Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


920 témat v tomto fóru

  1. OBD II KKL skusenosti

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  2. Pátek 13tého

    • 19 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. Prosím o pomoc

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  4. Kšiltovka Škoda

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  5. Plnění pneumatik

    • 10 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. Skoda UK

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  7. Tak jsme bez radia... 1 2

    • 39 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  8. Fabie ze zahraničí 1 2

    • 28 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  9. Polska Fabka=))

    • 13 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  10. Letní pneu 1 2

    • 26 odpovědí
    • 5k zobrazení
  11. Nebudu vám tu vadít? 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  12. Pomóóóc....

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  13. servo řízení

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  14. Co se mu stalo?

    • 11 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  15. Zadní světla

    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  16. rozklad VINu

    • 11 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
  17. Když si někdo kopne 1 2

    • 36 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  18. drevodekor

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  19. fabka z rimini 1 2

    • 26 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám ten Traffication v S3 a okrem vlakov mi nikdy nič nehlásil. Samo o sebe, to je celkovo pomalé, kým sa aplikácia načíta, dorazím do cieľa. Čo sa týka navigácie, Google Maps na samotné navigovanie ani ja moc nemusím, ale treba uznať, že má perfektné POI. Na navigovanie u mňa Waze funguje perfektne. Áno, viem, že obe vlastní Google, ale nesprávajú sa rovnako a Waze tie zápchy vie naozaj včas. Samozrejme ak sa na diaľnici vytvorila kolóna kvôli nehode tesne pred tým, ako tam prejdeš, môže sa stať, že to nezahlási, ale keď tam ostaneš stáť, tak už ďalším za tebou to bude hlásiť daný úsek žltou alebo červenou farbou + info o kolóne/nehode ak to niekto vo Waze aj zaklikne. A áno, dá sa klikať aj v Traffication, ale užívateľská základňa je niekoľkonásobne nižšia, tým pádom tam bude aj oveľa menej dát, resp. pomôžeš aj výrazne menej vodičom. Okrem toho Google monitoruje aj pohyb tvojho telefónu, takže informáciu o tom, že je niekde kolóna majú aj bez toho, že na niečo klikáš. Im stačí iba to, že zrazu namiesto 130 zrazu stojíš alebo ideš iba krokom a to už je údaj s ktorým tieto online navigácie v pozadí pracujú. Nehovorím, že to nemôže robiť aj Traffication, ale tá užívateľská základňa je jednoducho výrazne menšia, tým pádom je tam aj výrazne menej dát.
    • Cena 150 kW TSI, bude asi veľmi podobná cene 110 kW TDI. Bolo to tak pri Superbe III, rozdiel v cene 140 kW TSI bol vtedy oproti slabšej nafte pár eur v prospech silnejšieho benzínového motora. Ku kvalite vozidla: všeobecne platí, že prvý rok výroby sa vychytáva veľa drobností. Potom ešte možno budú veci, na ktoré sa ešte ani neprišlo, lebo tie autá nemajú najazdené veľké porcie kilometrov, tie sa budú riešiť až v priebehu ďalších modelových rokov. Čo sa týka spoľahlivosti, teoreticky najlepším by mal byť posledný ročník výroby, lenže tam zase dochádza k tomu, že sa hľadajú spôsoby znižovania výrobných nákladov, čo spôsobuje to, že veci, ktoré auto malo pri uvedení na trh, ku koncu výroby už nemá vo výbave, alebo to má v lacnejšom riešení (rôzne chýbajúce lampičky, absencia chladenia priehradky, radar bez ohrevu a iné drobnosti). V prípade firemného auta, ktoré behom pár rokov vymením by som toto moc neriešil, maximálne by som sa snažil počkať na MR26, v prípade súkromného auta, na dlhé roky to vidím tak, že najlepšie je brať 2. modelový roky faceliftu. Akurát ten je v prípade S4 ešte dosť ďaleko.
    • @Pavel_pavel Záleží, jestli chceš touringové (mohou být pohodlnější, déle vydrží), nebo sportovní (zaměřené na jízdní výkony). Já naposledy v 18" rozměru volil mezi Eagle F1 asymmetric 6, Pilot sport 5 a Sport contact 7. Continental má nejmenší ochranu ráfku, tak jsem zkusil PS 5 a nelituju, nájezd zřejmě taky nebude nízký. A myslím, že ani s Eagle F1 bych neudělal chybu...
    • Mám dceru a ta má cca 155 cm a nemá problém s autem (KODIAQ II) jezdit. Viděl bych to na málo sešlápnutý brzdový pedál (občas je brzdový pedál tvrdší a jde málo sešlápnout, musí se na něj trochu více zatlačit). Já mám skoro 190 cm a asi 2x jsem nemohl navolit D nebo R, protože jsem málo sešlápl brzdu.
    • Dotyčný tady byl naposledy v den svého dotazu... 
×
×
  • Vytvořit nový...