Přejít na obsah

Motor PHEV

ŠKODA SUPERB PHEV, první plug-in hybrid značky ŠKODA (2019+)


24 témat v tomto fóru

    • 183 odpovědí
    • 57.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 20 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 506 zobrazení
  1. E-manažér

    • 11 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 350 zobrazení
  2. Olej pod motorem

    • 2 odpovědi
    • 387 zobrazení
  3. Vysoká hladina oleje

    • 15 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 929 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 648 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 895 zobrazení
  4. Dobíjení

    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  5. Svolávací akce 1 2

    • 35 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  6. Spotřeba

    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  7. Nová zelená úsporám - inštalácia wallboxu

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  8. kde a za kolko nabijat

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  9. zahrievanie motora

    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  10. Zero Emission

    • 3 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  11. porovnanie akceleracia

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  12. Wallbox

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já u svého Golfa VII 2016,1.4 TSi měnil při 340.000 a myslím,že docela zbytečně.Řemen nevykazoval žádné popraskání ani jiné defekty,kladky byly tichounké. Myslím,že orig.tyhle díly jsou kvalitní když si za tím výrobce stojí a že dodaný aftermarket byť jsem dával Conti už tak dobrý nebude
    • Zdravím, během cesty do práce mi vyskočila hláška "Závada: chladící systém". V servisu jsme hned po otevření kapoty viděli veliký únik chladící kapaliny z EL obvodu pod baňkou. Baňka nicméně vypadala netknutě. Je na ní plomba a i autorizovaný servis prý na tento problém musí kontaktovat výrobce a řešit to s ním. Komunikace vázne, auto stojí. Setkal se s tím už někdo? Napadají mě 2 varianty - 1) selhala baňka, nebo víčko, což by bylo celkem jednoduché opravit. 2) Něco v chladícím systému to přetlakovalo a toho se dosti bojím. Za 18tis km mi končí záruka a začínám mít bojáka z takovýchto problémů 😞 Už vidím, jak něco takového řeším po záruce na druhé straně Evropy. Neautorizované servisy od něčeho takového dají hned ruce pryč.
    • tak držím palce, ať se ten problém s teplotou konečně vyřeší
    • Fotka zo servisu, menia chladič oleja, tak sa dával dole aj chladič vody.  @suri. nájazd 210k, zadná strana bez špiny a bordelu. Jazdím s tým na ryby do terénu. takže na to je to podivne čisté
    • @milanxx v čem je tvrdý reset pro zařízení škodlivý? Není to nic jiného než jakýkoliv jiný restart PC a pod., zařízení si načte vše znova, zahodí všechny chyby z provozu, apod.
×
×
  • Vytvořit nový...