Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


916 témat v tomto fóru

    • 9 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  1. Vejdu se ? :) 1 2

    • 27 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  2. Pekna stranka

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  3. Uprava narazniku

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  4. Celkové zamlžení

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  5. Kridlo WRC 1 2

    • 41 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
  6. Vag Com

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  7. Co je to za motorizaci? 1 2 3 4 14

    • 331 odpovědí
    • 31.2k zobrazení
  8. Bouracka a narazniky....

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  9. konfigurator kol

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  10. Fabia 1.9 Tdi

    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  11. Kastlík před spolujezdcem

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.5k zobrazení
  12. Momentovy klic

    • 12 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3k zobrazení
  13. Sklapeni sedacek

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  14. Kit Car 1 2

    • 38 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  15. Spoiler 1 2

    • 38 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  16. diagnostika

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  17. Fabia z D

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  18. 3,0 HTP

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Řešili jsme na Kogiaqovi 2 to samé. Příčina nezjištěna. Prostě jednou z X situací auto nezamklo. Ani škodovka neví. Může být v blízkosti něco co signál ruší, zeslabuje (telefon, klíče v kapse, věci v tašce(kabelce, aktovce) atd. Samotného by mě zajímalo v čem je háček.
    • mám také lift a nic neslyším, a nemyslím si že jsem hluchý
    • Ahoj,  mám Fabii 1.0 mpi 55kw s LPG, najeto cca 176t. Autu se za studeného motoru nechce moc jet. Pokud se ohřeje je vše OK. Měnil jsem svíčky, cívky, první lambda sondu, čistil jsem škrtící klapku.  Benzin Verva. A druhý dotaz je ohledně sazí ve výfuku - na to, že to jezdí na plyn mi přijde výfuk dost černý.
    • O4 RS TSI 2020 ... také se mi přes noc originál VW EFB+ 70Ah baterie vybila, infotainment hlásil prázdnou a nedovolil ani nastartovat, přestože den předtím jsem jel 600km. Po 2h nabíjení (Bosch C3 automat, 3,5-3,8A) už infotainment po otevření dveří chybu nehlásil a po cca 16h nabíjení automatem dokončeno (přešlo to na udržovací proud). V servisu baterii změřili testerem a tvrdili, že je ještě celkem v pořádku a že naopak někdy cca 2024 v únoru vyšla aktualizace software, která prý cíleně řeší právě problém náhlého vybití akumulátoru. Tak mi nahráli nový software a preventivně jsem si rovnou dobrovolně pořídil zcela novou baterii, protože je zrovna v 55% slevě (což už se blíží ceně značkového neoriginálu).   Technik mi tvrdil, že tyto baterie naopak trpí, když se systematicky vypíná Start/Stop (což většinou dělám), protože prý při vypnutém SS se nejenom nevypíná motor v kolonách, ale i při běžné jízdě se prý jiným způsobem nabíjí (trvale slabým proudem), kdežto při zapnutém SS se i prý i při plynulé jízdě baterie nabíjí nějakým přerušovaným cyklem s vyšším proudem, což je prý pro tu baterii lepší. Prý je takto školí a mají to údajné ověřené i z praxe, že lidem, co si SS vypínají ty baterie prý odcházejí rychleji... tak nevím, jen sdílím, co mi řekli. Prý má smysl si ten SS vypnout až v momentě, kdy už člověk popojíždí v zácpě a opravdu nechce startovat každých pár sekund...   Po příjezdu ze servisu jsem krátce po zhasnutí změřil voltmetrem na baterii 13V, zkusím znovu přeměřit po 12h ... a budu jezdit více s tím SS a pravidelně baterii kontrolovat, kam až jí to inteligentní nabíjení dovolí klesnout.
    • Já vidím ze se zrcátka přiklopila tak je zamknuto a než chodit k auto tak zmáčknu ovladač v kapse a je zamknuto ne ? To ze se auto nezapne u mě je tak 1x z 15 zamčeni. Důvod neznám situace je pokaždé jina
×
×
  • Vytvořit nový...