Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 MPI

  1. Zahájeno uživatelem KOKI323,

    Zdravím všechny, potřebuji poradit: zhoršilo se startováni, je to jedno jestli za tepla nebo studena, klíček musím déle přidržet motor jako by chtěl i nechtěl chytnout, zvuk jako kdyby chytli dva nebo jen tři válce, pak to nakonec chytne občas jde z výfuku bíly kouř a jde hodně cítit po benzínu, někdy jsem musel i dokonce i když mě to bolelo déle přidržet klíček a šlapnout na plyn aby to chytlo. Je sice pravda že tuhle závadu pozoruji od koupi auta, zhruba před rokem, ale udělalo to jen 1 x za měsíc, jinak potom v pohodě Byly vyměněný všechny filtry a svíčky, teď jsem byl v servisu na diagnostice událo to zdroj poruchy 17704P1296, chyba byla zmazána a došlo k nastavení …

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem sangbal,

    Je to nepravidelný jev - stane se to cca jednou denně, většinou na nižší převodový stupeň (2,3) či neutral. Z ničeho nic zhasne, jako když otočím klíčkem. Následně nastartuji bez problémů. Je to celkem nepříjemná záležitost, zvlášť pokud se to stane při zatáčení a blokne se volant. PS: Mám ještě další problém, který není až tak závažný a to ten, že teploměr chladící kapaliny je mrtvej - ani se nehne Tuší někdo kde hledat chybu? Díky všem, budu rád za každý nápad/radu.

  3. Zahájeno uživatelem peto120lr,

    Dobry den, mam na vas jednu otazku. Kolega ma octaviu 2.0 85KW, trochu mu kolisu otacky, ma velku spotrebu, priemerne okolo 12.5, cierny bordel mu ide z vyfuku, napojil som to na VAG a ukazalo mi, snimac teploty nasavaneho vzduchu, vahu vzduchu (pricom vaha je nova) a ze vynechava 3 valec,sporadicky a rada 1 sonda 1 bez aktivity. Dakujem za kazde rady

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem SnakeBR,

    Zdravim. Zistil som, ze mi za par dni vytiekol s motora olej, neviem ako rychlo, po tyzdni som ho nastartoval a pozriem pod auto avelka mlaka oleja, skontrolujem kolko ho ostalo a nic... olejova vana je v poriadku. Skade mohol ten olej vytiec? olejovy filter vyzera byt dotiahnuty OK.

    • 22 odpovědí
    • 19,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem mahony3,

    Čauky borci neví někdo jak trochu vylepšit motor u Octávky 2,0i AQY? Dík za odpovědi.

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem omegus,

    Čaute, mám problém se svou octou 2.0 85Kw, ještě před dvěma týdny mi blbly otáčky při volnoběhu prostě poskakovaly. A ted mi otáčky blbnou už i při jízdě, vůbec stím nejde jet, otáčky padají na nulu a jak sešlápnu plyn tak to jenom bublá a nic až po chvíli to začne jet. Jinač tady jsou chyby co mi vypsal vag 17536, 16556, 16486- měřič hmotnosti vzduchu G70 signál příliš malý, 16497- snímač teploty nasvaného vzduchu signál G42 příliš malý, 16523 rada 1 sonda 2 signál příliš malý, 16518 rada 1 sonda 1 bez aktivity, 16684 zjištěno vynechávání zapalování, 16687 válec 3 zjištěno zapalování vynechává, já jen doufám že mi neodešla lambda sonda před katem, kterou jsem měnil před …

    • 4 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem protected,

    Ahoj, poslední dobou sem zjistil, že mi hodně "utíká" chladící kapalina, cca litr za týden provozu. Kdyby jen utíkala, tak bych to zatím neřešil, přeci jen destilovaná voda stojí 4kč, ale ona nejspíš utíká do motoru, protože po vyšroubování víčka od oleje vidím bílé cucky, které se prý dělají, když se mísí kapalina z chladiče s olejem v motoru. Prosím o radu... je potřeba auto hned dát do servisu, nebo jsou ty cucky běžná věc a voda utíká třeba někde jinde. Dík:) edit: sorry ze překlep v popise:)

    • 21 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem pet,

    Tak mně nějak stoupla spotřeba .Tak jsem to nechal projet vagem a vyhodilo to tohle .Je lamda sonda po smrti?A jestlí ano,tak která.První,nebo za katalizátorem? Jo a na volnoběh mě to bere od 1,6 do 2l.To se mě zdá trochu moc

    • 6 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem hladikjiri,

    muže mě někdo poradit čím to muže být že se mi vždy po jízdě objeví na víčku na dolevání pár kapek vody ale z nádobky na chlazení nic nezmizí udělal sem si rysku díky za odpovědi Octa 2.0 SLK rv.2000

  10. Zahájeno uživatelem Aanonymous,

    Předem chci uvést že jsem tady všechno možné přečetl, tudíž mne nekamanujete. Mám problém s Octavii combi 2.0, typ motoru AQY, najeto cca 175000 Km, pohon na plyn Elpigaz. V květnu 2008 jsem měnil těsnění pod hlavou. Asi před měsícem mi začala mizet chladící kapalina, přetěsnil jsem pár rychlospojek apod. Ted jsem zjistil, že když vytáhnu měrku oleje ja na spodku emulze, myslíte že mi mohlo opět prasknout těsnění pod hlavou po půl roce ježdění a najetých cca 20 tis. km. díky za odpověď

  11. Zahájeno uživatelem vinos,

    Nazdar chlapi. Jak to zahřeju tak mezi 1500 až 2100 to cuká a netáhne: Zajímavé, že pouze při prudkém sešlápnutí plynu. Při velmi opatrném sešlápnutí to udělá jen občas. Byl jsem na diag. ve škodovce a řekli, že to hlásí chybu na lambdě. A jako další chybu zapalování na třetím válci. A otázka zní která je to lambda? Jsou tam dvě. A co znamená chyba na třetím válci. Tak dík za sebemenší zkušenost či radu. Martin

    • 16 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem vinos,

    zdar, mám 2.0 benzín 85KW a nemůžu nikde sehnat oboustaraně drážkovaný klínový řemen.Poradí někdo? Mám klimu. Martin

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem fíbí,

    vis popsal jako regulace běhu naprázdno_mez přizpůsobení dosažena. Jak mám odstranit edit: olisoft

    • 7 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem vinos,

    Nazdar všem. mám dvoulitr benzín Ted když mrzne motoru celkem dlouho trvá než se zahřeje, ručička si dělá co chce. Chvíli to topí super, pak zase málo. Asi termostat bych řekl???? No jinak je tady ještě občas zminováno nějaké čidlo. Takže chlapáci řekněte čím začít.... Dík Martin

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Mart-in,

    Zdravím pánové,dneska mě vylekala moje octa 2.0i 85kW, z ničeho nic začala svítit za jízdy kontrolka EPC přitom auto jede normálně. Co přesně tahle kontrolka signalizuje a jaké závady se k ní vztahují? Není tady někdo z Ostravy kdo by mě napíchl na VAG? Ještě mě napadlomnemůže to mít něco společného se servisním intervalem? Po zapnutí zapalování mi vyskočí na displeji SERVICE a už se pomalu blíží k nule.

    • 7 odpovědí
    • 39,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem vinos,

    Ahoj všem mám dvoulitr 85 KW benzín. Když je motor stuený je to v poho... ale po zahřátí při přidání plynu kolem 2200 otáček několikrát cukne , dále pak jde do otáče...už dobře. co s tím? Zčnu kabely a svíčky měnit, je to nejlevnější varianta ale co dál...

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem protected,

    Zdravim, u mé O1 85kw r.v. 01 jsou problémy při studeném staru, startér dlouho točí než motor naběhne a když motor naskočí něco tam divně "proklouzne" pak motor běží bezvadně, při jízdě žádný problém. Daignostika hází špatnou váhu vzduchu, ale postupně sem tam yvměnil 3 váhy (neorigo) a žádní zlepšení (většinou startér točil ještě délé a motor chcípal - asi tou neoriginalitou vah). Každopádně těžko váha vzduchu může zapřčiti to proklouznutí, je to takový divný pištivý zvuk travjící sotva vteřinu, těžko s to popisuje:) Díky za vešker rady ke špatnému startování tak i k tomu blbýmu zvuku po nastartování

    • 15 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem pet,

    Asi mě odešlo čidlo tzeploty motoru .Vypadá to že řídící jednotka dostává špatné ůdaje.Kde je toto čidlo u motoru 2,0-85kw?Nedá se někde stáhnout umístění elekrického zařízení na tomto motoru?

    • 5 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem protected,

    Zdravím, nedávno sem si objednal váhu vzduchu číslo 06A906461 G, bylo na ní uvedeno, že je na oct 1 2.0 85kw. Váha po namontování ani výměně za jinou nefungovala tak jak má. Na dílu je uvedený jen číselný typ a ne poslendí písmeno (a nebo g). Nicméně sem zjistil, že tam má být díl s označením A. Myslíte že je v tom nějaký rozdíl když čísla typů sou stejná a oba jsou na tyto motory? (díl s A je udajně i na 1.8) Dík za info

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem tibor.2000,

    Zdravim , chcel by som sa opýtať či sa stretol niekto s takýmto problémom , auto pri normálnej jazde okolo 100km/h na jednu sekundu prestane tahat akoby som pustil plyn a hneď na to sa to vrati do normálu akoby som na sekundu pustil a znova pritlacil plyn , vzdy sa to deje niekolko kilometrov pred pípnutím symbolu natankovať cca 10-20km motor AQY 2.0 85kw. dík všetkým za reakcie.

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem protected,

    Ahoj, dnes jsem namontoval novou váhu vzduchu, od té doby při nastartování klesnou otáčky tak na cca 500 a hned opět vyletí na normální hodnotu u volnoběhu (cca 900), toto mi to dělalo při špatné škrtící klapky... je možné že je potřeba po vyměnení váhy vzduchu opět nahrát hodnoty do škrtící klapky jako když se čistila? Dík za info, motor 2.0 r.v. 2001

    • 8 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem rampik,

    Zdravim Měnili jsme na octavce (2.0 - 85kW) svíčky, filtry, ventily a váhu vzduchu. Před výměnou jsem jezdil průměrnš za 7,8l/100km (při rozsvíceném check, jak jinak ). K servisu mě přinutilo pravidelné přidušení těsně po startu. Po výměně se cca po 6 startech rozvítil zase check a průměrná spotřeba výlétla o hodně nahoru. Navíc jdou z výfuku ,,saze''. Nevíte, kde je problém?

    • 6 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem protected,

    Ahoj, jsem víceméně laik, tak promiňte možná hloupý dotaz, nedávno jsme si pořídil octavii, rv 2000 facelift, 2.0 a nyní k problému: auto dlouho startuje, za studena tak 4 sekundy za normální teploty tak 2sec, přijde mi to hodně, obzvlášť ráno to docela dlouho točim, starter točí dobře, takže tím ani baterkou to být nemůže, ikdyž nastaruju za studena, ihned chcípnu a startuju znova, tak už tpo startuje podstatně kratší dobu (ale stále dlouho). Dle názoru "odborníků" s kterýma jsem to konzultoval to můžou být svíčky (auto sice má servisku, ale kdo ví, zda je někdo měnil - plánuju výměnu) a dle někoho čidlo teploty (na diagnostice mi technik řekl, že nejspíš bude vadné, u…

    • 6 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Jenyk,

    Zdravím, mám vydřenej potenciometr ve škrtící klapce. Připadá mi zbytečný kvůli jedný malinký součástce měnit celou klapku a chtěl bych vyměnit jen ten potenciometr, není tady mezi přítomnými nějaký šikula kterej to umí, nebo je schopnej poradit jak na to. Jsem z Krkonoš, OI 2.0 AQY r.v. 1999 .

    • 6 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem protected,

    Ahoj, jsem tu začátečník a začínám i s Octávií Koupil jsem rok 2000 motor 2.0 a 85 kw, na diagnostice mi to ukázalo nízké volnoběžné otáčky, což asi po konzultaci s technikem, bude škrtící klapka (v lepšim případě stačí vyčistit v horším nová). Ale nikde jsem na netu nesehnal škrtííc klapku na Octávku 85kw jedině superb 2.0 a 85kw což jsou uplně stejné parametry, znamená to, že je to stejný motor, tudiž stejná klapk aa ostatní díly? Dík moc za radu a hoděn štěstí v řízení

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.