Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1244 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 453 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 508 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 284 zobrazení
  1. Pokles výkonu

    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  2. Ventil N75

    • 19 odpovědí
    • 55k zobrazení
  3. ASV - kouř a klepání

    • 7 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 633 zobrazení
  4. pada nafta

    • 14 odpovědí
    • 37.3k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
  5. Motor nasál rukavici

    • 2 odpovědi
    • 514 zobrazení
    • 153 odpovědí
    • 32k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 879 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  6. Sroub na sani

    • 0 odpovědí
    • 438 zobrazení
  7. 81 kW Start

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 461 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 534 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 979 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takhle jsem přijel z Chorvatska když nás v Maďarsku přepadla hrozná bouřka. 
    • Co se stane, když tam dám olej např. Mannol  co neplní normu 507.00 ani 504.00, ale má specifikaci ACEA C3. Interval výměny 15t km. Některé oleje mají psané, že jsou pro vozidla Euro IV a V a některé pro Euro VI.  Zatím dávám Shell Helix Ultra Professional 5W-30 AV-L. Ten má spec. 504 a 507.   
    • Koupil jsem to stejne, funguje bez problemu (odpojeni baterky, instalace modulu, zapojeni baterky, po startu errory vsech asistentu, dalsi start uz OK). Presne jako ve zminovanem videu.
    • Ekektromobil je fajn. Pro toho, komu se vyplati, kdo si muze nabijet v praci, nebo doma, nejlepe v noci z baterii, ktere se pres den naplni z vlastni FVE. Netusim, kolik takovych uzivatelu uz u nas je, kdo ma doma FVE a kolik z nich si muze EV dovolit. Samozrejme je skupina lidi, pro ktere EV neni racionalni rozhodnuti a proste jej chteji, i kdyz jsou odkazani treba na verejne nabijeci stanice. Problem vidim v tom, ze nam ekoteroristi do budoucna nechteji dat na vyber, jestli v podstate s normou eu6 a 7 cisty spalovak, nebo EV. Vzdyt ty spalovaci motory dnes a do budoucna s eu7 jsou ciste v podstate minutu po startu. Nikomu nesmrdi a jsou tiche. V kombinaci s hybridem ve meste neskutecne usporne a lokalni emise resi vyborne. Tak se ptam proc ? Proc stat misto toho, aby se snazil o to, aby se co nejrychleji obnovil nas automobilovy PRA-park a jezdilo se ciste a misto toho jenom cpe penize zase jen tem co prachy maji pres ruzny dotace atd. Kdyby dali dotace lidem na cisty levny spalovak za 400kkc, myslim ze by se pro ekologii udelalo daleko vic. A ty drahy elektromobily, at si jejich vyvoj dotuji bohati, ze sveho. Alespon na chvili bych to otocil.
    • Minulý týden jsem byl svědkem, jak bezstarostný život majitelé elektroaut a hybridů mají. Na parkoviště u supermarketu přijel starší pár s hybridním Kodiaqem a marně se snažili aut nabít. Bylo tam v rozích několik různých nabíječek a stejně odjížděli s prázdnou baterkou. Jedna byla mimo provoz, jinde už se nabíjelo další auto a u třetí jim zase nešlo zaplatit. Bylo mi jich docela líto. Ještě že to byl jen hybrid a mohli na ten neekologický spalovací motor pokračovat v jízdě. I přes to, jak intuitivní a jednoduché to má být, realita je asi trochu jinde. Pro mě elektro ještě na dlouho ne. 🤔
×
×
  • Vytvořit nový...