Osobne si myslim, ze vseobecne pro pb aku je nejlepsi, kdyz se pohybuje okolo tech 14,4 V, +/- teplotni kompenzace, za chodu motoru. Pokud je muj nazor spatny, rad se necham ochytrit. Jen bych prosil argumenty, ktere maji odbornou oporu, argument jedna pani povidala se mi moc nelibi. Dik
Caute, dal som prezuvat gumy, a naznacili mi, ze disky ze su uz nic moc, ze by to chcelo nove. Tak som pozeral po novych diskoch aj tu, a videl som, ze Marek-P89 ma tam nove disky ale tie vyvazovacie zavazia tam ma tiez.. Som si myslel, ze ked ich tam mam zo 10, tak ze to je uz moc, ze max byva jedno dve..
Disky mam kadejako osuchane od obrubnikov, uz som take kupil, ale auto ide krasne, nic nevibruje, stopu drzi pri akejkolvek rychlosti.
Tak som z toho zmateny, ze ci to mam nejak riesit a dat disky opravit a pouzivat ich napr. so zimnymi gumami, popripade vobec, alebo mam naozaj kupit nove disky?
Da sa nejak zistit, ze ci su disky vyslovene zle? Ako, chodim v kuse na chatu po otrasnej ceste s milion dierami, ale to snad by nemalo mat vplyv, nechodim tadial viac nez 20km/h.
Popripade ci dat disky opravit, videl som, ze aj take firmy su tu vsade..
Hezký den, vyjeli jsme na delší cestu, auto nám předtím v autorizovaném servisu přezuli a dělali jarní údržbu (výměna pylového filtru, olej, dodělání druhého klíčku).. auto naplno topí, přestože máme vypnuto. Je to k nesnesení, navíc cestujeme se dvěma malými dětmi. Je sobota, takže servis bez šance. Nějaký tip, jak postupovat?
Za jakoukoli reakci díky