Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


920 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 40.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 16k zobrazení
  1. prerabka naraznika

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. oprava podbehov

    • 1 odpověď
    • 3.6k zobrazení
  3. BODYKITY

    • 4 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
  4. Uzamčená Fabia 1.4/55kW

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 27.7k zobrazení
  5. Prelakovani KOMPLET

    • 1 odpověď
    • 7.1k zobrazení
  6. čidlo venkovní teploty

    • 19 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  7. ostrikovece svetel frs

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  8. Pumpa pro ostrikovace

    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  9. Stresni nosic - klice

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  10. FRS-park.asistent 1 2

    • 29 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
  11. střešní nosiče - HEELP!

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • V tom případě je krátká odpověď nejde   Kdysi jsem si dělal převodník/kontroler primárně kvůli kompatibilitě s multifunkcí v novém volantu a při té příležitosti jsem si tam doprogramoval i SS s pamětí, uvažoval jsem nad rozšířením, že by to bralo v potaz okolní teplotu a teplotu motoru (na komunikační sběrnici jsou tyhle data volně k přečtení) ale nikdy nedošlo k realizaci. Stejně by to mělo drobný nedostatek, že pokud by došlo k deaktivaci SS tak by na budíkách občas problikla notifikace, že je SS aktivovaný/deaktivovaný. 
    • Ten 195kW TSI zadok na 3,4 je ulet. To bude skakat nonstop Kazdu sezonu nove zadne gumy.   
    • Ano, toto vím, že to jde vyřadit formou napětí nebo teploty. Problém je, že SS mnohokrát chcípá naprosto studené auto hned na první křižovatce po výjezdu a chcípá ho i při naprosto podvybité baterce.....což rozhodně není dobré za žádných okolností. Naopak při plně nebo dostatečně nabité baterii a motoru prohřátém na 90C by semtam chcípnutí až tak nevadilo, viděl bych v tom i nějakou úsporu. Přece jen je teď hodně rozkopaných cest s kyvadlovkou, kde se dlouho stojí. Při potahování v kolonách, kde to na 100m chcípne auto 10x+ by se to dalo hezky řešit pouhým vypnutím SS na čudlu, tak nějak si dovedu představit nějaké smysluplné využívání SS. Bohužel to mají naprogramované natolik stupidně, že je to absolutně k nepoužití. Tak mě jen zajímá, jestli to jde nějak smysluplně nastavit kodováním. Např. v kolonce, kde je limit napětí pro oblbnutí SS, přes kterou jej skoro všichni vyřazují nastavením 12,1V, příp. jaké napětí tam zadat, pokud by to takto fungovalo?
    • Nejvíc se mně zobrazil po dotankování dojezd 1030 km. Jindy po ujetí 137 km ukazatel zobrazoval ještě dalších 1000 km. Sup 4 TSI 4x4.
    • Bez toho většího rozebírání interiéru to bohužel nepůjde. A určitě bude lepší tu panoramu před lakováním demontovat, ať se to udělá pořádně. Já už několikrát to proceduru podstupoval a je to zábava na celý den. Zatím jsem ale vždycky řešil jen netěsnící odtoky a promazávání kvůli vrzání. Pro představu pár fotek z opravy odtoků u Tiguana a B7. O3 se samozřejmě bude lišit (už jen kvůli jiné platformě), ale postup bude dost podobný.
×
×
  • Vytvořit nový...