Publikováno Červen 26, 200718 r Prosím o pomoc. Mám Oktu 2.0 r.v. 1999. Dnes jsem vyjel z parkoviště a při přeřazování mi to chcíplo. Tak jsem se jí pokusil nastartovat a ono nic. Motor točil, všechny kontrolky svítily a zhasínaly jako vždy, ale motor nenaskočil. Taky se mi zdálo, že vyšel z motoru obláček kouře. Podíval jsem se na pojistky a zjistil jsem, že pojistka číslo 29 - řidicí jednotka, zapalování, je přepálená. Tak jsem tam dal novou ale pořád to nejde nastartovat. Pojistka již neshořela. Napojil jsem to na VAG a ten se nedokáže napojit na řidicí jednotku, ani jednu. Mám podezření na spálenou řidicí jednotku, poraďte mi. V pátek jedu na dovču do Chorvatska, takže svým autem asi nejedu.
Červen 26, 200718 r Autor Já jsem hlavně myslel, že se třeba někdo s podobným případem setkal. Já vím, že je to hrozně divné, ale zatím to fakt vypadána tu ŘJ, ale nevím, jestli odešla sama, nebo jí něco pomohlo, a pokud ano, proč to nedokázala zastavit třeba ta pojistka. Už jsem sehnal aspoň auto na dovču - Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, r.v. 2001
Červen 27, 200718 r Odpoj RJ a mrkni na kabelaz a konektor - ja mel treba vlhkost v konektorech, ale jinak ok
Červen 27, 200718 r Autor Všechno jsem to překontroloval, vyndal jsem i řidicí jednotku a nic. Dnes jsem to odtáhl do autorizovaného servisu, protože s tím nikdo jinej nechtěl mít nic společného. Tam zjistili, že to bude asi zapalovací cívka. Dnes jí objednali a tak uvidíme. Jestli to bude ona, tak stojí 5.300,- Kč.
Červen 28, 200718 r Autor Tak mám opraveno. Byla to ta zapalovací cívka, modul. Celková cena i s prací 6.500,- Kč. Jsem velice rád, že mám své autíčko na dovolenou. Stará cívka je zalitá v plastu, který v jednom místě prasknul a nejspíš do něj natekla voda. Dělali mi to v autorizovaném servisu v Prachaticích a fakt se snažily.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.