Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem VladaTP,

    Ahoj, kamos ma nasledujici problemy s Octou TDI 66kW, kde muze byt zavada, pokud jich neni vice najednou? :-( - zvysena spotreba oleje - cca. 1,5-2l na 15000 km - ztraci se chladici kapalina - cca. 1-2l na 2000 km - hur startuje a bezprostredne po nastartovani se vyvali bily kour - unik oleje ani kapaliny neni nikde viditelny - olej je cisty, chl. kapalina taky - jede to normalne - topi to normalne a teplomer je po zahrati stale na 90 st.C - VAG zadne zavady nehlasi - trochu mu pry vylezla spotreba, ale to muze byt tim, ze jezdi jak hovado;-) Ma to najeto 90 tis. km Nejake napady? Co lze zkontrolovat? Diky V.

    • 23 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem jameson01,

    Dobry den, jsem zde novackem a prosim o radu: 1. mam OCTAVII TDi r.v. 1999 a stava se mi,ze kdyz napr. v zatacce poustim spojku /po ohrati motoru/ se ozve neprijemne vrznuti,drhnuti...Je to spojkou a co muzu ocekavat? 2. pri kratkem popojizdeni po meste,tzn kratkem zahrati motoru, nemohu pak dlouho nastartovat,tocim motorem a asi tak po 10 vterinach motor naskoci...zhavici svicka OK, vse ostatni snad taky.Studene starty ovsem v pohode Prosim poradte. Diky

    • 7 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem AtomTS,

    Zdravím, nedávno jsem tady na fóru tento problém řešil. Měl jsem předčasné vstřikování,tak jsem ho na čerpadle upravil, chyba se ale opakovala, i když vstřikování už je v pořádku.Auto jezdilo ještě v normě, i když už jsem cítil že to není ono, nicméně po dalších 1000km už netáhne, nad 3000ot trhá a po dálnicji nevytáhnu více jak 130km/h. Váha by měla být v pohodě, alespoň podle mého měření. Mám O1 rv 2000, najeto 200 000. Jedinou radu co bych potřeboval je zda neznáte dobrý servis případně nekdo z vás v okolí litoměřic, praha sever,ústí nad labem, teplice. Už jsem slyšel hodně názorů co to může být tak teď potřebuji někoho kdo ten problém odstraní. Díky moc.

    • 10 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem xkali,

    Zdravím, zjistil jsem, že se mi objevil olej na pravé straně u spolujezdce na nárazníku - objevil se po výměně oleje - co by to mohlo být? Motor AHF (TDI - 81kW)

  5. Zahájeno uživatelem AtomTS,

    Zdravím, mam O1 rv.2000 TDI 81kW najeto 199 000, uz dele pozoruji, že mi občas netahne auto tak jak by mělo,(obcas v oblastech nad 3000otacek jako bych dal nohu z plynu, ale hned se zase opet chytne,ale auto nema tah jaky by melo mit). Proměřil jsem hodnoty hmotnosti mnozstvi nasavaneho vzduchu a tlaky turba a vypada vse v pohode. V pameti zavad jsem mel chybu 17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka P1248 - 35-00 - , pri vymazani jsem jel zkusit auto, dokud jsem jezdil do 3000ot tak nic, ale jak jsem ho testnul na dalnici opet poradne nad 3000ot a opet se projevil problem s tahem tak jsem chybu opet objevil. Take jsem jeste na TDI grafu zjistil ze mam predc…

    • 3 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Papo,

    Zdravim všechny a prosím o radu, mám 1,9 TDi 81kW a nechal jsem vyměnit rozvody. Do chvíle než to vyměnili bylo vše v pohodě, ale teď když ráno startuju, tak to chytne až na několikátý pokus. Když už se povede studený motor nastartovat, tak se vyvalí oblak bílého dýmu a pak už se to srovná. Starty teplýho motoru i jízda jsou OK. Máte s tím někdo zkušenost. Díky

    • 9 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Kolda83,

    Zdravím všichni, nesetkal se nekdo s tim, ze se mu prehriva motor 81 kW TDi behem jizdy? Normalne to je v poradku, topi to a z niceho nic se to prehreje, prestane topit a zacne rvat varovani. Ztraci se chladici kapalina ale unik nekde viditelnej neni a z vyfuku para taky nejde. Za pripadne rady a navrhy dekuji.

    • 12 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Alpaka,

    Mám Octavii 1.9 TDi přečipovanou z 81kW na 90kW. Rok výroby 2000, najeto 142 000 km Když se vypne motor po jízdě např. po dálnici na přímém slunci atd., a chci asi tak do cca 10 minut nastartovat motor, ozve se zvuk jako kdyby se po silnici valily plechové popelnice. Na podruhé, nebo na potřetí motor normálně naskočí a běží. Toto se stává jen při velkém zatížení motoru (jízda po dálnici apod.) Když je motor studenej nebo se nechá asi půl hodiny vypnutej, startuje normálně. Co jsme zatím vyzkoušeli: 1) Nechat po dojetí vybrlat motor asi tak 30s - 1min 2) Zkontrolovat jestli jedou chladicí ventilátory 3) Reset palubního počítače odepnutím mínusového pólu na baterce (ne…

    • 23 odpovědí
    • 13,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Radek Otmar,

    Ahoj,mám problém.Když jsemkoupil svoji oktu tak jsem ji pruboval až do maxima a dobré,později se stávalo že když jsem chtěl předjet apod.tak při cca 3200otáčkách klesnul výkon motoru.Po vypnutí motoru a znovu nastartování zase všechno v cajku až do oněch otáček.Na vagu nic nebylo ale po čase se objevil servis oil,po výměně se nechala točit v poho přes 4000,a tak jsem si říkal že to bylo tím,že je to chytré auto.Ted to dělá znovu ale do výměny mám jště asi 7000km.Poradíte mi?Mám 1.9 TDI 81 kW,r.v.3/2000,najeto 105000km.

    • 18 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem tec,

    Ahoj majstri. Od cca 3300ot. vyššie s plným plynom mi auto dymí čiernym dymom. Nie je to bohviečo, keď potrebujem predbehnúť, stupím tomu a za mnou kúrňava. No zase, videl som už aj horšie lokomotívy, ale aj tak je to nepríjemné. Zaujímavé na tom je, že to robí na čipovanej RJ. Na sériovej zanecháva len taký opar, ktorý vidno v noci vo svetlách za mnou idúceho auta. Mám dva vážiče, jeden nový, "chudobný" a jeden starý, ten dáva viac vzduchu. Na ten starý viac dymí aj čip, aj sériová RJ. A práve na starý vážič vychádzajú merania v tolerancii (má byť 800-1000 a dáva tak 820-845) a na ten nový nie, nedosahuje, alebo len tesne predpísané min. hranice, dáva nejakých 745-800…

    • 8 odpovědí
    • 13,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem David-pv,

    Zdravím, mám Octavii r.v.1999 81KW Tdi a při vypnutí motor doběhne tvrdě. Vyměnil jsem všechny podtlakové hadičky a pořád je to stejné. Nakonec jsem zjistil, že při vypnutí motoru nepřijde napětí na ventil, který má pustit podtlak. Takže je problém v elektrické části. Poraďte prosím někdo jestli s tím máte tuto zkušenost. Předem moc díky za rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem johnxx,

    Dneska jsem byl Octu projet po Brně a co se nestane.Dojedu na křižovatku, při dojezdu zmáčknu spojku a auto chcipne.Stalo se mě to asi 5x, pak jsem přišel na tu nemilou věc. Při plném rejdu buď na pravou nebo na levou stranu mě spadnou otáčky na nulu a auto chcípne. Má to vliv se servořízením? Co je zase za problém, víte někdo?

    • 8 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Hellbringer,

    Zdravim... najednou se mi v kabine zacalo ozyvat syceni a s pridavanim plynu se syceni stupnuje + bych rek ze auto ztraci tah... nevite nekdo co by to mohlo byt? octavka r.v 99 TDVI 81KW

    • 4 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem znamky,

    Dnes se mi stalo 2x za den ,že mi nechtěla vůbec nastartovat je to 1,9 TDI 81 kw. Točil jsem a pořád dlouho nic. Pak jsem auto zamčel, znovu otevřel asi za 1 minuty otočil klíčkem a šlapala jako dřiv. Mimochodem autem hodně popojíždím a průměrně, tak startuji 50x za den a vždy až do teď bez problémů. Poradí někdo co to může být?

    • 11 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Alf,

    Zasekla se mi mebrána na turbu octavia 81kW,měl jsem ji demontovanou a zjistil jsem že chodí cca 2mm, máte s tím někdo nějaké zkušenosti, jestli to jde rozhýbat nebo rozebrat? Prasklá není.

    • 5 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem kimi,

    Chci ze zeptat odborníků naco se mám připravit.Dnes jsem ráno nastartoval Oct 1,9/66Kw r.v 2004 a začla mi svítit kontrola oleje,tak jsem mrkl do motoru kolik tam toho mám a bylo to úplně suché,tak jsem hned dolil 2 litry kontrolka zhasla.po cca 20km sem se mrkl pod auto jestli to někde neteče a na pravé straně to tam pěkně chcalo ale pouze když byl zhasnutý motor,tak jsem dolil další litr a dojel jsem domů cca 70 km a žádná kontrolka už neblikla.samozřejmě povypnutí motoru opět olej vytekl.Naco se mám připravit. Díky

  17. Zahájeno uživatelem Hustoles77,

    Zdary, včera jsem zjistil, že se mi dělá pod autem po každé když stojím, loužička v místech pod pravým světlem, v místě přechodu nárazník-dekl to je vlhké a tudy to kape. Je to chladicí kapalina. Není v těch místech někde protékající vodní pumpa ? Nějak nemůžu zjistit, odkud to přesně teče. O1, 2001, TDI 66kW.

    • 13 odpovědí
    • 9,7tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem quicksilver,

    Ahoj, mám takový malý problém.(motor 1,9TDi 66KW r.v. 03) Když nastartuju studený motor, tak během 20 vteřin motor sám zvedne otáčky z 900oz/min na cca 1300ot/min. To se děje asi 2x až 3x. Pak je pokoj a při teplém motoru je to v pohodě. Také kontrolka na žhavení při studeném motoru svítí někdy 3vteřiny, někdy 10vteřin. Byl jsem na VAG a tam mi řekli, že je chyba ve zdvojeném čidle teploty. Má opravdu na oboje vliv to čidlo??? Předem díky za odpovědi

    • 9 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Sleep77,

    Dnes jsem si všiml,že od 4000 ot. čudím jak rozchlastanej Bérca ... Nevíte jestli je to normální ? Tankuju na OMW,čip nemám a motor má najeto 110 000 KM Hledal jsem podobné téma a le nenašel jsem přesně co jsem potřeboval.....

    • 35 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem culda,

    zdravim ,mam problém při nastartování je motor hlučnej a okamžitá spotřeba ja tak 3l . po chvílce zase normálně 0,7 l ( na volnoběh . ) Opakuje se to ,ikdyž zastavim na křižovatce , motor je hlučnej ,jak kbybych stál na plynu . co stím ?

    • 7 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem vlacek,

    octa 1.9 tdi 66kw jak se da zaslepit agr ventil nemate nekdo navod

    • 45 odpovědí
    • 21,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem xkali,

    Rád bych se zeptal co vydrží turbo - TDI 81kW motor AHF v sérii a kolik po čipu (solidní čip - CIMBU, SPORTMOTOR - 97,103 kW). Dík

  23. Zahájeno uživatelem Petrando,

    vim ze se tu resilo startovani za tepla (s uz zahratym motorem) ale mam problem opacny. Mam 1.9 TDi, 81kW s chipem. Rano me to startuje strasne ztezka a neochotne. Jakmile se to rozbehne a lehce zahreje, tak uz zadny problem. Baterku a zhavice mam nove, starter byl rozebran a vycisten (jako novy). Olej menim pravidelne. Co s tim? Diky

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem luke,

    Cau lidi, mam nepříjemnej problém, včera sem myl motor protože sem měl vršek úplně zadělanej od oleje, po tom co jsem ho umyl jsem zjistil že mám v sání olej:( Auto jezdí v pohodě, jen sem musel teď dolejvat olej tak mi to přišlo divný a po rozdělání sání jsem zjistil že po stěnách je všude olej Mám podezření na turbo, má někdo jiný zkušenosti? Dík

    • 5 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem maja19,

    Stále musím dolévat chlazení. Chladící soustava je hodně natlakovaná, určitě víc než je zdrávo. Všechny hadice jsou teplé. Termostat je Ok. Teplota se pohybuje okolo 82-91 stupnů. Víčko z nádržky na fridex bylo vyměněno a bez výsledku. Na 90% si myslím, že se chladící soustava přetlakuje a pak vyteče přes přepad ven z nádobky. Je tam také mokro. Asi to vypadá na těsnění pod hlavou. Olej ve vodě není a voda v oleji taky ne. Prý stojí 2300Kč. Můžete mi prosím někdo poradit, či vyvrátit moji teorii. Moc to prosím spěchá.

    • 7 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.