Jump to content

Octavia

For english speaking people


36 topics in this forum

  1. Another Octavia I Tour

    • 1 reply
    • 21.4k views
  2. Hello everyone!

    • 2 replies
    • 11.7k views
    • 4 replies
    • 9.8k views
    • 1 reply
    • 11.6k views
    • 1 reply
    • 11.9k views
    • 2 replies
    • 10.9k views
    • 2 replies
    • 9.2k views
  3. My beige capuccino

    • 12 replies
    • 11.3k views
  4. Czech-English-Polish

    • 4 replies
    • 11.4k views
    • 1 reply
    • 9.6k views
  5. Nexus MFD2 + PDA?

    • 5 replies
    • 13.6k views
  6. Light Assistant

    • 4 replies
    • 11.9k views
    • 1 reply
    • 11.4k views
  7. As i promised !

    • 23 replies
    • 17.2k views
  8. BIRMINGHAM, UK

    • 5 replies
    • 10.3k views
    • 3 replies
    • 10.7k views
    • 7 replies
    • 25.4k views
  9. Need Help!!!

    • 1 reply
    • 9.6k views
    • 8 replies
    • 12k views
  10. UK-CZ Trip 2007

    • 2 replies
    • 8.7k views
  11. Hi, Im new :)

    • 5 replies
    • 10.6k views
    • 5 replies
    • 9.1k views
  12. BG Skoda Freaks !!! 1 2

    • 26 replies
    • 21.7k views
  13. Skoda Octavia Scout!

    • 3 replies
    • 10.8k views
  14. Octavia RS

    • 1 reply
    • 8.6k views


  • Aktuální příspěvky

    • 1.2 TSI 81kw Rapid  Dobrý  den nesetkal se někdo se závadou (možná i vlastnost) auto při sundání nohy z plynu nepatrně škubne  děje se to kolem 2000 ot od stupně 3 až 6.  Nejvíc znatelně  to je na dálnici když pustím plyn a třeba dojizdim auto. Zkoušel jsem variantu sundání nohy z plynu + sešlapla spojka tak tam to neudělá . A pak jsme zkoušel při deaktivaci tempomatu a tam to také neudělá.  Děkuji za rady a postřehy.
    • No já právě žiju v tom, že při opravě z pojistky člověk vždy dostane pouze to, co bylo na autě jako origo díl. Proto mi všechny tyhle přestavby nedávaj moc smysl. Rozumím, že je to subjektivně asi hezčí, ale jeden crash a celá "investice" je vniveč.
    • @Štulpa-  stačí trochu pročíst celé téma a odpověď najdeš....
    • Čaute, další dotaz. Dělá to někomu taky tohle s řadící pákou ? Dělá to na pátým kvaltu docela dost mi přijde. Na třetím mi přijde že taky, ale maličkato.  Pokud to není z videa patrný... při jízdě na pátý stupeň a sundání nohy z plynu se řadící páka zakvrdlá,při následným sešlápnutí se páka znovu zakvrdlá. Co to může být ? Jinak kvalt jako takovej a všechny ostatní jdou hezky zašoupnout, když je auto ledový tak jednička a dvojka jdou hůř vrazit na místo, ale po ohřátí v pohodě. Díky za poznatky 😀 Olej v převodovce nebyl nikdy měněný a nechám ho na doporučení vyměnit až ve 250 000 km. Teď najeto 204k  2017 110kw 20231208_145346.mp4
    • Toto ti neviem povedať. Možno má Škodovka ako OE inú zmes od Bridgestone, musel by som pozrieť, či je nejaké extra značenie na pneumatike. Každopádne naozaj platí to, že to nie je športová pneumatika (obzvlášť nie na Superbe) a pri rýchlych prejazdoch zákrut má napr. tendenciu pískať. Brzdenie je ale bez problémov. Porovnávať môžem ešte s PremiumContact 6 ktoré mám na Fabii II. Tie držia ako keby išlo auto po koľajniciach, ale Fabia je oveľa ľahšie auto ako Superb.
×
×
  • Create New...