Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Engine PHEV

ŠKODA SUPERB PHEV, první plug-in hybrid značky ŠKODA (2019+)

  1. Zahájeno uživatelem PTiCA,

    ŠKODA chystá v tomto roce první plug-in hybrid nazvaný "ŠKODA SUPERB PHEV" Více info zde: https://www.skoda-storyboard.com/cs/inovace/elektricka-budoucnost-znacky-skoda/

  2. Zdravím všechny, Superb iV, najeto 23tis km, výroba 01/2020 Při couvání se z DSG (anebo odněkud, odkud nikdo neví) ozývají zvláštní zvuky a auto s sebou škube (jen při couvání bez plynu - jen puštěná brzda - s plynem to neudělá). Bylo v servise v posledním týdnu již 2x (půjde příští týden potřetí), kde při první návštěvě se problém nepovedlo vyvolat, při druhé již ano (dokládal jsem navíc videem). Provedli vystředění, DSG do základního nastavení, upravili nějaký plech (nevím více) a problém byl (alespoň v servise) vyřešen. Po příjezdu domů při couvání úplně stejný průběh. Odpozorováno, že pokud klepe/cuká na zpátečku, při rozjezdu dopředu je při řaze…

  3. Zahájeno uživatelem DCSpeedy,

    Zdravím, během cesty do práce mi vyskočila hláška "Závada: chladící systém". V servisu jsme hned po otevření kapoty viděli veliký únik chladící kapaliny z EL obvodu pod baňkou. Baňka nicméně vypadala netknutě. Je na ní plomba a i autorizovaný servis prý na tento problém musí kontaktovat výrobce a řešit to s ním. Komunikace vázne, auto stojí. Setkal se s tím už někdo? Napadají mě 2 varianty - 1) selhala baňka, nebo víčko, což by bylo celkem jednoduché opravit. 2) Něco v chladícím systému to přetlakovalo a toho se dosti bojím. Za 18tis km mi končí záruka a začínám mít bojáka z takovýchto problémů 😞 Už vidím, jak něco takového řeším po záruce na druhé straně Evropy. Neautori…

  4. Zahájeno uživatelem jpeky,

    Ahojte. K autu mam len nabíjací kabel do domácej zásuvky a niektoré verejné nabijacie stanice nemaju kabel s koncovkou TYP2 ale iba zásuvku. Preto by som potreboval poradiť či je tento kábel vhodný na nabíjanie S3 iV prípadne aký kúpiť? https://www.conrad.sk/sk/p/sygonix-sy-6118240-nabijaci-kabel-pre-elektromobily-7-00-m-vhodne-pre-vonkajsie-oblast-3059120.html

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 712 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem spylinger,

    Zdravím, rád bych se podělil o následující zkušenosti a znal názor ostatních majitelů iV varianty, proto zakládám zde pod kategorií PHEV. Jedná se mi o e-manažera a jeho podivné chování v mém voze. V zásadě s ním mám minimálně 3 problémy. 1. První problém je obecný a známý, jedná se o nespolehlivost aplikace MyŠkoda, která s e-manažerem úzce spolupracuje. Aplikace se prakticky nikdy nedokáže probudit z paměti telefonu a pro korektní běh je prakticky vždy nutné aplikaci úpkně shodit a spustit znovu. Pak ale také není záruka že naběhne. Někdy musím tento proces opakovat několikrát. Také dost často aplikace požaduje nové přihlášení. Tento problém mě a…

  6. Zahájeno uživatelem athert,

    Zdravím. Mám možnost si pořídit z německa PHEV superba s nájezdem cca 175k km a rokem výroby 2021. Auto vypadá poměrně dobře, nicméně furt mi něco našeptává, že mám mít strach z baterie (dle technika je baterie na 10 kWh z původních 13). Přecijen je to "nová" technologie u superbu a její opravy nejsou úplně nejlevnější. Co jsem se dočetl tak opravy modulů můžou být i za 80k což není něco co bych úplně chtěl platit třeba rok po koupi vozu. Snažil jsem se najít různě na netu informace o tom jak vlastně PHEV funguje a jestli existují nějaké známé problémy, ale jediné na co jsem narazil jsou situace kdy se autu z nějakého neznámého důvodu vybije autobaterie, ale žádné zá…

  7. Zahájeno uživatelem stumi,

    Ahoj všem ajvíčkářům😉 Jsem hrdým majitelem tohoto modelu první generace, samozřejmě bazarového. Zatím jsem spokojený, až na tři věci, co mě překvapily. Dnes pod motorem objeven olej, čistý nevim odkud, jestli motor, gufero, převodovka atd. Při jízdě slyším jakoby z kufru z pravé strany, jakoby tam něco bouchalo nebo klepalo. A předevčírem přestalo hrát rádio, všechny stanice šuměly a chrčely, jakoby nebyl signál, to samé i hudba pres Bluetooth, po vypnutí rádia, bylo pořád slyšet v repro takové hučení a chrčení. Přestalo to až jsem několikrát zapl a vypl systém. Asi nějaký šotek. Diky za postřehy a pěkný den 😉

  8. Zahájeno uživatelem Pheorinos,

    Minulí týden poprvé vyskočila hláška " Snižte prosím hladinu oleje. Vyhledejt servis." Koukal jsem na měrku a o něco přesahvala doporučené množství oleje. Po vyndaní měry a opětovném zasunutí hlaška zmizela a dnes ráno opět vyskočila. Olej je dost cítit benzínem a viděl bch to spíše na výměnu oleje než jen upouštět kvůli degradaci oleje benzínem. Mám najeto teď celkem 25000km a cca půt roku a asi 7000 od vyměny oleje. Máte s tím někdo zkušenost ? Díky za info

  9. Zahájeno uživatelem frogale,

    Používám docela žravou wifi dash kameru a v autě je namontovaný i plašič kun. Když jsem byl přes Vánoce doma a týden jsem nejel, vyflákala se 12V baterie. Bohužel 12V baterie se u PHEV nabíjí pouze se "zapnutým motorem" a snad i při nabíjení trakční baterie. Už se ale nenabíjí ani nekontroluje když je trakční na 100% a auto dál v zásuvce. Kamera má své hlídání úrovně napětí baterie, ale asi vůbec nesepnulo (nebo sepnulo a dovytřískal to pak ten kunovač). Každopádně je hloupé, že člověk sedí na plně nabité 13 kWh baterii a buď se do auta ani nedostane nebo "nenastartuje". Nemá tohle nějaké řešení? Napadá mě napojení kamery přímo na trakční baterii, nějaké vlas…

  10. Zahájeno uživatelem Znedlob,

    Ahoj, včera jsem měl úplně vybitou trakční baterii (auto bylo v servisu). Auto stálo 4 hodiny venku, takže bylo studené. Po chvíli stání kvůli štelování sedačky se nastartoval studený motor a byli cítit takové divné vibrace. Jak kdyby motor jel na 3 válce. Po klesnutí otáček volnoběhu to přestalo. Zvukově se to nijak výrazně neprojevovalo. Muže to někdo vyzkoušet, jestli mu to taky dělá? Pro test: - studené auto - baterie pod 80% - přepnout na hybrid, vypnout “auto” a zvolit úroveň baterie na max Auto by mělo nastartovat a projevit případné vibrace. Jsou cítit jak ve volantu tak řadící páce. Svíčky/zapalovací modu…

  11. Zahájeno uživatelem tomas.h,

    Dobrý den. Mám Superba IV - 1,4 TSI + 13,6 KW baterie. RV 10/21, najeto asi 65 tis. Km. Ráno se mi prvně objevila na palubním displeji hláška: Je nutný dlouhodobý běh motoru + jede naplno saharai za jízdy. Po vypnutí motoru se sahara pomalu vypne. Po připojení nabijecího k baterii se zase zapne. Neví někdo, co s tím je? Díky, Tomás

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 1,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Petr s.a.,

    Stalo se někomu, že se přerušilo nabíjení viz. foto a občas auto zasyčí cca na 1s někde z motorového prostoru?

  13. Zahájeno uživatelem Petr s.a.,

    Dnes se vrátilo auto ze servisu kvůli svolávací akci izolace baterie, místo jednoho dne z toho byly 3 dny. Uvidíme jestli bude vše tak jak má.

  14. Zahájeno uživatelem Petr s.a.,

    Dojezd na plnou baterii kolem 0 stupňů mi hlásí 35km.

  15. Zahájeno uživatelem JindraŠkoda,

    Při zastavení a vystoupení z vozidla (např. při otevírání vrat) se vždy během několika sekund vypne motor (z důvodu šetření baterie). V tomto případě to asi není klasický start-stop. Je možné tento nešvar nějak odbourat?

  16. Zahájeno uživatelem Moik,

    Ahoj, uvažuju nad výměnou TDI za iV. Znám všechny nevýhody PHEV, ale je za dobrou cenu hezký auto, tak bych to přežil. Problém je ten, že jezdím 90%km po dálnici + ale tak 60% jízd je poskakování po městě. TDI je na to docela OK, spotřebu s tím mám dlouhodobě 5l. Kolik to reálně a doopravdy žere po dálnici, když vyjedu třeba i s nabitou baterkou a ujedu 150km někam, kde mám schůzku, nedobíjím, pak se otočím a jedu těch 150km zpátky? Pohodová jízda 150 tempomat, průměr rychlosti okolo 120km/h?

    • 3 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  17. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Neinštaloval niekto wallbox s podporou od EU (cca30 000)? hladam vhodny typ wallboxu a podmineka je toto Podporovány jsou pouze dobíjecí stanice, které mají funkci řízení odběru elektřiny při dobíjení elektromobilu z elektrorozvodné sítě dle sjednaného maximálního příkonu

      • Díky
      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  18. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    diskusia o dojazde okrajovo spomina kde sa da nabijat a za kolko + kde je vzhodne sa registrovat. Podme napisat kto to ako riesi - mimo domacu nabijacku. Skodovacka karta je len pre Eniaq a plugin je pre nich death technologia asi... ja mam registraciu eOn + Pre + Futur/e/Go a nabijam podla potreby / miesta vyskytu. Zdarma je zatial niekde Lidl + Kaufland. Co ale total neznasam su idioti z PRE ktory daju limit na 2h. Ziaden plugin sa za 2 hodky nenabije ale je to cas na ktory nalakaju ludi. A potom beru 2czk za kazdu minutu navyse. Fakt by si manager co to dal na 2 hodky mohol spocitat o kolko menej tankujeme ked musime vypadn…

  19. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Ahoj, viem že sa nedoporučuje stáť na mieste v zime po naštartovaní motora, ale je to koli tomu že motor nemá potrebnú zátaž. Napadlo ma ako je na tom phev - ten predsa môžem hned prinútiť dobíjať batériu a to už dostatočnú zátaž generuje...odhliadnuc od dôvodu - čo si o tom myslíte? ako to správne urobit ked bude -15 a batéria bude úplne prázdna. Hneď ísť alebo stáť a dobiť batériu trochu? Ist s úplne prázdnou baterkou hneď sa mi zdá hardcore - auto musí generovat elektrinu na kúrenie + energiu do baterky a ešte sa musí aj hýbať...? nie je to prive%la na tu 1.4ku?

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem jak.cz,

    Neřešil jste už někdo nástěnný držák originál Škoda nabíjecího kabelu 230V? Než začnu něco zbytečně vyrábět... Audi má v příslušenství a výrobci kabelů taky viz. foto, na Škoda jsem nic nenašel...

  21. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Dnes trip 570 km a počátač "nameral" 176 km bez emisií. Kolko dokážete dať km?

  22. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem faithless78,

    Návod k wallboxu. SKODA_iV_Charger_DE_BG_HR_CZ_2021.pdf

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Michal B.,

    Už se někomu stalo ? Sobota cesta do Zlína. Nastartuji, vyjedu a hned přepínám na hybrid. Hned to naskočilo jako závada. Auto točilo vysoké otáčky, divně to cukalo a škubalo a nechtělo to moc jet. Jel jsem max.80km/h, nechtěl jsem hnát neboť ten motor řval........ Po 10km to zmizelo a už to jelo normálně, těch 10km jel jen motor. Nyní je klid, ale celkem mě to překvapilo že tak brzo. Na druhou stranu když si vezmu naše trasy a jak ten motor spíná a vypíná, asi to je opodstatněné.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.