Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI-PD

  1. Zahájeno uživatelem Yodiak,

    Dobrý Den Pánové Udělal jsem pár uprav na své octavii 01 1.9.TDI PD 96kw 6kvalt . rok 2004 najeto 217t Koupil jsem Hybridní Turbodmychadlo Garrett GT1752V dále Intercooler kit Škoda Octavia 1.9TDI 90-130PS a rád bych dobrou firmu co by mi to chipla na 126kw a 400Nm na brzdě Ptám se co by ten chip stál a koho by jste mi doporučily .Jsem ze severu Chomutov dekuji za tip nebo nabídku

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem JanVana,

    Zdravím vsechny škodováky prosím vás už si nevím rady mám 96 kw octavii + chip cca 120 kw závada píše mě emise do dílny vag vyhodnoti nedosazena nejaka hladina tlaku elekroventily jsem vymenil uplne nove jak n 75 tak n 18 hadicky take proste cely mechanismu ....Nekdy kdyz jedu tak se to chytne turbo od 2200 nekdy od 3000 tis a nekdy normalne od 1700 ....POtom jsem take čistil egr ventil ten bych cisty ,vaha vzduchu je take v poradku ......Kamarad mechanik rika ze to muze byt chipem nebo nejakou regulaci smesi nebo tlaku co je pod pravym svetlemm...Byl bych rad za vase rady diky moc Honza (Nový člen)

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Smoker87,

    Zdravim tohle jsem fakt musim dát protože mi přišlo že jsem fotky jestě nikdo nedal. Delší dobu mi okolo EGR vytýkal olej či co. Tak jsem se rozhodl koupit O kroužek který na toto místo patří. Druhé těsnění nebylo třeba měnit je z kovu. Drží na 5 šroubech ( imbusech ) aa musí se odcvaknou tahlo klapky. Když jsme ho sundali nestačili jsme se divit pruchod vzduch byl polovicní než má být. Vyčistit to byl docela problém ,tuhé černé kusy. Vyskrabal jsem asi tak pulku prechovky na fazome :-D .Vyčistili jsme to technickym benzínem nandali nový O kroužek. Hned při první jízdě jšel poznat rozdíl.auto si jde hezky za plynem. žádné malé pocukvání. Prostě paráda. Doporučuju to ud…

      • Pozitivní
    • 45 odpovědí
    • 64,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Blitzman,

    Zdravím, nedávno som menil vstrekovacie trysky a motor po dlhšej trase začal zvláštne klepať viď. priložené video. Za akú kolvek odpoveď vopred Ďakujem. 20170306_120332.mp4

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  5. Ahoj všem... Tak jsem pořídil druhou OIc 4x4 1.9TDi 74kw... Jenže hnedle musím vyřešit problémy (nebo auto vrátit, ale to bych nerad, jinak je vymazlený).. 1) při zátěži motoru (do kopce) od 2000 ot. od 3rychlosti dochází k nepříjemnému a silnému cukání auta. Pokud ale uberu plyn a zatěžuji zlehka, tak to jde a vesměs bez problému. Jo a rozsvicuje se mi ABS (nepravidelně). Pojedu na diagnostiku, ale prý by to mohlo mít souvislot, že to přiřazuje zadek.. Tak nějak jsem vyčetl, že by to mohla být i váha vzduchu, nebo má někdo ještě nějaké další info a zkušenosti..? 2) při couvání a plném rejdu, dojde k docela silnému lupnutí v zadním(ch) kole(ch). Při couvání na obě st…

    • 7 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem FerynaMp261290,

    Ahoj, mám O. 1.9TDi-PD, rv 2006 Při jízdě mi jde teplo z větráku i když nemám zapnuté topení. Připadá mi jako by se přehříval motor. Děkuji za radu.

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem KubaSnouw,

    dobry den chtel bych se zeptat : je mozne ze pri nastartovani auta se pokazde jinak nastavi ridici jednotka páč se me zda ze to nekdy jede jak drak a nekdy ne pokazdy kdyz to nastartuji tak to jednou jede tak a jednou zase tak prosim o radu dekuji

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Alveta,

    Dobrý den chtěla bych se zeptat zda jste se někdo setkali s problémem jako já. Ojnice prorazila spodní blok motoru. Máte někdo typ proč k tomu došlo? Jde o Octavii I 2007 1.9tdi 74 kW Pd děkuji

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem 18wiking18,

    Dobrý deň, Chcel by som sa Vás pekne opýtať prípadne poradiť ak máte nejakú skúsenosť s týmto problémom. Chybu regulácie trisky mi vypisuje momentálne na prvej triske motor má cca 160 000km. Keď som to po dlhšej dobe mal napichnuté na PC tak to vypisovalo ako sporadickú chybu aj na 2 a 3 triske a keď som to v tom čase vymazal vypisovalo to na 4 triske...teraz tá prvá. Prejavy problému sú pri otáčkach okolo 1800-2000 vibrácie motoru či už za jazdy alebo pri státí. Veľa šom toho našiel o napnutí kontaktoch na vstrekoch no nepomohlo. Vymenil som aj snímač vačky kľuky a taktiež kabeláž v hlave. V podstate momentálne sa triska na 1 valci chová pri otáčkach popísaných vyšši…

    • 6 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Kilda,

    Zdravim,mam problém ulomila se mi ¨1 plastova trubička na měniči nechci kupovat novej pač stojí 1500 tak se chci jen zeptat jestli se da vyměnit jen ta bíla čepička jestli to není nalysovaný popř.když to pujde vyměnit jestli to bude těsnit díky )

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Kalachman,

    Pomôžte mi tlačí mi olej od turba na spoji od ventilu na výfukové plyny na obrázku označene jednotkou poradte mi čo mám robit súri mi to. Neodchádza pomaly turbo ???

    • 6 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem kapo1222,

    octavia r.v 2001 74 kw 4x4 kod motora ATD. Problem: auto slapalo jak hodinky zrazu ho hodilo do nudzoveho rezimu. tak som kukal a ventil co ovlada aj zhasinaciu klapku tak spadol na sanie a roztopilo ho . takze kamos si objednal novy ventil ale nepozornostou zapojil hadicky nan naopak takze auto netahalo. ked som to zistil vratil som hadicky spat. vymazal chybu ale auto aj tak bez tahu. takze asi sa odpalil ventil kvoli tomu ze hadicky boli naopak. tak sa zohnal dalsi ventil. po zapojeni a vymazani chyb auto bez tahu. pomenene podtlakove hadicky vsetky zapojene na 100% dobre zapajal som ich postupne a potom este 3 krat skontroloval. po skusobnej jazde auto stale bez tahu…

    • 5 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem pavliska,

    poradíte někdo kde je problém?

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem palo144,

    Caute, potreboval by som pomoct, dva tyzdne mam octaviu 96kw asz. Asi tyzden do zadu, pri vymienani chladiacej kvapaliny, som si vsimol dost cierneho povlaku v expenznej. Tak som to supol do servisu, zevraj uvolnena hadica a vymenili mi G12. Vcera to idem skontrolovat a mam tam toho este viac . Auto ma nabehane 130 000km, tak na hlavu to nevidim ani otecene to nieje okolo tesnenia, a neubuda mi z chladiacej kvapaliny. Foto:

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem reyder,

    Ahojte, Nejaky čas mám problém zo vstrekom na 2 valci. Pri teplote nižšej akje prevádzková - pod 80°C beží motor v poriadku. Keď sa motor zahreje na prevádkovú teplotu začne mi vynechávať valec č.2 ale len v rozmedzi otáčok 1900 - 2200 (keď je turbo v najvěčšom zábere) Menil som aj vstrek ale žiadne zlepšenie. Čo s tým ešte môže byť? mam už nalietane 315 tis. večšinou kratke trasy.. Ďakujem za rady ..

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Marcos33,

    Zdravím všecky, mám takový zapeklitý problém.Octavia čtyřkola 1.9 tdi 74 kw kombi.Motor se razantně rozechvěje neboli zacuká či tarokuje vždy když je motor ohřátý nezávisle na otáčkách nebo rychlosti ,vesměs to dělá 4 , 5 , 6 stupen rychlosti.Váha vzduchu je ok ,válce ok, filtry nové,olej nový,podtlak taky ok.Diagnostika ale vykazuje ,že sice najde jednotku od ovládání zadního pohonu ale ona nevyslílá.Jelikož škube i při brždění od zadu,technik řekl že to spolu souvisý.Je to polopatě napsaný ,ale třeba někdo poradí,třeba to je něčím jiným.

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem JarinSew,

    Omlouvám se za založení podobného tématu, kterých je tady dost, ale můj problém se mi zdá trochu jiný. Ve většině založených témat k tomuto problému motor zaškube spíše při akceleraci z nízkých otáček. To se mi momentálně občas stane taky, ale spíše je to u mě až nad 3000 ot./min. Někdy i u 4000 ot. EGR je aktuálně vyčištěný a daná záslepka na trubce od výfuku. Chod motoru se sice zlepšil, ale škubání to nevyřešilo. Spotřeba oleje max. 0,5 l na 10.000 km, spotřeba paliva do 6 litrů, na VAGu žádná závada, nijak extrémně nekouří, pouze při dlouhém a prudkém zrychlování za sebou vidím trochu kouře ve světlech aut za mnou. Auto jezdí perfektně, až na to škubání. Někdy to ale …

    • 4 odpovědi
    • 7,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem verky,

    Dobrý den všem, koupil jsem Octu s tímto motorem po lehké havárii na předek, vše je správně srovnané a přesto celý agregát z pohledu do motoru není vodorovně ale je nakloněn mírně doprava. Je to dobře vidět při pohledu na hranu bloku nebo hlavy. Uložení motoru je OK a silentblok u převodovky je nový. Údajně je to normální ale já to zatím na žádném jiném autě neviděl. Nemám možnost se na to u někoho podívat. Může mi někdo odsud pomoci? Předem děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Kuba's,

    Zdravím. Začal se u mého auta objevovat nouzák. Vždy když padnou teploty na cca -10 a míň, tak se mi auto ráno dostane do nouzáku. Rozsvítí se na palubce čerpadlo a auto netáhne. Když sem to napíchnul na vag, tak mi to ukázalo chybu: 18000 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer P1592 - 35-00 - - Readiness: 0 1 0 0 1 Už si nevím rady... Když jsou teploty okolo -5 tak auto jezdí jako drak... Poradí prosím někdo?? Motor mám 1.9 TDi PD 98kW chip od TDIFun na 125kW...

    • 5 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem boriso11,

    Ahojte. Mam OCT I 96kW 2004. Dal som si kontrolovat po zime motor, turbo, tlaky atd... (prevencia) ale chcel som zaslepit EGR ventil a dalo sa to aj elektronicky. Tak som si dal spravit nový soft do riadiacej a kamarat mi odporucil aby som si dal spravit hnet aj lahsi chip. A tak sa aj stalo. Cakal som ze po uprave to bude cca 150k. No vyliezlo s toho 171k 400nm. No chcem sa spýtat. Dostal som radu ze by bolo dobre vyrezat par mriezok do podblatniku kde je IC aby mal vecsi prisun vzduchu. (Ak mate dakto foto hodte ho sem)Ale hlavna otazka. V com si davat na auto vecsi pozor? Napr pri TDI je zname netocit motor ked je studený, turbo po dlhsej ceste nechat vychladit pomaly …

    • 7 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem hrac5552,

    Čaute, potrebujem vedieť ktorý kábel/káble idú do alternátoru a do kompresora klimatizácie. Je to 1.9TDI 74kw 4x4 ATD motor. A tiež potrebujem aby mi niekto odfotil ako sú zapojené káble v prílohe. Díky moc...

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem mandido,

    Zdravím, mám Octvavii Tour (2008) 74kw TDi PD, najeto 140 000 km. Když nastartuju zahřátý motor, tak strašně vibruje (za studena to nedělá), po prošlápnutí plynu se otáčky normálně vrátí, ale začne opět vibrovat. Při popojíždění v koloně se po chvíli nedají udržet ruce na volantu. Jinak tento motor doprovází několik zvláštností, teda alespoň pro mě: plynový pedál reaguje až po několika cm stlačení (několik prvních cm je úplně mrtvo), což je do třetího převodového stupně doplněno o výrazné škubnutí. Když jedu z kopce se zařazenou rychlostí a jenom poťukávám na pedál, tak kolem 1900 ot./min. to při každém stisknutí cukne, to stejné při rychlém puštění pedálu, jak když rych…

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem MartinB Octavia 4x4,

    Ahoj, potřeboval bych radu či odsouhlasení diagnózy. Mám octu 2001 TDi PD 74kW. Zničeho nic během jízdy došlo k poklesu výkonu, přestala být živá. Po zhasnutí motoru a opětovném startu bylo vše v pořádku. Po ujetí 100km se závada se sníženým výkonem opakovala, jen po opětovném startu již nevymizela a trvá stále. Navíc při startování nenaskočí motor ihned jako tomu bylo dříve, ale trvá asi 3s. Mám podezření na váhu vzduchu. Na fóru jsem četl, že je možné ji vyčistit. Nebo je lepší pořídit novou? Nemůže být závada i v turbu či řídící jednotce? Za rady, popř. návod jak váhu vyčistit nebo vyměnit děkuji. Bušek

    • 9 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Pavel PD,

    řeším problém se startováním u TDI PD 96kW špatně to startuje již při teplotách kolem +10 stupňů - dlouho točím než to chytne a když to chytne tak to jede tak na tři válce, rachtá to, kouř atd. a musím sešlápnout hodně plyn aby se to rozběhlo. Při teplotách kolem + 5 stupňů je to už hodně špatné. Za tepla vše OK. Žhavičky jsem vyměnil již všechny, ale problém pořád stejný. Díky za radu. Pavel

    • 2 odpovědi
    • 6,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Flowtec,

    Zdravím všechny, včera mi něco začalo cvakat při puštění plynu za jízdy. Pokud řadím, brzdím, nebo přidávám plyn, je vše v pořádku, ale jakmile jej pustím, tak se ozývá klepání čehosi. Do včera to bylo ok, projevilo se to až po tažení vozíku s grilem (větší namáhání pravděpodobně). Může toto být dvouhmota v háji? Motor má najeto kolem 380k km. Předem díky za nápady :-) EDIT: Tak už to bouchnutí nedělá jen při puštění plynu, ale i při přidávání, rychlejším rozjezdu a při jízdě doprava. Hádám tedy, že to bude nějaký kloub, čep a vůle v něm. Navíc to i hučí při vyšších rychlostech :-)

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.