 replies
    • 395 views
    • 8 replies
    • 5,549 views
  2. napinacia kladka 1 2

    • 29 replies
    • 28,914 views
  3. Cvakani v tahu

    • 10 replies
    • 553 views
  4. Plastový kryt motoru

    • 14 replies
    • 11,446 views
  5. Nejspíš vadné turbo

    • 2 replies
    • 589 views
    • 15 replies
    • 2,023 views
    • 71 replies
    • 32,652 views
  6. trhanie motora 1.9Tdi

    • 10 replies
    • 9,787 views
    • 0 replies
    • 466 views
    • 0 replies
    • 254 views
    • 4 replies
    • 1,378 views


  • Aktuální příspěvky

    • Pises nesmysly. Zatim baterii po 2-3 letech kupovali novou nekteri z tech, kdo si nechali SSS, rekuperaci energie a inteligentni dobijeni zapnute. Vytazenim konektoru tyhle tri ekologicke zbytecnosti pekne jednoduse najednou a zdarma vypnes a baterie se pak nenici jako kdybys je nechal zapnute.    
    • Bez leasingu apod.?
    • Zdravím potřeboval bych radu. Mám Fabii I 1.9 TDI 74 kW a řeším tlakování chladícího okruhu a následnou ztrátu chladící kapaliny kterou mi to vychází z expanzní nádobky. Někdy po dolití ujedu i 1500 km, než opět hlásí nízký stav kapaliny, jindy to hlásí již po 20 km. Styl jízdy ani zatížení to nijak neovlivňuje. Voda v oleji není, olej ve vodě také ne. Kapalina je stále čistá. Motor startuje bez problémů na první otočení. Nijak nekouří, táhne stále stejně. Ani náznakem se nehřeje. Vše ostatní v normálu. V čem může být problém? 
    • Ahojte, mam problem s feliciou, je to 1.3MPI 50kw, najazdene 160000km, z toho cca 45000 na lpg. Mam podozrenie na zle tesnenie pod hlavou, hlavne kvoli miznucej chladiacej kvapaline. Priznaky: - zle startuje (na 2/3 valce), motor trasie, po par sekundach pocut ze zacina palit aj dalsi valec, ale povedal by som ze zo zaciatku neodpali kazdu otacku, po par sekundach je chod motora ok. Podobne sa zvykol prejavovat zly zapalovaci modul za vlhka, ten som vymenil za novy a ked zle starty pokracovali spolu s ubytkom chladiacej kvapaliny tak som zacal podozrievat tesnenie pod hlavou. - ak vypnem motor a hned nastartujem je to ok. ak ale pockam napr minutu startuje tiez zle - po nastartovani z vyfuku vyjde par kvapiek vody, to som ale pozoroval stale. Inak ziadna para/dym - hadice od vody nie su extremne natlakovane, daju sa stlacit rukou. Ak je motor teply tak v chladiacom systeme je tlak, po uvolneni viecka expanznej nadrzky sa uvolni tlak. To je ale asi normalne? - voda v oleji na mierke nie je, pod vieckom dekla ventilov je emulzia. Pamatam sa ze predtym tam nebyvala nikdy - kontroloval som kompresiu, bocne valce 10, stredne 9,5. Po vybrati sviecky som pocul sycanie z motora. Z diery pre sviecku isla z jedneho valca asi para (biely dym)   - Nove sviecky po cca 2000km vyzerali takto:    Teda stredne su hrdzave, aj zavit hrdzavy. Ani farba bocnych sa mi nepaci   - Vykon motora je v norme. Pred par dnami zvladol 1300km cestu , bez problemov, okrem spomenuteho startovania.  - Teplota kolise okolo 90° podla zataze, pri jazde do kopca cca 93° pri jazde z kopca klesne aj na cca 86°. Ak stojim dlhsie na volnobehu, tak to vystupa az kym sa spusti sahara, ta to uchladi.   Je teda mozne ze je zle tesnenie pod hlavou? Moja teoria je maly prienik vody do spal. priestoru po odstaveni motora, co ma za nasledok zle starty, po vypareni vody beh motora v poriadku. Pri behu motora hadice tlakuje mozno iba trochu. Je mi ale divne ze vykon je ok a tiez ze auto nedymi.   Nerad by som zbytocne zhadzoval hlavu, tak som sa prisiel poradit este sem.   Dakujem
    • Kdo může na IČ, tak dobré slevy jsou na pašíky, mě nabídli 22%. Ale nakonec se mi na něj nechtělo čekat.
×
×
  • Create New...