Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI-PD


170 témat v tomto fóru

  1. EGR ventil 1 2

    • 45 odpovědí
    • 63.6k zobrazení
  2. motor 1.9 TDI 85kw PD

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  3. 1.9 TDI - PD 4X4

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  4. Díra v motoru

    • 11 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8k zobrazení
  5. motor netaha

    • 5 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  6. PD 96KW Spina v chlad. kvapaline

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 15.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @kohzu Ahoj, dotaz jsem přesunul do existujícího tématu o stejném problému. Nebyl jiný zásah do elektroinstalace třeba v podobě instalace parkovací kamery? Kabely v průchodce do dveří jsou teda v pořádku? Nejsou už opravované?
    • Jedna byla domácí a druhá škodovácká. Při výměně svíček auto ukázalo chybu start stop, napojená diagnostika ukazala chybu 2 cívek, prendali se cívky na jiný post a co byly vadné,tak jsou vyměněné za nové. Problém stále přetrvává. Výkonově to nijak neztrácí. Ale to cukání je nepříjemné
    • Zkus táhlo na turbu jestli chodí volně. Diagnostiky byly škodovácký nebo nějaký domácí?
    • Ako písali kolegovia predo mnou, Asi to vyriešiš jedine porovnaním s inými vozmi. My ti vieme dať iba subjektívne dojmy. Napr. za mňa - mám liftback na 17tkach. Bol som na predvádzačke benzínovej RS combi (benzín). Žiaľ neviem, či mala 18tky alebo 19tky, ale mne subjektívne to v tom aute omnoho viac hučalo resp. dunelo. Vtedy som to skôr pripísal veľkému prázdnemu kufru. Ale mohlo to byť kľudne aj od pneu. Čítal som niekoľko vlákien kde sa riešilo aj odhlučnenie podbehov. Niekto písal, že to dal a že to za nestojí, íní si zas rozdiel pochvaľovali. Čiže opäť - subjektívna záležitosť. Ja podbehy zvažujem už dlhšie (ale najprv tuhšie tlmiče ). Miera hluku aj u mňa veľmi záleží od kvality povrchu.
    • Dokonce i 154 tis.   Něco mně říká, že to bude celkově prezentované jako snížení příplatku za automat na 20 tis. Kč 🙂 Oni totiž zákazníci pořád ještě kupovali manuály, tak se jim to muselo osolit.   U TSI 150 kW by mohl být název doplněný o "S pozdravem politbyro z brusele".
×
×
  • Vytvořit nový...