Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1173 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  1. Nove brzdove kotuce a dosky

    • 16 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  2. pukličky na elektrony

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  3. technické výkresy

    • 3 odpovědi
    • 11.1k zobrazení
  4. Cvakani pri rozjezdu

    • 16 odpovědí
    • 13.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  5. Škrýpanie serva

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 37.6k zobrazení
  6. Guľové čapy TRW

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  7. pérka na poklice

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  8. Odvzdušení brzd přes ABS?

    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mam dvojkovou Octavii RS CEGA. Před nedávnem mi na dálnici začal vytékat olej, a než jsem jsem zjistil co se děje tak to chcíplo, tesně předtím nez jsem stihl zastavit. Hádam že motor je zadřený, tak mě zajíma, jestli výjde líp (jak cenove tak vrámci životnosti) repasovat ten zadřený motor, nebo koupit repasovaný holomotor, prohodit díly které se dají zachránit a dokoupit zbytek. Původně jsem chtěl koupit použitý motor z bazaru, ale je to až moc velký risk. Auto je mimo motor v hezkém stavu, proto mi příjde škoda kupovat jiné. Repasovaný holomotor jsem našel za 39 tiscíc. 
    • Tak jsem to taky vykuchal.... už mi to čechralo hlavu.  Teď se nabízí otázka , jestli to tam vůbec vracet... nebo to něčím potáhnout. Mám jeden poznatek.. z korpusu jsem celkem snadno odstranil zbytky lepidla a molitanu vodou a kartáčem. Jde to dobře.
    • Takže pre info, môj problem bol turbo. Utrhlo stred turba , osku aj s lopatkami tym padom turbo KO. Vymena noveho origo zo škodovky fabricky diel. Samozrejme po vymene prebehlo aj nutene vypalenie DPF cez diagnostiku ale auto malo po vymene hluche miesto vo vykone cca od 1800 do 2000 otaciek. Par krat sa stalo dokonca že pri prudkom zvyšeni vykonu (podradenie a vytočenie do vyšších otáčok ) auto stratilo vykon ako keby vyplo turbo a rozblikalo sa žhavenie s chybou P0299 nedostatočna dodávka vzduchu turba a po vymazaní chyby auto fungovalo normalne ale neustale pretrvavalo hluche miesto od 1800 do 2000 otáčiek. Po konzultacii s ucho motorsport mi poradil aby sa dalo vyčistiť DPF pretože pri takomto poškodeni turba sa dostane do DPF velke množstvo oleja s ktorym si DPF samo neporadi. Po vyčistení auto beží uplne bez problemov . Pre info turbo malo cca 240 000km za sebou
×
×
  • Vytvořit nový...