Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem jim_bings,

    problém je následující, když je venku v chladném prostředí pod -5 stupňů, vozidlo ohřívá až 90 stupňů a pokud se zasekne nebo klesne a auto začn e vyčerpat na obrázku je vozidlo v masek po 40 minutách práce omlouvám se za špatného Čecha

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem adller,

    Tak dnes se mi stalo že mi při jízdě zhasl motor. Na P.P. jsem měl nastavenou pruměrnou spotřebu a spotřeba při vypnutí motoru vyletěla na nějakých 20l Zkusil jsem nastartovat motor nenaskočil asi tak po 3 minutách se to povedlo a pak zase vše o.k.

    • 4 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  3. Kamarád si koupil viz subj. a ted mu to začalo při jízdě, tedy při středních otáčkách cituji strašně bouchat a v sání má olej, objevila se díra v hadice mezi turbem a mezichladičem z které vycákl při nějakém vysokém tlaku olej na nádobu s chladící kapalinou. Celé to vypadalo dost jednoznačně, velká vůle na turbu, olej protéká do sáni. Nicméně mechanik, který to z venku viděl tvrdí že to jsou ojniční ložiska a chce lišácký měnit motor, nicméně je to asi třetí varianta, dokonce původně tvrdil, že to jsou přeskočené rozvody. Otázka je jak určit přesně závadu? Poradíte? Bylo by třeba schůdné sundat olejovou vanu a třeba povolit víko ojnice nebo se …

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Hanzo2580,

    Zdravím pánové, rád bych se zeptal mám octavii 1,9 81kw a turbo mi padne do nouzáku pokaždé, když zapojim podtlak do zásobníku (taková ta hadička pod krytem motoru). Nemá s tím někdo zkušenost? Když jí mám vypojenou, tak je turbo v pohodě i když zabírá později ve vyšších otáčkách (kolem 2 tisíc) než s podtlakem, ale točim 4 tisíce a nevypadne narozdíl od zapojené verze. Nemá někdo potuchu čím to je? A turbo je po repasu...

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  5. Dobry den, chcem sa spytat, ze ci uz sa niekto stretol s cudnym zvukom po vymene rozvodov. Jedna sa o skodu octaviu 1, 1.9 TDi, 66kw, r. V. 1998. Rozvody boli menene 2000km dozadu. Neviem si s tym uz rady. Dany zvuk sa zintezivny po 5 minutach, ale iba pri nastartovani na studeny motor. Dakujem. MOV_20180113_1714159.mp4

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Mácin_,

    Dobrý den, mám 3 Octávii 1,9 TDI 81kW. Při rozjezdu na 2 a 3 při lehkém plynu v rozmezí od 1000 do 1500 ot/min motor nepříjemně škube. Auto se jakoby rozskáče/rozkývá. Když jedu svižněji a šlapu na to tak se nic neprojevuje. Při volnoběhu je všech v pořádku. Začalo to po opravě padajících ručiček přístrojové desky. Budíky sice ukazujou, ale nastal zase tenhle problém. Nevím jestli to múže mít spojitost. Naftu beru pořád stejnou jako před opravou, VAG žádnou závadu neukázal. Mám nový vzduchový i palivový filtr, nalítáno 250 000, rozvody měněny cca před 2000 kilometry, nemám nachipovanou řídící jednotlku, dělané vstřiky před cca 3000 kilometry, spojka měněná p…

    • 4 odpovědi
    • 22,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Exon,

    Zdravím mám taký problém že mě občas začne škubat auto. Nejvíc se to projevuje na 2 stupni při otáčkách cca 1100 - 1400 to dokáže rozhoupat auto celé a je to dost nepříjemné na 1 a 3 už není to cukání tak časté ale když se to projeví tak jenom nepatně už to nedokáže rozhoupat celé auto. Měnil jsem palivový filtr + ten ventil při studeném motru mě tam nekoluje žádná bublinka ale jak se to zahřeje tak jich tam už pár je ale to jsou vyloučil že by to mohlo být tím protože to cuká i při studeném motoru. Bublinky tam byly i před výměnou a cukalo to taky před výměnou. Předvstřik je v pořádku a vag žádnou závadu nevypsal a auto startuje dobře a jede vpohodě v celém rozmezí otáče…

    • 8 odpovědí
    • 15tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem DarkGhost22,

    Zdrávím vás přátele. Chtěl jsem požádat o radu, Mam octavii I 1.9 TDI 81kw a všimnul jsem si že mi z ní teče olej, je to z jakési hranaté nádoby pod olejovým filtrem, vedou do ní dvě hadice zřejmě s vodou takže patrně nějaký výměník?? Na obrázku jsem zakreslil kde to teče má to takový kulatý víčko za který to cely drží ale práve z jeho spojení (s tou hranatou divnou věcí :-D ) to teče. Věděl byste někdo co to je a co se s tím dá dělat? Zespoda te nadobky je jakési plastové víčko na 32ku klíč. Zkoušel jsem to pritáhnout ale je to tuhý, tak jsem to radši nechal... Jinak nedavno jsem měnil olej ale asi to nemá spojitost . máte nějakou radu?

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 13,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem kewinmoss,

    Ahoj všem, mám velký problém. Potřeboval bych poradit od Vás, chytřejších hlav, protože si už nevím rady. Četl jsem zde různé zprávy, ale já mám tento problém: Při sešlápnutí plynu, přesně podle toho jak fouká Turbo, jakoby "fouká vzduch do interiéru", ale žádný vzduch tam nefouká, jen to tak zní, jakoby naplno začal foukat větrák. Motor stratil výkon, čím víc přišlápnu plyn, tím víc "fouká". Předtím nebylo slyšet nic, zničeho nic tohle začalo. Nevím zda je to turbo, soudím podle foukání, protože přseně podle plynu to fouká a fouká to jen když by mělo foukat Turbo. Neřešil už někdo z Vás tento problém? Může to být jen prasklá hadice? Prolézali jsme motor a nic neni znát. …

    • 2 odpovědi
    • 5,4tis zobrazení
  10. Dobry den, mam taky problem a chcel by som sa poradit. Zo dna na den sa mi stala takato vec. Po starte (zhavenie bez problemov) som zaradil rychlost a ked som pridal, otacky nereagovali (asi 3 sekundy), potom auto poskocilo (cuklo) dopredu. Presiel som s tym kratku vzdialenost (asi 1 km) a robilo to hlavne na nizkych otackach. Od 2000 vyssie uz isiel plyn pridavat bez problemu. Ked som sa vratil naspat (1km), tak som citil spaleninu a videl bledy dym. Pocul som aj nejake hrkotanie z morota...nic strasne, ale predtym to tam nebolo. Skusal som to este raz po 3 dnoch. prejvy rovnake, ale k tomu este aj kovove piskanie. …

    • 0 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Raddek,

    Ahoj, na O1 ASV mám poruchu, se kterou si nevím rady já ani servis, který opravu dělal (proběhla výměna rozvodů + těsnění pod hlavou + zdvihátka). Chování: motor se nepravidelně (jednou za 20 - 500km) "zblázní" způsobem, že nejde do otáček ( někdy max 1200ot, někdy max 2000ot, ale nepřeleze je) + ztráta výkonu. Po sešlápnutí plynu a dosažení maxima otáček , nad které to už nechce jít se motor začne klepat a z výfuku jdou oblaka dýmu (podle smradu jednoznačně nespálená nafta). Občas doprovázeno ostrými-kovovými zvuky, jako by došlo k zapálení nafty před horní úvratí. Při volnoběhu nejsou slyšet žádné parazitní zvuky. Zkoušeli jsme měnit váhu vzduchu za novou, nepomohlo. …

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Marvix,

    Tenhle problém mě pronásleduje po nastartování a nastává sporadicky. Motor je bez výkonu a když ho vytočím do cca 2000 otáček (Tato hranice se mění. Nejníž jsem se dostal na 1000) na volnoběh, má snahu vyskočit z motorového prostoru, začne v něm cosi bouchat a z výfuku se valí kouř. Podle ukazatele paliva to asi i dost žere, ale počítač ukazuje běžný průměr. Když nechám auto nějakou dobu stát (většinou přes noc), tak zas funguje normálně. Už se mi i stalo že jsem zkoušel opakovaně v cca 3 minutovými přestávkami startovat a někdym motor nenaskočil vůbec, někdy se v otáčkách dusil a najednou cca při 5 pokusu začal zase fungovat. Pár indící které jsem vypozoroval: …

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Pavel123,

    Jak vymenit termostat prosim o pomoc a nejake foto dekuji Pavel

    • 21 odpovědí
    • 58,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Hory84,

    Ahoj, mám možná blbej dotaz, ale nikde se mi to nepodařilo dohledat. Nevíte prosím někdo, která z hadic 1 nebo 2 jde do topení/z topení a jakým směrem cirkuluje chladící kapalina v malém okruhu? Jedná se o motor 1,9 TDI 81kW ASV. Zajímá mě to z důvodu montáže elektrického předehřevu na 220V. Děkuju za odpovědi. Tomáš

    • 0 odpovědí
    • 9,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Pavel Chomutov,

    Ahoj skodovaci zakladam tema nikde jsem nenasel podobny problem,mam 1.9 tdi 66kw asi pred 2 mesici auto po rozjezdu jelo na 3 valce asi tak 30,40 vterin pote nepravidelně jen pri startech to dela silne vibruje,jakoby plechovy zvuk do minuty ustava a pak v normalu..serizen predvstrik,nove cidlo teploty,meneny trysky, ted se chystam na vstrikovaci cerpadlo jestli nedava malo nafty do nejakeho valce..mate nekdo nejake napady,zkusenosti?dekuju

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Styceksamusam,

    Nechal jsem si zrepasovat turbo na me ockte 66kw 2003. Do 120 jelo super pak přestala táhnout ale žádná kontrolka se neukázala,váha vzduchu ok, hadičky ok,ventil 75 ok, ale teď po repasu auto začíná táhnout až nad 2000. je špatně repas?

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem powerseven,

    Prosím o radu? Octavia I, 1,9TDi, 81 kW, rok výroby 1999, najeto 202000km, rozvody ve 180000km.Jel jsem po dálnici cca. 100 km/h najednou se ztratil výkon a auto úplně umřelo - bílý dým z výfuku. Odtáhl jsem to a je povolený rozvoďák, žádnou ránu jsem neslyšel, ale je to úplně seklý. Do vše mohlo odejít? kolik bude stát oprava vozu? Díky za veškeré rady při opravě. powerseven

    • 8 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem ersheak1,

    Ahoj, chci se zeptat, vyměnil jsem vzduchový filtr a příjde mi, že hůř táhne, nevíte někdo čím to je?

    • 5 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem smoto,

    Ahoj, mám teď problém se svojí O1. Jde špatně řadit zpátečka, jakoby přes zuby. Dělá to ale až, když je motor trochu zahřátý, hned po nastartování to jde ještě dobře. Olej v převodovce jsem vyměnil, ale nepomohlo. Spojka je nová cca. 10.000km. Taky jsou trochu problémové rozjezdy. Auto nějak divně cuká. Fakt jakoby by byla zase spojka v háji. Kdyby to bylo převodovkou, tak by snad nebyly problémy ty rozjezdy.. Nemáte někdo prosím s tímto zkušenost? Děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Bart simpson,

    Motor nejde vytocit chybu to ukaze 0550 nemuze byt cerpadlo v haji nebo ten vstrik co snima polohu jehly?

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  21. čaute mam problém,81kw motor do 3000 vytočim na volnoběh potom se zastaví a cuká jak omezovač u benzína,katalisátor je ok,nádrž byla plná najeto 130km a je tam třičtvrtě...z výfuku to kouří do modra....jediný co podezřívam je rotační čerpadlo.,...výkon to má tak 5x horší než když to spadne do nouzáku v podstatě se ani nerozjedu....turbo se točí...podtlaky jsou ok... na diagnostice to eště nebylo až zítra EDIT: nebo snímač otáček...

    • 9 odpovědí
    • 8,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem zetor6245,

    Sehnal jsem druhe cerpadlo z druheho motoru (AGR). Slysel jsem, ze domaci vymena neni vubec jednoducha a pry i maloktery servis ji dela. Musi se pry sparovat nejakym specialnim programem ridici jednotka s druhym cerpadlem?

    • 0 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Shvellanj,

    Nevíte někdo kolik má být stupňů předvstřik u octavie TDi? AHF 81KW. Díky

  24. Zahájeno uživatelem Bartas527,

    Ahoj. Dneska jsem byl na valcove zkušebně. Řekli mi že nikde ztrácím tlak a pomalu se to plní. Prý to může být ventil n75 nebo nikde díra v nake hadici. Nemáte zkušenosti? Abych šel na jistotu a kde nejčastěji bývá závada? Díky.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Trawex,

    Dobrý den, prosím o pomoc.Vlastním Škodu Octávii 1.9 TDI 81kw 2001 ASV. Vždy když přidávám plyn,začne motor na 1300-1500 otáčkách rezonovat-vibrovat do karserie,nad 1500 v otáček se vše srovná a motor jede jak má.Už jsem vyměnil silentblok na uchycení motoru a dal kompletní novou spojku.To však pomohlo jen asi z 20ti procent. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.